Skocz do zawartości

Jak obchodzi sie z filtrem KN


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedni wlasciciel wymienil orginalny filt na sportowy KN. Zwykly to sie co iles kilometrow przedmuchuje a co iles wymienia a jak sie obsluguje filtr KN, i czy rzeczywiscie oplaca sie go wstawic wvmiejsce seryjnego. Podobno czysci powietrze lepiej ale mocy nie dodaje......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno czysci powietrze lepiej ale mocy nie dodaje......

- nie czysci lepiej tylko wiecej powietrza przepuscza to pierwsza sprawa, druga to to ze mocy nie da sam w sobie a moze troche zrobic dziurke w obrotach(ale nie jest to regulą)

Filtr K&N ma taka zalete ze mozna go wyprac co iles tam km i jest znowu jak nówka, a czy oplaca sie go zakladac????Hmmmmmmmmm- jedni mowia tak inni nie wiec trudno to tak jednoznacznie ocenic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uwazam, ze kto pyta nie bladzi...:bigrazz: fakt faktem ze dostalem juz zjebki z powodu powtarzajacych sie i malo ciekawych wrecz glupich i banalnych tematow...ale wiecie co czegos sie nauczylem ze nalezy poszukac w wyszukiwarce i pomyslec kilka razy zanim sie cos napisze bo...mozna zostac zjechanym...:crossy: wydaje mi sie ze czasami lepiej przeczytac odpowiedz na swoje pytanie a nie czytac wypociny innych...to daje wieksza pewnosc...

A moim skromnym zdaniem uwazam ze wszyscy ktorzy znaja sie na mechanice i sa wstanie pomoc powinni sie cieszyc z tego ze ktos szuka odpowiedzi na pytanie i wlasnie do was kieruje te pytania...mozecie mi powiedziec gdzie nowicjiusz moze zdobyc wiedze potrzebna do uzytkowania swojej maszyny?? z ksiazki?? od kolegow?? nie wydaje mi sie...ale zadajac pytania i otrzymujac odpowiedzi jest jednym z lepszych rozwiazan zdobycia wiedzy...

Przepraszam wszystkich ze wypowiadam sie na ten temat ale ciut urazily mnie posty innych formuowiczow...przeciez te najlatwiejsze...najbanalniejsze pytania okazuja sie trudnymi pytaniami przynajmniej w oczach pytajacego :( i dlatego poszukuje odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarekSit po wlozeniu samego filtra KN zawsze beda dziury. Jak wstawia sie taki filtr to konieczna jest ponowna regulacja gaznikow pod nowy bardziej przepustowy KN.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem na swoim przykładzie. Miałem K&N i dopuki go nie wyczyściłem było OK :icon_mrgreen: . Po czyszczeniu tzn. wymyciu i zapsikaniu przez specyfiki K&N moto miało dziurę w obrotach ( 6-7 tys.). Nie wiem może to zbieg okoliczności, albo kwestia odpowiedniej regulacji, ale wsadziłem oryginał i jest OK.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego KN czysciłem 3 razy, za każdym razem bezproblemowo. Dzwięk jest fajny, szczególnie przy wysokich obrotach.

 

A jakie problem można mieć przy tej czynności? :evil: Jedyne na co trzeba uważać to żeby za bardzo nie naoliwić filtra i pozwolić mu dobrze wyschnąć po myciu. Zresztą czyszczenie w szosowym motocyklu raz na sezon nie jest zbyt kłopotliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...