Skocz do zawartości

No i sie doigralem:PNowy Moto


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Części tzn. tłok z pierścieniem można dostać w polsce na stronie www. Napęd na larssonie i nic poza tym. Do tej pory zrobiłem 5000 km i jak narazie (odpukać :evil:) nic poza wymianą oleju w skrzyni nie robiłem. Te prawie 115 km/h (dokładnie 113) było mierzone przy kawie ZZR 600 u mnie pokazywało jakieś 118km/h. Ale do 100 pokazywał prawidłowo tylko powyżej oszukiwał o jakieś 5-7km/h. A co do pracy to mam zdjętą taką końcówkę na tłumiku (przykręcana na śrube) i chodzi tak fajnie trochę basowo. Gdy końcówka jest założona to słychać taki bas tylko na wolnych i na wysokoich (ok. 8000 obr/min). Dibo nic się nie poluźniło, to tak jest :evil:

Edytowane przez Zundapp-KS80-Sport
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tak sobie dzis patrzylem u mnie na predkosc i jezeli ty masz skrzynie 5 biegową.i mozesz na tym leciec.to ja na 5 biegu u siebie lece 125 wybacz Miszczu ale niedarady zebys mial niedluzo dluzsze biegi niz ja.na 2 biegu mam 70km\h a ty?? honda ns-1 ma cos kolo 50 na dwojce.musial bys albo miec dluzsze biegi od niej i silniejszy silnik.albo miec slabszy silnik ale krecic holernie duze obroty zeby nadrobic moc..pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz sobie:

9500 obr/min : 3.29 (przełożenie silnik-sprzęgło) : 1.12 (przełożenie na V biegu) : 2.44 (przeniesienie napędu 39x16) * 1.87 (obwód koła) * 60 (minut)

wychodzi dokładnie 118.553 km/h :biggrin:

Co do obrotów to bez obciążenia zamykam obrotomierz (12 000 obr/min), czerwone pole zaczyna sięod 10 000 obr/min :D

Pozdrawiam!

Edytowane przez Hubert-Moto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku*wa wiec wychodzi na to ze macie dluzsze biegi niz ja (wiekszosc 125):) u mnie czerwone pole zaczyna sie przy 11 tys.logicznie rzecz biarac jezeli macie dluzsze biegi to musiscie miec mocniejszy silnik pomijam fakt ze wczoraj mierzylem to mam 5-6 sek do 100.mysle ze 125 plastyki beda mialy problemy z wszymi Zundapami.Zastanawiam sie i wychodzi na to ze silnik takiego zundapa w wersji 125 by byl silniejszy niz najsilniejsza w klasie cagiva Mito.No bo juz jest najsilniejsza z 80cmm. nie wiem ale mogl bym sie zalozyc ze nie dasz rady tym zundapem Ns-1 albo TZR 80 no nie darady za stara konstrukcja.wiecie ze jawa 350 z ledwoscia na 2 wyciska 80na godzine??a ty to robisz bez czerwonego pola.niezebym sie smial ale moze napiszcie maila do hondy,suzuki,albo yamahy bo jezeli te silniki i te motorki są tak rewelacyjne to napewno ktoras z firm odkupila by brojekt silnika i ładowalo go np do nowej nsr albo Tzr :eek: albo niech ktos przyjedzie do mnie i ja wam zmierze ile to naprawde jedzie.PS twoje obliczenia są śmieszne bo niebierzesz wogole pod uwage masy pojazdy,jego mocy i momentu obrotowego wiec niwyskakuj z bezsensownym dzialaniem. :) Perfekcyjny moto.Osiagi najlepsze w klasie i zywotnosc tez niesamowita.

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem takie działenie ponieważ obrotomierz gdy jechałem te 115km/h wskazywał 9000 z hakiem. Wcale nie pisałem że na dwójce jade 80km/h "niewchodząc" na czerwone pole. Wcale nic nie napisałem że tzr albo coś innego 80 by go nie odsadziło. Ale biorąc moto z lat 80 to jest chyba najlepszy w swojej klasie. Zacząłeś porównywać nowe moto z 20 letnim :/

PS. Zobaczymy co będzie z twoją af za 20 lat, o ile coś będzie :icon_evil:

Zazdrościsz czy jak że jadę te 115km/h, że tak się czepiasz??

Edytowane przez Hubert-Moto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Thomaszek napisał:

Ja bym to jednak chciał zobaczyć na drodze. Może faktycznie to jest niezłe, ale jak nie zobaczę jak daje po dupie RG 80 to nie uwierzę :icon_evil:.

mam rg w bardzo dobrym stanie i rg moze na pierwszych kilku metrach wyrywa sie do przodu,ale jak tylko zundapp złapie te4500 to od razu zostawia rg w tyle..i tak jest do 80km/h.powyżej 80 rg sie juz ciezki zbiera,a zundapp odstawia go coraz bardziej.wyścig był do 90km/h

Dibo,ale zundapp nie bedzie tak szybko wspinał sie na obroty na biegu co twoja aprilia i zostanie w tyle.ale uwierz mi że zundapp ma tak zestopniowaną skrzynke,sam sie dziwiłem jak go kupiłem i sie przewiozłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film hm nic ciekawego nie widziałem moto jak moto. Tak może odstwia rg i inne ale itak bym tego za chu*** nie chciał . Poprostu kiepsko wyglada. NAwet rg jest ładniejsze. No ale co sie spodziewac po 20 letnim motocyklu. A porownywac ja do af1 to już jest smieszne. Przeciez af-ka rozwalila by tego zundapa nie wrzucając 3 a zreszta co tu pisac to inna klasa motocykli. Moim zdaniem nie ma sie czym zachwycac a i jakiś innowacyjnych rozwiązan w tym zundapie też nie widze.

Ps kolega od zundapa co krecil filmik. Elegancki stroj na motocykl a kask to juz wypas :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...