Jimmy Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 a te 115km/h to licznikowe czy mierzone autem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 (edytowane) Części tzn. tłok z pierścieniem można dostać w polsce na stronie www. Napęd na larssonie i nic poza tym. Do tej pory zrobiłem 5000 km i jak narazie (odpukać :evil:) nic poza wymianą oleju w skrzyni nie robiłem. Te prawie 115 km/h (dokładnie 113) było mierzone przy kawie ZZR 600 u mnie pokazywało jakieś 118km/h. Ale do 100 pokazywał prawidłowo tylko powyżej oszukiwał o jakieś 5-7km/h. A co do pracy to mam zdjętą taką końcówkę na tłumiku (przykręcana na śrube) i chodzi tak fajnie trochę basowo. Gdy końcówka jest założona to słychać taki bas tylko na wolnych i na wysokoich (ok. 8000 obr/min). Dibo nic się nie poluźniło, to tak jest :evil: Edytowane 2 Listopada 2006 przez Zundapp-KS80-Sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 tak sobie dzis patrzylem u mnie na predkosc i jezeli ty masz skrzynie 5 biegową.i mozesz na tym leciec.to ja na 5 biegu u siebie lece 125 wybacz Miszczu ale niedarady zebys mial niedluzo dluzsze biegi niz ja.na 2 biegu mam 70km\h a ty?? honda ns-1 ma cos kolo 50 na dwojce.musial bys albo miec dluzsze biegi od niej i silniejszy silnik.albo miec slabszy silnik ale krecic holernie duze obroty zeby nadrobic moc..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 powiem Ci że na dwójce 60km/h to nie problem,jak sie uprę to i 70 wycisnę.na trójce to 80km/h da rade bez kręcenia na ,,czerwone pole'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) Policz sobie:9500 obr/min : 3.29 (przełożenie silnik-sprzęgło) : 1.12 (przełożenie na V biegu) : 2.44 (przeniesienie napędu 39x16) * 1.87 (obwód koła) * 60 (minut)wychodzi dokładnie 118.553 km/h :biggrin: Co do obrotów to bez obciążenia zamykam obrotomierz (12 000 obr/min), czerwone pole zaczyna sięod 10 000 obr/min :D Pozdrawiam! Edytowane 11 Listopada 2006 przez Hubert-Moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja bym to jednak chciał zobaczyć na drodze. Może faktycznie to jest niezłe, ale jak nie zobaczę jak daje po dupie RG 80 to nie uwierzę :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Pogadaj z michalloks, on ma RG i KS to Ci powie co lepiej się zbiera :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) ku*wa wiec wychodzi na to ze macie dluzsze biegi niz ja (wiekszosc 125):) u mnie czerwone pole zaczyna sie przy 11 tys.logicznie rzecz biarac jezeli macie dluzsze biegi to musiscie miec mocniejszy silnik pomijam fakt ze wczoraj mierzylem to mam 5-6 sek do 100.mysle ze 125 plastyki beda mialy problemy z wszymi Zundapami.Zastanawiam sie i wychodzi na to ze silnik takiego zundapa w wersji 125 by byl silniejszy niz najsilniejsza w klasie cagiva Mito.No bo juz jest najsilniejsza z 80cmm. nie wiem ale mogl bym sie zalozyc ze nie dasz rady tym zundapem Ns-1 albo TZR 80 no nie darady za stara konstrukcja.wiecie ze jawa 350 z ledwoscia na 2 wyciska 80na godzine??a ty to robisz bez czerwonego pola.niezebym sie smial ale moze napiszcie maila do hondy,suzuki,albo yamahy bo jezeli te silniki i te motorki są tak rewelacyjne to napewno ktoras z firm odkupila by brojekt silnika i ładowalo go np do nowej nsr albo Tzr :eek: albo niech ktos przyjedzie do mnie i ja wam zmierze ile to naprawde jedzie.PS twoje obliczenia są śmieszne bo niebierzesz wogole pod uwage masy pojazdy,jego mocy i momentu obrotowego wiec niwyskakuj z bezsensownym dzialaniem. :) Perfekcyjny moto.Osiagi najlepsze w klasie i zywotnosc tez niesamowita. Edytowane 11 Listopada 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 (edytowane) Napisałem takie działenie ponieważ obrotomierz gdy jechałem te 115km/h wskazywał 9000 z hakiem. Wcale nie pisałem że na dwójce jade 80km/h "niewchodząc" na czerwone pole. Wcale nic nie napisałem że tzr albo coś innego 80 by go nie odsadziło. Ale biorąc moto z lat 80 to jest chyba najlepszy w swojej klasie. Zacząłeś porównywać nowe moto z 20 letnim :/ PS. Zobaczymy co będzie z twoją af za 20 lat, o ile coś będzie :icon_evil:Zazdrościsz czy jak że jadę te 115km/h, że tak się czepiasz?? Edytowane 11 Listopada 2006 przez Hubert-Moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja bym to jednak chciał zobaczyć na drodze. Może faktycznie to jest niezłe, ale jak nie zobaczę jak daje po dupie RG 80 to nie uwierzę :icon_evil:. mam rg w bardzo dobrym stanie i rg moze na pierwszych kilku metrach wyrywa sie do przodu,ale jak tylko zundapp złapie te4500 to od razu zostawia rg w tyle..i tak jest do 80km/h.powyżej 80 rg sie juz ciezki zbiera,a zundapp odstawia go coraz bardziej.wyścig był do 90km/hDibo,ale zundapp nie bedzie tak szybko wspinał sie na obroty na biegu co twoja aprilia i zostanie w tyle.ale uwierz mi że zundapp ma tak zestopniowaną skrzynke,sam sie dziwiłem jak go kupiłem i sie przewiozłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Moja aprilia jest z roku 93 chodz w dowodzie ma 95 i trzyma sie po za 2 szczegolami jak salonowa :icon_evil: Niezazdrosze ci ze jedziesz 115hm\h tylko po prostu niebardzo jest to do uwierzenia.wystarczy ze to udowodnisz i zwroce honor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 odkad zobaczylem ten film... jak bede zmienial za rok moto to bede polowal na zundapa ale musi byc ideał bo nie ma jak naprawiać! zajebisty sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Film hm nic ciekawego nie widziałem moto jak moto. Tak może odstwia rg i inne ale itak bym tego za chu*** nie chciał . Poprostu kiepsko wyglada. NAwet rg jest ładniejsze. No ale co sie spodziewac po 20 letnim motocyklu. A porownywac ja do af1 to już jest smieszne. Przeciez af-ka rozwalila by tego zundapa nie wrzucając 3 a zreszta co tu pisac to inna klasa motocykli. Moim zdaniem nie ma sie czym zachwycac a i jakiś innowacyjnych rozwiązan w tym zundapie też nie widze. Ps kolega od zundapa co krecil filmik. Elegancki stroj na motocykl a kask to juz wypas :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 moze nie ma bajerow ale nie wiem spodobal mi sie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 kumpel ją chiał kupić, sie śmialiśmy bo nie było linki od sprzęgła a gość mówił że bez tego można bezproblemu jeździć we Wrocku stałą za 3600 chyba czy 3200 GRATULUJE SPRZĘTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.