bartasjbl Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Witam. Wreszcie moze bede mogl sobie posmigac na enduro bo znalazlem cos ciekawego co musze najpierw zrobic. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=130115994 jest to aprilia tuareg 50 po lekkim tuningu. Cale przednie zawieszenie i wszystkie owiewki od ktm`a. Silnik nie na chodzie. tzn wszystko dobrze tylko kilkka trybow ze skrzyni jest zdartych a wiec trzeba by z kads zalatwic dobre. Czaje sie na ta rame. Jest zarejestrowany. Kupil bym wszystko i wladowal do tego silnik od czegos innego. na przyklad o jakiejs 125:D bedxzie wtedy na 50 bo tylko motorowerem moge jezdzic:D zrobil bym to i maialbym przynajmniej czym jezdzic. Moje marzenie by sie spelnilo. co o tym sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 no to kupuj silnik od RX 125 i dajesz:D bo z tego to pewnie nic nie bedzie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Witam. Wreszcie moze bede mogl sobie posmigac na enduro bo znalazlem cos ciekawego co musze najpierw zrobic. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=130115994 jest to aprilia tuareg 50 po lekkim tuningu. Cale przednie zawieszenie i wszystkie owiewki od ktm`a. Silnik nie na chodzie. tzn wszystko dobrze tylko kilkka trybow ze skrzyni jest zdartych a wiec trzeba by z kads zalatwic dobre. Czaje sie na ta rame. Jest zarejestrowany. Kupil bym wszystko i wladowal do tego silnik od czegos innego. na przyklad o jakiejs 125:D bedxzie wtedy na 50 bo tylko motorowerem moge jezdzic:D zrobil bym to i maialbym przynajmniej czym jezdzic. Moje marzenie by sie spelnilo. co o tym sadzicie? Ja osobiscie sądze ze najpepiej wsadzić orginalny silnik. Mój tata miał taką rame od KMX 125 i kupił silnik 250 juz nie pamietam chyba od huski i porostu przy ładnej hopce i troszkę twardym lądowaniu silnik "lądował bokiem" nie wytrzymały mocowania ale to normalne jesli cięzar przystosowany jest do orginału ... Ja szczerze odradzam tego typu doswiadczeń... :) Pozdrawiam :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 no niebardzo się z toba zgadzam, bo każda rama jest tak zrobiona, aby wytrzymywać dwa razy większe obciążenia od tych jakie wytwarza oryginalny silnik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 mi sie tam pomysl podoba troszke duzo tylke grzebania przy nim zeby go ladnie odnowic ale bedzie na motorower to juz cos i z silnikiem od 125 cm bedzie fajnie smigal pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 kwas no to wychodzi ze silnik mial okolo 7-8 koni wiec to czyli wytrzyma okolo 24konie a silnik rotax 123 ma okolo 37koni wiec z Toba sie nie zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 A ja bym się pokusił rama dosyć fajna troche przy niej roboty ale za to z silniczkiem 125 była by super! jeszcze jak by zrywny silnik np aprilia RX :icon_rolleyes::D to by było coś :) kwas no to wychodzi ze silnik mial okolo 7-8 koni wiec to czyli wytrzyma okolo 24konie a silnik rotax 123 ma okolo 37koni wiec z Toba sie nie zgadzam a według mnnie drogi piotrrze ta ramam ma jeszcze wiecej wyliczone nioż 2 razy wiecej moim zdaniem wytrzyma! przeciez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 wytrzymac to zapewne wytrzyma ale gorzej z zawieszeniem czy dlugo wytrzyma;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mkorwas Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 no niebardzo się z toba zgadzam, bo każda rama jest tak zrobiona, aby wytrzymywać dwa razy większe obciążenia od tych jakie wytwarza oryginalny silnik :notworthy: No ja nic nie mówiłem o ramie ... niewiadomo jak z zawieszeniem noi o odpowiednim miejscu na silnik a nie wiem czy to jest bezpiecznie zmieniac konstrukcję ramy w crossie jesli silnik nie bedzie pasował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 I znowu glupi problem z ramą i silnikiem. Ja wychodze z założenia że jak coś jest zrobione w fabryce to takie ma być, czyli jeżeli kupuje ktm-a 450 to ma być ktm 450, a jeżeli kupuje simsona to ma być simson. A wszystkie przeróbki z wkładaniem mocniejszego silnika itd. są dla mnie bezsensu bo to nigdy nie bedzie dobre tylko zawsze bedzie wielkim złomem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ale mi sie wydaje ze jezeli silnik to seryjna 80 to 125 nie bedzie az tak wiele wiele ciezszy i ze spokojem wytrzyba te gilka kilo wiecj. umocuje sie go moicno dam to do zrobirnia i si:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ja bym wolał kupić jakieś dt 80 zarejstrowane na motorower i pobawić sie w jego (tuning) a nie zakładać silnik od czegoś mocniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) Ja tam nie jestem zwolennikiem "swapów" w enduro sam to kiedyś przerabiałem, a to silnik nie zmieści się w rame (trza bendzie ciąć), albo spawać jakieś mocowania do silnika, a to dźwignia biegów bendzie zadaleko albo kopka bendzie walić w podnóżek wydech nie z tej strony, problem z poprowadzeniem dolotu etc, etc. Jak naprawde to ma jeździć to kupiłbym gdzieś na szrocie np. niemieckim ebayu drugi silnik i inne klamoty, złożył wszystko do kupy. A tuareng nie ma przypadkiem jakiegoś popularnego silnika co montowali np. w rx 50/80? Edytowane 27 Września 2006 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 A ja radzę omijać Aprilię i inny włoski szmelc szerokim łukiem.Wystarczy mi kolega i jego apka taureg. Chłopie! Szukasz w tym radości czy męki? Bo na mojego koleżkę to aż żal patrzeć jak się z tym złomem morduje :D Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 A ja radzę omijać Aprilię i inny włoski szmelc szerokim łukiem.Wystarczy mi kolega i jego apka taureg. To że twój kolega ma lumpa to nie znaczy że wszystkie aprilie są złe, ja miałem i byłem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.