Skocz do zawartości

GSX600F OSIAGI


szymon470
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Aha i jeszcze jedno-przy tej predkosci bardzo duzo pali(wir w baku:)-czy ten typ tak ma??Moze to wina oryginalnego tlumika??

I drugie pytanie-przy jezdzie bez trzymanki po pewnym czasie kierownica zaczyna ostro chodzic na boki-czy to te slynne shimmi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przykladzie fazera 600

moto ma okolo 90 koni i v max 225 , srawdzalem na autostradzie i ni diabla wiecej. wiec na ta moc moto to raczej wszystko co mozesz wyciagnac.

co do spalania to oczywiste ze na max ostwartych przepustnicach bedzie chlal niczym rasowy zul spod sklepu.

podro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h.

 

Chyba na optymistycznym suzukowskim liczniku. Z wydechami nie kombinuj jak kon pod gore bo sie

na tym mozna przejechac - nie wszedzie jezdzisz z max predkoscia, a wyprucie tlumikow moze sie

skonczyc klopotami przy obrotach silnika uzywanych najczesciej.

Co do shimmi to warto miec nowe i dobrej jakosci opony zeby sie jej pozbyc.

Druga rzecz to prawidlowa regulacja lozyska glowki ramy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Aha i jeszcze jedno-przy tej predkosci bardzo duzo pali(wir w baku:)-czy ten typ tak ma??Moze to wina oryginalnego tlumika??

I drugie pytanie-przy jezdzie bez trzymanki po pewnym czasie kierownica zaczyna ostro chodzic na boki-czy to te slynne shimmi??

 

Modele do 98 roku miały w wersji otwartej 86 KM, modele od 99 roku mają podobnie jak mały bandit 78 KM przy 10500 obr i 55 Nm przy 10000 obr.

Przy tej mocy 210 to niezła prędkość nawet zakładając pomyłkę prędkościomierza - zobacz czy przełożenia są oryginalne. I sprawdź czy przy tych 210 masz już obroty zbliżone do tych 10500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele do 98 roku miały w wersji otwartej 86 KM, modele od 99 roku mają podobnie jak mały bandit 78 KM przy 10500 obr i 55 Nm przy 10000 obr.

Przy tej mocy 210 to niezła prędkość nawet zakładając pomyłkę prędkościomierza - zobacz czy przełożenia są oryginalne. I sprawdź czy przy tych 210 masz już obroty zbliżone do tych 10500.

 

Przy tej predkosci-210km/h mam na obrotomierzu z 9500obr/min. Wiec mysle ze powienien wiecej pojechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem takiego szedł 230-235 po wyjeciu blokad ( takich plasikowych kapselków z gaźników) na org. kominie obr ok. 11000 kierownica tez mi drgała coraz mocniej po puszczeniu rąk z kierownicy wina przedniej opony - ząbkowana Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 210 to dobry wynik jest - przewaznie maksymalna predkosc uzyskuje sie na 5tym biegu. szostka jest zazwyczaj jako nadbieg do podrozowania. masz nowego gsxfa wiec masz mniej koni niz starszy jak Marlew zauwazyl. Od mocy przewaznie zalezy vmax wiec na tyle fabryka pozwala. za to mozesz sie cieszyc wieksza elastycznoscią silnika bo po to byla redukcja mocy w tych silnikach po 98r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

230-240km/h to na pewno GSX 600F nie wyciagnie. Moja CBR 600 ktora jest sporo lzejsza i mocniejsza z wielkim bólem rozpedza sie 240km/h ( powyzej 200km/h nie mozna nazwec tej jazdy przyspieszeniem).

Edytowane przez samolot

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RE: samolot

nie odzywam sie zeby opowiadac bajki mówie ile pokazywał licznik a odnośnie cbr to rzeczywiście jest duzo mocniejsza i napewno szybsza ale wiesz napewno wina leży w blędach predkościomierzy i dyskusja czy 10-15 w tą czy w tamta jest bezcelowa pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje jajko leciało 220km/h jak je sprowadziłem. Obecnie max to 210 km/h. Co do drgan zaczęły się pojawiać w miarę zużywania przedniej opony. Teraz mam mocno poząbkowaną i kierownicy puścic nie mogę. Na początku "bez trzymanki" mogłem jechac baaaardzo długo. Moim zdaniem drgania to na pewno wina przedniej opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem też GSXa 600 z 92 roku, sam nie miałem okazji go sprawdzić ale gość który go kupił napisał mi że na maxa idzie 245 :icon_mrgreen: Co do paliwa to napewno na 98 będzie lepiej śmigał ale co w takim razie mają powiedzieć amerykańcy na tej swojej przechrzczonej wodzie. Na Vmax napewno w głównej mierze mają wpływ ustawienia silnika ( gaźniki, zawory, świece) jak i też napewno przełożenia. A jakie obroty masz przy tym swoim maximum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...