Skocz do zawartości

Liczniki w rusach


Golas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok sprawa wyglada mianowice tak, mam dwa liczniki od ruska prwdopodobnie sa one od K - 750 lub ewentualnie Dniepr, ale moge sie mylic , sęk w tym ze jeden ma tarcze biała a drugi ma tarczę czarną, napewno oba są ruskie i tyle wiem na ten temat...

 

Z jakich motocykli mogą pochodzić i ewentualnie w jakich okresach sie ich uzywało bo niewiem czy montowac bialy czy czarny :D chodzi mi oto ktory moze byc starszy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Katarzynkę z 77 roku i posiadała czarny licznik.

 

gdzieś czytalem ze kaski byly do '68 produkowane. Wiec moze to byl dniepr na dolniaku??

 

Ja mam K-750M z '68 i ma licznik czarny, ale musze go wyjac i zobaczyc po pieczatkach bo licznik ma maly przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to co wiem i sie dowiedzialem...

 

Biały licznik był montowany w: K-750 i Pierwsze Dniepry MT-9 ,orginalnie jest to licznik nie rozbieralny wiec jak sie zepsuje to dupa

 

Czarny Licznik: montowany w wszystkich modelach dniepr... także w MT-9

 

 

Dlaczego mozna spotkac czarne liczniki w kaśkach, dlatego bo czarny licznik da sie naprawic, bialy jest licznikiem nierozbieralnym wiec jak coś ci w środku pujdzie to koniec no chyba ze go rozetniesz a potam skleisz :icon_mrgreen: przeciez latwiej zamontowac działajacy licznik skadś niz naprawić ten bialy...

Edytowane przez Golas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytalem ze kaski byly do '68 produkowane. Wiec moze to byl dniepr na dolniaku??

 

Niestety nie miałem na początku papierów do niej,ale wywnioskowałem że to 77rok po markowaniach na różnych elementach. Sprzęt był pełen oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

em napewno ?? moze to "czarny" tylko z przekladana tarcza ?? ja mam bialy i jest on nie robieralny, jest zaprasowany...

 

no prince chyba ze znasz jakas tajemną metode otworzenia go, bo ja nie znam...

Edytowane przez Golas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem na początku papierów do niej,ale wywnioskowałem że to 77rok po markowaniach na różnych elementach. Sprzęt był pełen oryginał.

 

 

Opisz jak wyglądał ten pełen oryginal. Jeśli miał krótką ramę, błotnik na zawiasie, półokrągły wspornik tylnego błotnika, lampę z dwoma otworami (bez otworów na kontrolke luzu i ciśnienie oleju), przedni blotnik bez rynny, kierunki i lamy od ciągnika to i tympodobne szczegóły to zwracam honor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały licznik był montowany w: K-750 i Pierwsze Dniepry MT-9 ,orginalnie jest to licznik nie rozbieralny wiec jak sie zepsuje to dupa

 

Czarny Licznik: montowany w wszystkich modelach dniepr... także w MT-9

Dlaczego mozna spotkac czarne liczniki w kaśkach, dlatego bo czarny licznik da sie naprawic, bialy jest licznikiem nierozbieralnym wiec jak coś ci w środku pujdzie to koniec no chyba ze go rozetniesz a potam skleisz

a ja mam biały i własnie go rozebrałem wyczysciłem i poskładałem(??????) cudotwórca? Czy jak?

 

To do Golasa:-)

 

 

A tak przy okazji mam pytanie do Kaskowiczów: tam w kasi licznik jest montowany w taka tuleje blaszana i dopiero to sie wszystko skreca blachą wygieta w U, a jak sie liczniik trzyma w tej tulei? Ktos mi odpowie?Bo u mnie to za cholere nie chce współpracowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...