Skocz do zawartości

KTM EXC 250 (4T) roczniki 2002-2005


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio zainteresowałem się KTMem EXC 250 4T. Chciałbym zasięgnąć informacji na jego temat. Chodzi mi o wytrzymałość silnika, moc, własności zawieszenia itd.

Słyszałem, że to taki KLX 300 z dużo lepszym zawieszeniem, czyli bardzo wytrzymały, nie wymagający wiele obsługi sprzęt - czyli dokładnie taki jak mi jest potrzebny. Dodam, że nie musi mieś więcej niż 30-35 KM.

Proszę o info, z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podłącze do tematu.

Czy EXC 250 jest nadal produkowany w 4t i 2t? Czy rodzaj silnika zmienił się w jakimś konkretnym roku?

Po czym rozpoznać 4t i 2t oprócz wyglądu silnika?

http://www.allegro.pl/item130718719_ktm_250_exc_2001r.html Wydaje mi się, że ten to 4t, mam racje?

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy EXC 250 jest nadal produkowany w 4t i 2t

EXC 250 (4T) jest teraz produkowany jako EXCF i jest to zupełnie inny motor. Te 250 4T do 2005 roku to najsłabsze motocykle w swojej klasie, zawias kiepski i w ogóle bardzo nieudany model. EXC 250 (2T) to inna bajka, ja pisze tylko o 4T. Ten nowy EXCF to ponoć świetna konstrukcja, z bardzo mocnym silnikiem jak na swoją klase. Warto tylko dodać że KTM SXF 250 2007 ma najmocniejszy silnik w klasie 125 2T/250 4T.

Także do autora tematu - nie polecałbym starszych modeli EXC bo to nie jest tylko moje zdanie że jest to najgorsza konstrukcja KTMa, zdecydowanie lepszym motocyklem jest Yamaha WR 250F. Z tego co wiem te EXC 4T cieszą sie bardzo złą opinią chociaż do amatorskiej jazdy powinien być ok. Ale jak wiemy miałeś już kilka motocykli wiec radziłbym celować w coś lepszego.

Edytowane przez Kaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mala popularnosc tego modelu KTM wynika z faktu, ze odstaje on _wylacznie_ silnikowo (moc, plynnosc wkrecania sie na obroty) od konkurencji (przede wszystkim YAMAHY WR), tym niemniej jest tozdecydowanie enduro "zawodnicze".

Znajomy przesiadl sie wlasnie z KLX 250R na EXC 250 Racing (2002 lub 2003) - te motocykle to nie ta sama liga ("slaby" silnik EXC i tak jest zwawszy od KLX, zawieszenie i osprzet EXC porownywac powinno sie z WR/CRF X , a nie KLX ).

 

--

LesniK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mala popularnosc tego modelu KTM wynika z faktu, ze odstaje on _wylacznie_ silnikowo (moc, plynnosc wkrecania sie na obroty) od konkurencji (przede wszystkim YAMAHY WR), tym niemniej jest tozdecydowanie enduro "zawodnicze".

Znajomy przesiadl sie wlasnie z KLX 250R na EXC 250 Racing (2002 lub 2003) - te motocykle to nie ta sama liga ("slaby" silnik EXC i tak jest zwawszy od KLX, zawieszenie i osprzet EXC porownywac powinno sie z WR/CRF X , a nie KLX ).

--

LesniK

 

Właśnie chodzi mi dokładnie o taki typ motocykla. Dobre zawieszenie i wytrzymały silnik, niekoniecznie duża moc. Tak żeby można było poskakać po torze i po mieście pojeździć na kołach supermoto, a jednocześnie nie wyrywał się z rąk i nie wymagał za dużo pracy przy sobie.

Tylko nie wiem, czy takie rzeczy to nie tylko w erze ... :icon_mrgreen:

U mnie jak zawsze coś nie gra, to za słaby, to za mocny, to za wysoki ale nie na darmo jest przysłowie, że złej baletnicy ... Na razie uczę się panować nad EXC 400, ciężko mi to przychodzi. Jest nadzieja, ale jeśli na wiosnę nadal będzie mną targał to będę chciał zamienić na coś pośrtedniego między KLX a EXC 400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi mi dokładnie o taki typ motocykla. Dobre zawieszenie i wytrzymały silnik, niekoniecznie duża moc. Tak żeby można było poskakać po torze i po mieście pojeździć na kołach supermoto, a jednocześnie nie wyrywał się z rąk i nie wymagał za dużo pracy przy sobie.

Tylko nie wiem, czy takie rzeczy to nie tylko w erze ...

U mnie jak zawsze coś nie gra, to za słaby, to za mocny, to za wysoki ale nie na darmo jest przysłowie, że złej baletnicy ... Na razie uczę się panować nad EXC 400, ciężko mi to przychodzi. Jest nadzieja, ale jeśli na wiosnę nadal będzie mną targał to będę chciał zamienić na coś pośrtedniego między KLX a EXC 400

 

Musisz mieć dobreg tego EXC, bo 400seta jest łagodna, ale w Twoim przypadku to faktycznie chyba lepiej przezucić sie na ćwiare 4T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć dobreg tego EXC, bo 400seta jest łagodna, ale w Twoim przypadku to faktycznie chyba lepiej przezucić sie na ćwiare 4T.

Czy ja wiem czy taka łagodna, na 3 biegu jak siedze na środku siedzenia i szarpne gazem od srednich w góre to mi się koło podnosi do pionu.

400 ma to do siebie, że do połowy gazu chodzi jak drka 350 powyżej połowy dzieją sie cuda na kiju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac co potrafi na MXChaos i nikt mi nie powie ze to lekko mulowaty motocykl!

pozdr.

Nikt nie mówi że to mulek, to takie moto w samraz.Mi by takie elegancko styklo charakterystyka,moc i zawias super.Wada to niestety cena bo raz , że płaci się za marke a dwa ,że w tej cenie masz WR450 która jest o niebo leprza od EXC400(bardziej nastawiona na HardEndurowanie,zawias i piecyk).A Powiec mi gdzie w MX Chaos masz EXC400 :icon_twisted: ja tam 450 widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi że to mulek, to takie moto w samraz.Mi by takie elegancko styklo charakterystyka,moc i zawias super.Wada to niestety cena bo raz , że płaci się za marke a dwa ,że w tej cenie masz WR450 która jest o niebo leprza od EXC400(bardziej nastawiona na HardEndurowanie,zawias i piecyk).A Powiec mi gdzie w MX Chaos masz EXC400 :icon_twisted: ja tam 450 widzialem.

Czy o niebo to nie wiem. Fakt jest mocniejsza od EXC 400 i 450 i oddaje bardzej brutalnie moc. Mi tam jakoś KTM bardzej pasuje i nie zamieniłbym go na yamahe.

Druga sprawa to to, że nie kupisz wr 450 w cenie exc 400 bo trzeba do niej dołożyc pare tyś a wr 400 i 426 już nie są tak udane. Szczególnie na 426 u mnie chłopaki narzekają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu te Yamaszki WR400 i 426 sa nieudane?? Moge prosic o jakies info?? POZDRO

400 to piewrsze egzemplarze z chorobą wieku dziecięcego i trzeba ją też troche krecić żeby szybko się przemieszczać.

Chłopaki z 426 wożą, ze soba po kilka świec na zmiane bo lubi je gnoić i po upadku lub skompaniu w wodzie bardzo ciężko ją zapalić.

Kolejną wadą jest to, że są to starsze egzemplaże i trzeba ich bardzo pilnować i wkonac wszytskich wymian po kupnie a to dlatego, że w głowicy jest 5 tytanowych zaworów, które są bardzo, bardzo drogie.

WR ma jeszcze jedną przewage na KTMem, ma niżej siedzenie a to dla wielu osób jest zbawieniem w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi że to mulek, to takie moto w samraz.Mi by takie elegancko styklo charakterystyka,moc i zawias super.Wada to niestety cena bo raz , że płaci się za marke a dwa ,że w tej cenie masz WR450 która jest o niebo leprza od EXC400(bardziej nastawiona na HardEndurowanie,zawias i piecyk).A Powiec mi gdzie w MX Chaos masz EXC400 :icon_twisted: ja tam 450 widzialem.

 

Przeciez Młody latał na laczkch Sm to bylo EXC 400 na bank!

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...