szymon470 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Aha i jeszcze jedno-przy tej predkosci bardzo duzo pali(wir w baku:)-czy ten typ tak ma??Moze to wina oryginalnego tlumika??I drugie pytanie-przy jezdzie bez trzymanki po pewnym czasie kierownica zaczyna ostro chodzic na boki-czy to te slynne shimmi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 na przykladzie fazera 600moto ma okolo 90 koni i v max 225 , srawdzalem na autostradzie i ni diabla wiecej. wiec na ta moc moto to raczej wszystko co mozesz wyciagnac.co do spalania to oczywiste ze na max ostwartych przepustnicach bedzie chlal niczym rasowy zul spod sklepu.podro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej_19 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A sprobuj na 5 biegu, ja mam gsx600f z 92 roku - moc 86KM i na 5 biegu leci 230 a na 6 juz nie przyspiesza przy tej predkosci... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon470 Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 No faktycznie zauwazylem ze na 5 lepiej podchodzi pod 200 (Moze mu tlumik wykastrowac:)A te drgania kierownicy??pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Chyba na optymistycznym suzukowskim liczniku. Z wydechami nie kombinuj jak kon pod gore bo siena tym mozna przejechac - nie wszedzie jezdzisz z max predkoscia, a wyprucie tlumikow moze sie skonczyc klopotami przy obrotach silnika uzywanych najczesciej.Co do shimmi to warto miec nowe i dobrej jakosci opony zeby sie jej pozbyc.Druga rzecz to prawidlowa regulacja lozyska glowki ramy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Aha i jeszcze jedno-przy tej predkosci bardzo duzo pali(wir w baku:)-czy ten typ tak ma??Moze to wina oryginalnego tlumika??I drugie pytanie-przy jezdzie bez trzymanki po pewnym czasie kierownica zaczyna ostro chodzic na boki-czy to te slynne shimmi?? Modele do 98 roku miały w wersji otwartej 86 KM, modele od 99 roku mają podobnie jak mały bandit 78 KM przy 10500 obr i 55 Nm przy 10000 obr.Przy tej mocy 210 to niezła prędkość nawet zakładając pomyłkę prędkościomierza - zobacz czy przełożenia są oryginalne. I sprawdź czy przy tych 210 masz już obroty zbliżone do tych 10500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon470 Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Modele do 98 roku miały w wersji otwartej 86 KM, modele od 99 roku mają podobnie jak mały bandit 78 KM przy 10500 obr i 55 Nm przy 10000 obr.Przy tej mocy 210 to niezła prędkość nawet zakładając pomyłkę prędkościomierza - zobacz czy przełożenia są oryginalne. I sprawdź czy przy tych 210 masz już obroty zbliżone do tych 10500. Przy tej predkosci-210km/h mam na obrotomierzu z 9500obr/min. Wiec mysle ze powienien wiecej pojechac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Miałem takiego szedł 230-235 po wyjeciu blokad ( takich plasikowych kapselków z gaźników) na org. kominie obr ok. 11000 kierownica tez mi drgała coraz mocniej po puszczeniu rąk z kierownicy wina przedniej opony - ząbkowana Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 wg mnie 210 to dobry wynik jest - przewaznie maksymalna predkosc uzyskuje sie na 5tym biegu. szostka jest zazwyczaj jako nadbieg do podrozowania. masz nowego gsxfa wiec masz mniej koni niz starszy jak Marlew zauwazyl. Od mocy przewaznie zalezy vmax wiec na tyle fabryka pozwala. za to mozesz sie cieszyc wieksza elastycznoscią silnika bo po to byla redukcja mocy w tych silnikach po 98r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) 230-240km/h to na pewno GSX 600F nie wyciagnie. Moja CBR 600 ktora jest sporo lzejsza i mocniejsza z wielkim bólem rozpedza sie 240km/h ( powyzej 200km/h nie mozna nazwec tej jazdy przyspieszeniem). Edytowane 20 Listopada 2006 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 RE: samolotnie odzywam sie zeby opowiadac bajki mówie ile pokazywał licznik a odnośnie cbr to rzeczywiście jest duzo mocniejsza i napewno szybsza ale wiesz napewno wina leży w blędach predkościomierzy i dyskusja czy 10-15 w tą czy w tamta jest bezcelowa pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Moje jajko leciało 220km/h jak je sprowadziłem. Obecnie max to 210 km/h. Co do drgan zaczęły się pojawiać w miarę zużywania przedniej opony. Teraz mam mocno poząbkowaną i kierownicy puścic nie mogę. Na początku "bez trzymanki" mogłem jechac baaaardzo długo. Moim zdaniem drgania to na pewno wina przedniej opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Moje jajko leciało 220km/h jak je sprowadziłem. Obecnie max to 210 km/h.Czyli wychodzi na to ze polskie paliwo tez ma wplyw na vmax. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Miałem też GSXa 600 z 92 roku, sam nie miałem okazji go sprawdzić ale gość który go kupił napisał mi że na maxa idzie 245 :icon_mrgreen: Co do paliwa to napewno na 98 będzie lepiej śmigał ale co w takim razie mają powiedzieć amerykańcy na tej swojej przechrzczonej wodzie. Na Vmax napewno w głównej mierze mają wpływ ustawienia silnika ( gaźniki, zawory, świece) jak i też napewno przełożenia. A jakie obroty masz przy tym swoim maximum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Co do paliwa to napewno na 98 będzie lepiej śmigałKto Ci to powiedział ? Gdzie to przeczytałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.