chorcio Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 WitamJak w temacie co kupiliscie po xj 600s i dlaczego? Bo nie wiem co robić zmieniac czy nie. Jak dla mnie to tylko przeszkadzja słabe hamulce (jedna tarcza moj model jest z 1994r.) i troche miekka, gumowa rama gdy jest obciązony kuframi i pasazeram, a pozatym same plusy. poradzcie bo sam nie wiem. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Ja zamieniłem na rower :clap: Po sprzedaży XJ jestem na etapie poszukiwań nowego sprzętu. Niby w Diversionce jest wszystko OK, bo mocy ma w miare wystarczająco, mało pali, tania w utzrymaniu itd., ale jest to straszliwie nudny motocykl :) Jeden z nudniejszych na jakich jeździłem... Miałem go 3 miesiące, zrobiłem na nim 8 tys. km. i niby wszystko było OK a jednak brakowało mu czegoś... charakteru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 ja miałem również XJ z '94. zmieniłem na FZS 600 Fazer i nie żałuję, mocy więcej (pochodna TCata), heble z R1 (starej) i gitara. zastanawiałem się jeszcze nad SV 650 (porównywalne moto, zalecam wersję "S"). jechałem oglądać FZS i SV (w takiej kolejności) i jak zobaczyłem FZS to dalej nie chciało mi się jechać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Bandit 1200 s i pełna radość :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 widze ze nikt nie zamienia xj na inny moto, oprócz oczywiście kolegów powyzej. hmmm ciekawe !!!!!!!!!!! Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Witam Ja zamieniłem na XJR 1200 :clap: :clap: po "małym" tuningu :) Pozdr Edytowane 11 Września 2006 przez GANER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 temat już był, nawet na tym forum - poszukaj, znajdziesz więcej odpowiedzina przykład o ile pamiętam moje tłumaczenie, dlaczego kupiłem po xj-cie to, co widnieje w sigujsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 WitamJak w temacie co kupiliscie po xj 600s i dlaczego? Bo nie wiem co robić zmieniac czy nie. Jak dla mnie to tylko przeszkadzja słabe hamulce (jedna tarcza moj model jest z 1994r.) i troche miekka, gumowa rama gdy jest obciązony kuframi i pasazeram, a pozatym same plusy. poradzcie bo sam nie wiem.Strzałka :clap: Ja też miałem XJ-600 z 94. Była super i gdyby nie wiek to pewnie śmigałbnym ze dwa sezony dłużej. Później kupiłem FZS 600 ale niestety po dwóch sezonach sprzedałem go bo jakoś mi nie leżał...i tak kupiłem Triumph Sprint ST :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszu Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 WitamSwoja xj600s diversion z 98 roku zmienilem na bmw r1100r :) pozdr.pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 zalezy ile masz kasy przeznaczone na zmiane moto :icon_mrgreen:ja polecam Bandita 600 lub 1200 w miare mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Bandita jeżeli już, to tylko 1200. Nie odczujesz dużej różnicy po przesiadce z XJ na B6. Bandit może i ma troche więcej kucyków ale "u góry". Na elastycznośc nie ma zbyt wielkiej różnicy. Natomiast B12 to nie zła lokomotywa :icon_mrgreen: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 WitamJa co prawda miałem starą XJ 600, rocznik 1987 (nawet bardziej mi sie podobała od Diversion) i zmieniłem też na X, tylko, że 11 ;) - zgadnijcie dlaczego ? :icon_mrgreen: ? Brałem pod uwagę wszystkie duże nakedy (fazer, hornet, B12, SpeedTriple, XJR), a X 11 tak mi się przypadkiem nawinął, co prawda kupiłem inny egzemplarz niż ten, który mnie zainspirował - jak na razie innego nie chcę.PozdrawiamPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jeździłem Diversion przez trzy sezony. Byl to rocznik 1992 i po sprzedaży zakupiłem GSXR 750W, bo chciałem w plastiku posmakować. Niestety motocykl, a raczej jego przeznaczenie w ogóle nie przypadło mi do gustu - nie mój stajl. Pojeździłem 6 miesięcy i sprzedałem, zeby znowu szukać poczciwej XJ 600 :icon_mrgreen: Niestety na rynku nie było nic wartego uwagi i nastąpiła przerwa w motocyklowaniu. Później zakupiłem fazera 600 i nie narzekam. To taka jakby młodsza siostra XJ, ale o niebo niebo lepsza pod każdym względem ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablop Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ja bym zamienił na GSX 1100 G!~! Niema to jak napęd wałem i dzikie przyspieszenia!! Koszty eksploatacji przy tym znikome. Mi spala 8 l na 100 km przy 200 km/h +/-20. i jeszcze ma mały zapas mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Diversja trafiła w moje ręce przypadkiem, okazało się że jest super. Ale tak po cichutku chodzi za mną schedowka oczywiście tylko z kardanem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.