ural_zgora Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Granat, a ze tak sie spytam, wiesz gdzie sa (lub gdzie powinny byc) numery na ramie ?Jezeli nie msz tabliczki znamionowej to tez radze zakupic i numerki powybijac bo przy rejestracji wymagaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Co do numerów na ramie, to czesto nie wybijali. Ja na ramie nie mialem wybitych. Znajomy w dniepru na ramie tez nie mial, a na silniku w calkiem innym miejscu niz powinny byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 czesto ? :buttrock: ... ech ta rosyjska solidnosc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Gdzie Wy kupujecie te "ruski"? :biggrin: Ja kupiłem Urala (fakt, że wtedy miał chyba tylko 5 lat :biggrin: ) i bez żadnych (poważnych :notworthy: ) napraw przejeździłem około 10 tys km. Wszystko było na swoim miejscu (chociaż na kilku srubkach znalazłem zamiast 1 było po 2 lub 3 podkładki :buttrock: ). Miałem też kilka UAZów (zdiełanych w ZSRR) i jakos nie było w nich takich patentów (pomijając radosną twórczość poprzednich włscicieli :bigrazz: ) i aż takiego brakoróbstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Co do numerów na ramie, to czesto nie wybijali. Ja na ramie nie mialem wybitych. Znajomy w dniepru na ramie tez nie mial, a na silniku w calkiem innym miejscu niz powinny byc To żeś mi historie przypomniał, ja mam na swoim rusku trzy numery na silniku wybite z czego jeden sam :]ale policja sie nie czepia tylko koles w stacji obslugi jak to zobaczył to sie zaczał smiac ale tez nic nie powiedział... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 acha jeszcze mi sie przypomnialo jedno. Jak kupilem moto to po pewnym czasie przednie kolo dostalo luzu na lozyskach. Rozebralem zeby sprawdzic co i jak. Co sie okazalo, ... ? Zamiast lozysk stozkowych byly zalozone zwykle lozyska kulkowe :smile: . Natomiast z tylu byl miks: jedno lozysko stozkowe, a drugie kulkowe :smile: :smile: . Glupota ludzka nie zna granic :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 A w jakich bębnach? W m72 mamy zwykłe kulkowe i w falbanach z dużymi łozyskami też.Pozostałe mogą mieć już łozyska stożkowe ale czy przypadkiem we wspułcześnie produkowanych moto, w kołach nie mamy zwykłych łożysk :icon_mrgreen: Jeśli chodzi o miks takich i takich w jednej piaście ,to popszedni właściciel może miał problemy z synchronizacją gaźników więc przykre doswiadczenie podpowiedziało mu żeby odpuscić sobie regulacje przynajmniej do połowy i jedno łożysko wstawić takie żeby juz nic nie musiał regulować :smile: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Na pewno tam mialy byc lozyska stozkowe. Zwykle lozyska kulkowe made in poland (pomomo ze nie byly wyrobione) obracaly sie na osce, nie bylo mozliwosci kasowania luzu, regulacji i kola kiwaly sie na boki.Obecnie mam zalozone po dwa stozkowe lozyska wyciagniete z pomp wtryskowych samochodu Kamaz (maja wiecej rolek niz te oryginalne przewidziane do tych piast). Lozyska ruskie, ale z epoki kiedy lozyska ruskie byly naprawde bardzo dobre.Wg mnie w ten sposob zrobione piasty przezyja ten motocykl. O ile cos nie pokrecilem to oznaczenie tych lozysk to 7204A (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Granat, a ze tak sie spytam, wiesz gdzie sa (lub gdzie powinny byc) numery na ramie ?Jezeli nie msz tabliczki znamionowej to tez radze zakupic i numerki powybijac bo przy rejestracji wymagają No własnie wiem gdzie powinny byc numery, ale ich tam nie ma, nie ma sladów usuwania(rama była piaskowana a jakis lamus to ja nie jestem)a tabliczke całe szczescie mam orginalna, hahaha:-)ale jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 No ja tez mam oryginalna tabliczke do m63 (mosiazna z czarnym malowaniem), tylko ze tabliczka jest troche mlodsza od motocykla :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Na pewno tam mialy byc lozyska stozkowe. Zwykle lozyska kulkowe made in poland (pomomo ze nie byly wyrobione) obracaly sie na osce, nie bylo mozliwosci kasowania luzu, regulacji i kola kiwaly sie na boki.Obecnie mam zalozone po dwa stozkowe lozyska wyciagniete z pomp wtryskowych samochodu Kamaz (maja wiecej rolek niz te oryginalne przewidziane do tych piast). Lozyska ruskie, ale z epoki kiedy lozyska ruskie byly naprawde bardzo dobre.Wg mnie w ten sposob zrobione piasty przezyja ten motocykl. O ile cos nie pokrecilem to oznaczenie tych lozysk to 7204A (?) pokreciłes:-)nie ma takich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ale to ruskie oznaczenie lozysk, nie polskie. Jak bede mial czas to sprawdze dokladnie co tam na tych lozyskach jest napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 AAAA, jak ruskie to juz insza inszosc:-)Stozki sa generalnie bardziej wytrzymałe niz kulki i tu pewnie lezy klucz do sukcesu, poza tym mozna kasowac luzy i to jest powazny +, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Ale starsze kola mialy po prostu lozyska kulkowe, jak w mojej Kasce : http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...kaadambaska.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 OOO, a co to za głowice??:-)wygląda mi jak jakas sahara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.