Klas500 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Właściwie sam sobie odpowiedziałeś-żle ustawiłeś zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 A wiec ustawieanie zapłonu, czyszczenie gaźnika nie pomogło zbytnio...rady ekspertów.... Pisze przecież że to przez sprzegło, tarcze pewnie są zajechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 A ile przejeździł już ten tłok?Może czas na remont, chociaż może to być przez nieszczelność gaźnik filtr powietrza lub sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 przez sprzegło to raczej nie jest bo jeśli sprzęgło by sie ślizgało to obroty szły by w górę a moto nie przyspieszałby więc to nie przez sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik_mz251 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 tarcze sprzęgłowe są nowe. tłok był zmieniany w styczniu. robiłem szlif cylindra i założyłem nowy tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Już po dotarciu?A czasami te tarcze nie są za grube, i jak tak ot poprostu przestał poprawanie pracować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 A filtru powietrza nie ma od kiedy ? I dlaczego ? Może to zmienić podciśnienie w gaźniku i zubożyć mieszankę . Jak już ustawisz zapłon to spróbuj nieznacznie podnieść poziom w komorze pływakowej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik_mz251 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 filtru nie ma od samego początku. i wcześniej nie było problemów. myśle ze to ta guma od gaźnika ale nigdzie nie mogejej dostać. i poziom paliwa jest ustawiony tak jak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 To może być wszystko, gaźnik, zapłon,przytarty oraz nie orginalny lub zapchany wydech. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik_mz251 Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 gaźnik był regulowany. był czyszczony,ustawiany poziom paliwa itp. cały układ wydechowy mam nowy więc zapchany wydech odpada. spróbuje ten zapłon ustwić ale to dopiero w następnym tygodniu. jak ustawie to napisze czy coś pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 przeczyść gaźniczek i musi być ok. nie wkręca się tzn. słychać że się dusi czy zalewa? sorki, nie zauważyłem ostatniego posta. jeśli nie gaźnik to zapłon albo świeca, ew. wywaliło simmering od magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 przeczyść gaźniczek i musi być ok. nie wkręca się tzn. słychać że się dusi czy zalewa? sorki, nie zauważyłem ostatniego posta. jeśli nie gaźnik to zapłon albo świeca, ew. wywaliło simmering od magneta. - w etz nie ma megneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 w etz nie ma megneta. a tego to nie wiem, nie miałem etz :icon_mrgreen: ale chodzi mi o ten simmering nie od strony sprzęgła, tylko po przeciwnej stronie, gdzie może załapać powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 po pierwsze to człowieku załóż filtr :) !! jest to jeden z najważniejszych przedmiotów który przedłuża żywot silnika !!! czasami złe złożenie filtr sprawia już sporo kłopotów .... jak go nie masz to jest w tym momencie za uboga mieszanka....... filtr kosztuje 12 zl nie mam pojęcie czemu go tam nie ma ...znowu jak filtr jest brudny zawilgocony to mieszanka jest za bogata spowodowane jest to zwiększeniem ssania w dyszy głównej ......jak biedzie juz filtr to wtedy ustawiasz zapłon ... a na końcu gaźnik i musi chodzić aa i kto tu jest taki mądry i pisze że przyczyną tego jest to że się sprzęgło ślizga..... co ma sprzęgło do do tego ....nawet jak by nie było tarcz nie było sprężyn itp to silnik musi pracować i wchodzić na obroty sprzęgło jest po to, żeby moc wyprodukowaną przenieś na skrzynie i potem napęd i koło... jak sprzęgło było by zużyte to nie wpływa to ujemnie na praca silnika na luzie dopiero na biegu moc nie jest w pełni przenoszona na skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Zywot silnika swoje, ale zmiana ciśnienia w gaźniku to drugie, flitr to nie majątek, a warto go mieć, i do tego szczelne połączenie gaźnik - filtr.Ustaw tą iskrę - chwila czasu, przecież masz bezstyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.