Sasza58 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) U schyłku sezonu motocyklowego doszedłem do wniosku, że nie bedę jęździł czoperami.Swój pierwszy sezon zakończyłem kilkusetkilometrową jazdą na suzuki LS 650 savage i wystarczy.W przyszłym rokuzammierzam kupić transalpa lub v-stroma.Wygoda podróżowania jest najważniejszanie nie tylko dla mnieale i dla mojej żony(do dzisiaj zachodzę w głowę, jak to się stało,że zgodziła się na kupno motocykla a terazbierze aktywny udział w wyborze nowego modelu).Jaki, Waszym zdaniem. byłby najlepszy wybór ? Z góry dziękuję za pomoc w wyborze motocykla. Edytowane 25 Września 2006 przez Sasza58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Kup TDM. Będziesz zadowoly tak, jak ja byłem. Masz więcej mocy. WYgoda podobna na wszystkich wymienionych. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal. Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Transalp - super wygodny; lepsze prowadzenie w terenie i na luźnych nawierzchniach (przednie koło 21 cali). Mniejsze prędkości. Prostota konstrukcji ułatwiająca samodzielną naprawę w trasie, ale jakby nie było najmniej awaryny. Wkońcu to sprawdzona honda. Najlepiej z ABS:)V-storm - super wygoda (chyba jeszcze większa); większe prędkości - 180km/h to dla niego nie jest nic specjalnego (150- 160km/h to luzik). Mniejsze spalanie. Nowe wersje mają już chyba ABS;)TDM - Nie jeździłem na niej, ale z tego co dowiedziałem się od posiadacza takowej. Dobre prędkości przelotowe. Nie ma prawie owiewek, ale nie wieje na nie za bardzo;) W teren odpada. Co najwyżej polna droga i to trzeba uważać. Nawet jak jesteś mały (tzn. mam na myśli 175cm) to na TDM stopą do ziemi dostaniesz. 900-tka przy doskonałych osiągach pali bardzo mało. Jakby nie to że to nie ma zawiechów do terenu - ideał:buttrock: Co byś nie wybrał to będzie dobre moto, bo każde z nich z pewnoścą jest godne uwagi :icon_mrgreen: . Edytowane 25 Września 2006 przez Kowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanezzz Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Moim zdaniem V-strom 650! Sprzęt duzy i robi wrazenie, a przy tym naprawde swietnie sie go prowadzi. zarówno w trasce jak i w mieście. Nie wiem jak na pozostalych sprzętach, ale na DLu pasażer ma całkiem wygodnie. Poza tym mozna go zdrowo załadować. Naprawde POLECAM!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Krotko ...Honda jest bez wiekszych zmian produkowana chyba od 18 lat...Bez wachania bralbym V-STROMA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niunia Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 heya,nie podpowiem Ci w silniku i całej tej mechanice o której nie mam bladego pojęcia, wiem jedno, jazda na plecaku na V-Strom...czysta bajka....to super wygodny motocykl :icon_twisted: miłego główkowania :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Temat omawiany kilka razy, np tu http://forum.motocyklistow.pl/Turystyk-tyl...ego-t56216.html użyj wyszukiwarki forum, to znajdziesz wiele podobnych tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barył Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 heya,nie podpowiem Ci w silniku i całej tej mechanice o której nie mam bladego pojęcia, wiem jedno, jazda na plecaku na V-Strom...czysta bajka....to super wygodny motocykl :icon_twisted: miłego główkowania :icon_exclaim: Czyżby hrabia Drakula się przełamał i przewiózł Cię swoim czarnym potworem :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Tylko ja bym polecał jego Starszą siostrę Africę. Wydaje mi sie, ze Africa jest mlodsza od Trampka, tyle ze jej pozniejsze wersje maja wieksza pojemnosc od trampka i moze tylko dlatego mozna powiedziec, ze jest "starsza" majac na mysli "wieksza" :icon_twisted: Ja polecam trampka, bo tylko jego znam :icon_exclaim: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 To może ja dorzuce swoje 3 grosze. Jeździłem XF 650 Freewind a teraz przesiadłem sie na TDM'a i muszę powiedzieć, że lepiej się jeździ na twardych drogach wieksza maszynką. Jeżli chodzi o Afrikę to jej siodło jet do bani (rozcina tyłek na pół). Transalp z uwagi na 19'' przednie koło nadaje się do lekkiego terenu ale na nim nie latałem. Natomiast V-Strom 650 wygrał test motocykla w 2005 na najlepsze turystyczne enduro Cytuj PozdroJaro "Nie próbuj polemizować z idiotą bo ten najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Witam, transalpem 650 przejechałem około 10, może 15 tys. km. Wg mnie moto wygodne, po zaopatrzeniu w trzy kufry pakowne, fajne światła, do duszy wskaźnik paliwa, spalanie od 5,5 l/100km w górę, bezawaryjny... Jeżeli chodzi o lekki teren, lepiej jeździło mi się po drogach szutrowych banditem 1200 niż transalpem... jednak po przyjżeniu się v-stromowi, chyba obecnie jednak jego wybrałbym, jest jakby... dojrzalszy i chyba tańszy, więc mozna różnice ceny wrzucić w zakup akcesorii turystycznych typu kufry.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja tam nic konkretnego polecał nie będę, swoich doświadczeń z obydwoma sprzętami po raz kolejny też przepisywał nie będę, natomiast pozwolę sobie na małą polemikę :rolleyes: Trampek będzie (...) najtańszy w utrzymaniu.I tak i nie. Jeśli serwis będziesz robił w zaprzyjaźnionym garażu, to na pewno tak. Jeśli w ASO, to serwis Vstroma kosztuje mnie nieco mniej. Vstrom mniej pali. Tylko ja bym polecał jego Starszą siostrę Africę. :icon_biggrin: Do trampka to i kostkowe opony można założyćDo Vstroma też. Np. TKC80. Zasadniczo gumy terenowe przeznaczone do ciężkich enduro są dostępne zarówno w rozmiarach trampkowych, jak i Vstromowych. Gum wyczynowych w rozmiarze Vstroma jest niewiele, ale po co komu w takim moto kostka o żywotności 1000km? Ma dobrze osłonięty silnik od dołu więc jak najdzie cię ochota wjechac w kamienie to nie będzie szkód a np w Vstromie słabo wygląda ochrona silnika. Znów sprawa względna. Trampek ma plastikową osłonę od spodu, zresztą dość nisko poprowadzoną. Lekkie spotkanie osłony z glebą to nie problem, natomiast mocniejsze rozwala osłonę bez większego problemu (nie martw się Zalmen, nie robiłem eksperymentów na Twoim sprzęcie :bigrazz: ). Vstrom fabrycznie nie ma osłony (wiadomo - koszty), bo większość osób używa go jako moto szosowego. Wbrew powszechnym opiniom, że spotkanie spodu DLki z podłożem musi zakończyć się przynajmniej rozwaleniem filtra oleju wraz z jego osłoną, wcale tak źle nie jest - mój Vstrom ma wydech dość solidnie wyobijany od spodu i ma się z tym całkiem dobrze. Sprawę załatwia i tak osłona za 80EURo, która jest wykonana z grubej blachy i wytrzymuje sporo. Wiele osób latających na trampach w terenie również inwestuje w akcesoryjne osłony, bo ta fabryczna daje radę jedynie w przypadku gałęzi czy niezbyt dużych kamieni.Jeśłi nie zależy ci na prędkościach przelotowych w okolicach 150km/h to bierz Trampka.Zgadza się. Trampek jest bardziej uniwersalny, solidniejszy, lepiej się prowadzi w terenie, a ew. usterki można usuwać w trasie przy pomocy prostych narzędzi. Choć to akurat mała zaleta, bo psuć się to nie chce :smile: W każdym razie, jeśli osiągi trampa są dla kogoś wystarczające, to jest to genialny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 . Natomiast V-Strom 650 wygrał test motocykla w 2005 na najlepsze turystyczne enduro w 2006 roku też. W listopadowym motocyklu będzie dalszy ciąg testu Alpenmasters. Poza tym faktycznie, cena nowego Trampka równa jest cenie nowego V-stroma z ABS. COś to wg mnie nie tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Prawdopodobnie w 2007 będzie nowy tramp XL700V, z silnikiem tym samym co NTV700, z ABSem itd. Acz znając politykę Hondy w ostatnich latach, to trudno wyczuć co to będzie i do czego się będzie nadawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 "Transalp z uwagi na 19'' przednie koło nadaje się do lekkiego terenu ale na nim nie latałem" Jaro G, tak z czystej ciekawości pytam - jaki to model,wersja czy rocznik Transalpa ma koło 19 z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.