wieczny student Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 gsx1100gA do tego wiem, iż w Warszawie PJP umie tak zaczarować ten motocykl, by nie palił 10l/100km, a... 6l/100km, kosztem dynamiki powyzej 200km/h. Jest to jednak chyba dość stary motocykl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Jaki stary, poczatek lat 90 tych.Stare to sa takie same 1000 / 1100G z lat 80 tych, a dalej masa ludzi na nich jezdzi. Konstrukcyjnie napewno nie starszy niz XJ900. Silnik GSXR polaczony ze skrzynia i napedem od Cavalcade + do tego walek wyrownowazajacy drgania + duzy zbiornik i kanapa.To sa napewno plusy. Minusy to gazniki do wyrzucenia, zbyt komfortowe zawieszenia i hamulce przednie z 2 tloczkowymi zaciskami.No ale to dla mnie, na preclach wlasciciele tego motocykla dali by sie za niego pokroic na plasterki ( podejrzewam ze z powodu przyspieszen na niskich biegach lepszych od wiekszosci sportow ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Jaki stary, poczatek lat 90 tych.Racja, moja skucha :biggrin: .http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=123640677Ładny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 (edytowane) BMW R 1100 R to naked napędzany kardanem i roczniki około '95-'96 juz się kręcą w kasie którą chyba jesteś w stanie wydać (nie napisałeś!...ale że wymieniełeś XJR1300 to mniej więcej strzelam te okolice)np. na mobile.de jest kilka ofert. Edytowane 2 Września 2006 przez Groszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Stare to sa takie same 1000 / 1100G z lat 80 tych, a dalej masa ludzi na nich jezdzi. W tym roku ktoś pięknym GS 1000 G jedzie w Rajdzie Katyńskim i pewnie bez problemu przejedzie cały rajd. Naprawdę stare GS są piękne :biggrin: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Ja bym nie brał XJ900 - bardzo cięzki i dużo pali + miękkie zawieszenie. Dla mnie jedynym plusem tego moto jest kardan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) Jest jeszcze Moto Guzzi Centauro piękny naked z wałem napędowymhttp://www.motoguzzi.ustron.pl/centauro/p7316044.jpg[/url] Edytowane 3 Września 2006 przez januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peefjot Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 V-maksy jakby trochę na allegro staniały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ja bym nie brał XJ900 - bardzo cięzki i dużo pali + miękkie zawieszenie. Dla mnie jedynym plusem tego moto jest kardan.Zgadza się. Podwozie nie nadąża za mocą silnika. Do tego spora masa i wysoko położony środek ciężkości oraz siodło. XJ900 to typowy turystyk z nastawieniem na komfort jazdy i długie przeloty. Jeżeli ktoś szuka wygodnego turystyka to można ją polecić, ale śmiganie po naprzemiennych winklach to nie jest żywioł XJ-ty. Do XJ900 wskazane są długie nogi i trochę siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablop Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Witam! JA mam GSX 1100 G i śmiało go polecam! Jezeli lubisz jak mówisz napęd wałem i do tego dzikie przyspieszenia to uwazam ze to dobry wybór. Spalanie jest znikome przy około 200 km/h bierze mi niewiecej niz 8 l. Pozostaje oczywiscie zapas mocy, który pozwala go rozpędzić do 240 km/h. To juz pozostaje dla żądnych wrażeń. Ja Raz spróbowałem i wystarczy. Prędkość przelotowa to około 160 km/h bez bólu szyi. Mój egzemplarz nie ma rzadnych szyb oczywiscie /niepodoba mi sie to w nakedach i tyle/. Elastyczność tego silnika jest na tyle duża że praktycznie nieczuje on różnicy czy jadą 2 osoby czy jedna. Reasumując: spory zapas mocy w każdym zakresie obrotów /5 bieg 40-240 km/h bez szarpnięć i dziur/, ograniczone zuzycie paliwa /potrafi zejsc ponizej 6 litrów, i oczywiście napęd wałem. Regulacja zaworów jest bardzo prosta w zasadzie nie wychodzą poza wartości serwisowe po 6 tys, czyli kontrola wystarczy. Gorąco polecam! Zważywszy że posiadam ten motocykl i niemusze brac tych informacji od znajomych /tak jak z kapelusza/. Acha jak słysze suchary od ludzi że tego typu sprzęt /GSX 1100 G/ spala ogromne ilości paliwa /10l/100km/, to poprostu asłabia mnie. Niewierz w tego typu bzdury. Dodatkowym argumentem który poddałbym wątpliwości to ich wiek. Otóż czy nowoczesny motocykl z płaszczem wodnym to klasyk? Stary porównaj wygląd Zephyra 1100 na szprychach z np. fazerem czy podobnym tworem. Konkluzja wydaje się być oczywista. Wiek to jedno a stan egzemplarza potrafi mile zaskoczyć. Niestety dzisiaj ciężko spotkać klasycznego musclebike`a, poprostu się ich nierobi.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Jest jeszcze Moto Guzzi Centauro piękny naked z wałem napędowymhttp://www.motoguzzi.ustron.pl/centauro/p7316044.jpg[/url] Śliczny ten Centauro :biggrin: Można też spotkać klasyczne V11, też całkiem, całkiem.Lysy, choć, jak mówiłeś, obecnie większość odpowiadających Twoim kryteriom nakedów spod znaku MG jest poza zasięgiem finansowym, to jednak poświęć Gutkom troszkę uwagi już teraz, warto. Oczywiście, że nie jestem obiektywny :biggrin: , ale ci, którzy machają lekceważąco na "włoszczyznę" często nawet w życiu nie dotykając takowego motocykla, chyba też nie są do końca obiektywni w swoich opiniach? :biggrin: Mam odczucie, że oprócz nakeda na wał szukasz też po prostu motocykla nietuzinkowego. W Guciu znajdziesz to wszystko :bigrazz: Pozdrówka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witam! Od razu na początku muszę posypać głowę popiołem... :bigrazz: :biggrin: Chciałem nakeda z kardanem......a kupiłem cuś z łańcuchem :biggrin: - a dokładniej Yamahe TDM 850 z rocznika 1997. Pracuje fajnie, jedzie fajnie, ale nie ma tego klimatu... A jeśli chodzi o przyszłość, to byłbym zachwycony tym:http://www.maxmoto.co.uk/images/moto_guzzi_breva_1100_xl.jpg PRZEPIĘKNY... :biggrin: LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.