thefex Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 moto: KLR 250rok: 1992 jakis czas temu zrobila mi sie smietana w silniku... do oleju dostal sie plyn z chlodnicy..wymienilem simmering od pompy wodnej oraz zamontowalem tzw zestaw naprawczy pompy, czyli taka specjalna blaszka wraz z gumowa tuleja i sprezynka.. stary olej dawno spuscilem -> kolor oczywiscie kawy z mlekiemnie plukalem silnika, zalalem nowy olej moto przejezdzilo 30 minut, a w silniku znowu mam burdel... pytanie.. co j..bnelo / co spier..lilem? 1. resztki starego oleju zmieszanego z plynem przereagowaly z nowym i dlatego mam 1,8 litra nowiuśkiego castrola gps wpizdu?2. zle zlozylem pompe wodna z uszczelkami? (ale ku..a jak to inaczej mozna zlozyc, skoro skladalem wg serwisowki, a laikiem mechanicznym nie jestem)3. uszczelka pod glowica? juz mi rece opadaja...wywalilem 200 zl na nowy olej, zestaw naprawczy do pompy wodnej itp, a tu ta sama historia... p.s.sorry za bluzgi, ale mam zly humor Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 sprawdz poziom oleju (powiedzmy na polowie stanu) , zatankuj chlodnice pod korek ,odpal moto i niech sobie popracuje z 10 min na luzie. Jesli stan oleju bedzie wyzszy niz na poczatku, a w chlodnicy wody ubedzie znaczy sie ze czeka cie rozbiorka gory i przeglad cylindra z glowica. p.s napewno ole ma taki sam kolor jak za 1 razem ?? ja jak u siebie przeplukalem silnik, to zanim olej zrobil sie ciemny to przez pierwsze 200 km byl koloru kawy z mlekiem tyle ze ciemniejszej Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Mysle ze to nie przez plyn chodniczy tylko przez zly olej.a ta ,,Śmietana"to odkladająca sie parafina z oleju.Zmien olej powinno byc dobrze.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jesli wymieniles uszczleki pompy i dalej to samo to ja bym stawial na uszczelke pod glowica ew.(najgorsze) pekniecie gdzies w glowicy/cylindrze.... ps.jesli nawet zostaly jakies resztki capucino w silniku to zostaly by one zatrzymane w filtrze..a z tego co piszesz to wyglada na to ze nadal masz gdzies przeciek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 tez mialem kiedys taki problem dostala mi sie woda do silnika zalalem nowy olej i to samo poprostu musisz przeplukac jakims tanim olejem silnik i napewno pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Ja u siebie miałem to samo. Padł simmering w pompie wodnej. Spuściłem stary olej, wymieniłem olej na bardzo tani. Przejechałem ok 20 km a następnie spuściłem. Założyłem nowy filtr i olej motul i jest ok. U ciebie albo padła uszczelka pod głowicą, albo resztki starego oleju zmieszały się z nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 To wygląda na uszkodzona uszczelkę głowicy.Sprawdź tak jak radzi Nitromen , odpal silnik i odkręć ( tylko przy zimnym silniku ) wlew od układu chłodzenia.Jeżeli będą tam ślady oleju i dodatkowo podczas pracy silnika będą pojawiały się pęcherzyki powietrza to na bank zrąbana uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 moto: KLR 250rok: 1992 jakis czas temu zrobila mi sie smietana w silniku... do oleju dostal sie plyn z chlodnicy..wymienilem simmering od pompy wodnej oraz zamontowalem tzw zestaw naprawczy pompy, czyli taka specjalna blaszka wraz z gumowa tuleja i sprezynka.. stary olej dawno spuscilem -> kolor oczywiscie kawy z mlekiemnie plukalem silnika, zalalem nowy olej moto przejezdzilo 30 minut, a w silniku znowu mam burdel...pytanie.. co j..bnelo / co spier..lilem? 1. resztki starego oleju zmieszanego z plynem przereagowaly z nowym i dlatego mam 1,8 litra nowiuśkiego castrola gps wpizdu?2. zle zlozylem pompe wodna z uszczelkami? (ale ku..a jak to inaczej mozna zlozyc, skoro skladalem wg serwisowki, a laikiem mechanicznym nie jestem)3. uszczelka pod glowica? juz mi rece opadaja...wywalilem 200 zl na nowy olej, zestaw naprawczy do pompy wodnej itp, a tu ta sama historia... p.s.sorry za bluzgi, ale mam zly humorWidocznie do skrzyni dostała sie woda i jak sie zmnieszała z olejem zrobiło sie mleko wydocznie do skrzyni przedostaje sie woda z ukladu chłodzenia musisz przepatrzeć wszytskie uszczelniacze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Rajdowiec: nic nowego do dyskusji nie wnosisz swoja odpowiedzia (czytaj caly temat) Pipcyk: nie wiesz po ile stoja uszczelki pod glowice? slyszalem ze w okolicach stowy.. nie mam zbytnio teraz czasu dzwonic i sie dowiadywac, przejrze moto dokladnie w przyszlym tygodniu. dziwna sprawa... teraz odpalilem maszyne na 10 minut.skontrolowalem stan oleju (ciezko stwierdzic czy sie podniosl, jezeli tak to naprawde minimalnie).plynu w chlodnicy tyle samo..teraz olej ma kolor czarny, jak to olej powinien miec... cholera jasna.. moze ja po prostu panikuje?pojezdze troche i zobacze czy sie sprawa nie pogorszy, jak cos to napisze zaznaczam jednak, ze w okienku od oleju widac taka biala mgielke (moze to po starym oleju?). na korku od wlewu oleju od wewnatrz tez sa takie zabrudzenia Edytowane 21 Września 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Thefex, pojeździj i sam zobaszycz co będzie sie działo,normalnie jak zawsze go użytkuj,przecież w międzyczasie możesz sprawdzic stan oleju jak i płynu chłodniczego.Może to tylko pozostałości po starym oleju? Wytrzyj korek chłodnicy do czysta. Aha,dlaczego jeszcze kolega RAJDOWIEC nie dostał żadnego ostrzezenia? Chyba nagrabił sobie wystarczająco! Edytowane 21 Września 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Rajdowiec to raz, a Dibo drugi. Parafina z oleju mu sie wytraca.Pipcyk, jak widzisz wypowiedzi obu panow to ja cie prosze zwroc uwage co pisza i prostuj jesli masz czas.Weki w piwnicy mi gnija jak czytam takie bzdury.Ja ze swej strony bede staral sie rowniez pomoc.Thefex nie pitol tylko pojezdzij najpierw troche jak koledzy radzili. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 ja tez po przeplukaniu silnika i zalaniu olekju mialem okienko za mgla, a na korku maslo :biggrin: norma po paru set km wszystko bedzie ok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Adam - pitole bo sie wkur...lem po prostu pojezdzilem troche i wszystko wyglada ze jest w porzadku, jakby sie cos dzialo to dam znac thx za help (temat chwilowo zamkniety) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 W moim GPZ 500 tesh jest taka mgiełka we wzierniku oleju, podobno kawasaki jush tak mają, szczególnie jak stoi w wilotnym garażu. Nie przejmuj się tylko na wiosnę wymień olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Tomek77, na serio Ty masz 29lat? Bo po sposobie Twojego pisania mam wrażenie jakbyś miał 15 i coś zupełnie innego zamiast mózgu, żal mi Ciebie chłopie... Podobno? Ja w swoim silniku takiego czegoś nie mam (a silnik ten był rozwiercony i założony do Twojego moto), kolega posiada GPZ500, też tego nie ma, znajomy z Polski także nie dopatrzył sie podobnego zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.