samolot Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Poprzedni wlasciciel wymienil orginalny filt na sportowy KN. Zwykly to sie co iles kilometrow przedmuchuje a co iles wymienia a jak sie obsluguje filtr KN, i czy rzeczywiscie oplaca sie go wstawic wvmiejsce seryjnego. Podobno czysci powietrze lepiej ale mocy nie dodaje...... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Podobno czysci powietrze lepiej ale mocy nie dodaje......- nie czysci lepiej tylko wiecej powietrza przepuscza to pierwsza sprawa, druga to to ze mocy nie da sam w sobie a moze troche zrobic dziurke w obrotach(ale nie jest to regulą)Filtr K&N ma taka zalete ze mozna go wyprac co iles tam km i jest znowu jak nówka, a czy oplaca sie go zakladac????Hmmmmmmmmm- jedni mowia tak inni nie wiec trudno to tak jednoznacznie ocenic Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Samolot, czy musisz pisac zawsze takie durne tematy?Czlowieku zastanow sie.Wstaw tego K&N do swojej wsk i zobacz jak sie smiga :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Albo użyj wyszukiwarki. A jak już napisz swoje wypociny w jednym temacie, a nie zakładasz 3 - o filtrze, o odpalaniu (co aza durnota , było 50 razy) i jeszcze jeden, nawet nie pamiętam teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Może najpierw warto poszukać w wyszukiwarce o K&N co daje, a co zabiera... Co za bzdura, K&N lepiej czyści powietrze? Kto Tobie takich głupot naopowiadał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 A ja uwazam, ze kto pyta nie bladzi...:bigrazz: fakt faktem ze dostalem juz zjebki z powodu powtarzajacych sie i malo ciekawych wrecz glupich i banalnych tematow...ale wiecie co czegos sie nauczylem ze nalezy poszukac w wyszukiwarce i pomyslec kilka razy zanim sie cos napisze bo...mozna zostac zjechanym...:crossy: wydaje mi sie ze czasami lepiej przeczytac odpowiedz na swoje pytanie a nie czytac wypociny innych...to daje wieksza pewnosc...A moim skromnym zdaniem uwazam ze wszyscy ktorzy znaja sie na mechanice i sa wstanie pomoc powinni sie cieszyc z tego ze ktos szuka odpowiedzi na pytanie i wlasnie do was kieruje te pytania...mozecie mi powiedziec gdzie nowicjiusz moze zdobyc wiedze potrzebna do uzytkowania swojej maszyny?? z ksiazki?? od kolegow?? nie wydaje mi sie...ale zadajac pytania i otrzymujac odpowiedzi jest jednym z lepszych rozwiazan zdobycia wiedzy...Przepraszam wszystkich ze wypowiadam sie na ten temat ale ciut urazily mnie posty innych formuowiczow...przeciez te najlatwiejsze...najbanalniejsze pytania okazuja sie trudnymi pytaniami przynajmniej w oczach pytajacego :( i dlatego poszukuje odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Dwa razy w sezonie możesz go wyprać i nasączyć olejem. Ot cała filozofia.Czy coś daje?? Trudno określić, a napewno tego nie wyczujesz. Dzwięk jest zdecydowanie pełniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Założyłem kiedyś do Banditki k&n i same dziury w obrotach. Dopiero z Dyno jetami bylo naprawdę ok :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 WOWO dzwiek sie porpawia od filtra?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 WOWO dzwiek sie porpawia od filtra?? To ściągnij filtr, odpal i obczaisz :notworthy: , będzie basowo :notworthy: , tylko bez jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 MarekSit po wlozeniu samego filtra KN zawsze beda dziury. Jak wstawia sie taki filtr to konieczna jest ponowna regulacja gaznikow pod nowy bardziej przepustowy KN. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 To wniosek z półrocznej obserwacji czy tylko teoretyczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Powiem na swoim przykładzie. Miałem K&N i dopuki go nie wyczyściłem było OK :icon_mrgreen: . Po czyszczeniu tzn. wymyciu i zapsikaniu przez specyfiki K&N moto miało dziurę w obrotach ( 6-7 tys.). Nie wiem może to zbieg okoliczności, albo kwestia odpowiedniej regulacji, ale wsadziłem oryginał i jest OK. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Swojego KN czysciłem 3 razy, za każdym razem bezproblemowo. Dzwięk jest fajny, szczególnie przy wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Swojego KN czysciłem 3 razy, za każdym razem bezproblemowo. Dzwięk jest fajny, szczególnie przy wysokich obrotach. A jakie problem można mieć przy tej czynności? :evil: Jedyne na co trzeba uważać to żeby za bardzo nie naoliwić filtra i pozwolić mu dobrze wyschnąć po myciu. Zresztą czyszczenie w szosowym motocyklu raz na sezon nie jest zbyt kłopotliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.