Doktor Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Przejrzałem całeforum i nic na temat tej marki sie nie dowiedziałem , może Wy cos wiecie o tym sprzecie , czy w KTM są dostepne części do niego?Na sronach motoer bikes przeczytałem,że pełan moc jest przy 2000 obrotów ,to mozliwe? czy bład druku, aczkolwiek sprawdzałem to w 4 kolejnych rocznikach i dwóch nodelach 400 i 501. Edytowane 23 Sierpnia 2006 przez Doktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Husaberg to tak naprawde KTM , Silnik KTM'a czyli czesci beda pasowac od ktm , rozni sie tylko plastikami itd ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 TIJO mylisz sie nie zgadzam sie z tym ze to silnik KTMa jeszcze zalezy ktore roczniki mamy na mysli ja cos tam wiem cos czytałem na jego temat nawet duzo takze jak chcesz zagadaj na gg to pogadamy ale jak zadzwoniłem do serwisu KTMa powiedzieli ze moga załatwic czesci ale do modeli młodszych niz 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 husaberg to wlasciwie to samo co ktm wiec bez obaw czesci dostaniesz rozni sie np zawiecha i paroma duperelami wiec polecam te marke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 No wlasnie sory od 2000r ktm przeja husaberga :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) W 3 postach jest napsiane to samo :/Husaberg ma duzogo plusa poniwaz ma bardzo nisko osadzony sorek ciężkości i dlaego prowadzi sie go owiele lepi niz inne wyczyny!pozdr. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez SEBOOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ktm i husaberg mają inne silniki ale zawiechy podobne, plastiki, wyposażenie też. huseg jest lżejszy od ktma. potrafi brać oleum w dużych ilościach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Husaberg to tak naprawde KTM , Silnik KTM'a czyli czesci beda pasowac od ktm , rozni sie tylko plastikami itd Husabergi mają zupełnie inne silniki niz ktm-y. Nie maja popmy oleju, olej jest rozbryzgiwany, i ma ciekawy silnik bo nie ma zdejmowanego cylindra tak jak w normalnych motocyklach tylko ma cylinder zespolony razem z karterami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Husabergi mają zupełnie inne silniki niz ktm-y. Nie maja popmy oleju, olej jest rozbryzgiwany, i ma ciekawy silnik bo nie ma zdejmowanego cylindra tak jak w normalnych motocyklach tylko ma cylinder zespolony razem z karterami. Ale bzdury opowiadasz ;) pompe oleju mial juz husaberg fc 600 z 1996, jak moze nie miec zdejmowalnego cylindra? Widziales pewnie husaberga z silnikiem kosiarki bo one maja takie rozwiazaniapzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ale bzdury opowiadasz pompe oleju mial juz husaberg fc 600 z 1996, jak moze nie miec zdejmowalnego cylindra? Widziales pewnie husaberga z silnikiem kosiarki bo one maja takie rozwiazaniaJak bys przeczytal uważnie to byś sie domyślił. One mają cylindry zespolone z karterami i jak rozpoławiasz silnik to cylinder tez sie rozpoławia w połowie,tak jak kartery i jak bys poczytal troche o tej marce to byś wiedział ze nie maja pomp oleju tylko tak jak w husqach tłok i cylinder są smarowane metodą rozbryzgową.!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Jak bys przeczytal uważnie to byś sie domyślił. One mają cylindry zespolone z karterami i jak rozpoławiasz silnik to cylinder tez sie rozpoławia w połowie,tak jak kartery i jak bys poczytal troche o tej marce to byś wiedział ze nie maja pomp oleju tylko tak jak w husqach tłok i cylinder są smarowane metodą rozbryzgową.!!!!!!!!!!!! No brawo! doskonały pomysł zeby cylinder sie skladal z 2 polówek :flesje: moze z 3 albo 4 czesci zeby bylo smieszniej? Nie wiem skad masz takie newsy ale odsylam do stron http://bikepics.com/pictures/632950/ http://bikepics.com/pictures/632947/ http://bikepics.com/pictures/632951/ i widac ze cylindrem jest tuleja umieszczona w karterach. A w tym linku http://bikepics.com/pictures/632947/ masz na 2 karterze - tym ktory stoi, na 2 jest tego kontynuacja, miedzy skrzynia a gora karteru okragly otwor albo dziure jak wolisz gdzie chowasz pompe oleju. Malo wiesz nie znasz husaberga, niepotrzebnie sie osmieszaszpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 No brawo! doskonały pomysł zeby cylinder sie skladal z 2 polówek moze z 3 albo 4 czesci zeby bylo smieszniej? Nie wiem skad masz takie newsy ale odsylam do stron http://bikepics.com/pictures/632950/ http://bikepics.com/pictures/632947/ http://bikepics.com/pictures/632951/ i widac ze cylindrem jest tuleja umieszczona w karterach. A w tym linku http://bikepics.com/pictures/632947/ masz na 2 karterze - tym ktory stoi, na 2 jest tego kontynuacja, miedzy skrzynia a gora karteru okragly otwor albo dziure jak wolisz gdzie chowasz pompe oleju. Malo wiesz nie znasz husaberga, niepotrzebnie sie osmieszaszNo dokładnie o to mi chodzilo, że cylindrem jest tuleja i to napisałem, bo ty sie kłucisz ze ma zdejmowany cylinder. Ma on tuleje miedzy karterami, ale cylidra sie nie zdejmuje tak jak w normalnych motocyklach, niestety w 3 postach musialem to samo napisac. No mozliwe że to jest od pompy oleju, ale to jest nowy rocznik , astrsze nie maja i wiem bo w mijej okolicy jeżdzi az 5 husabergów. Ale najlepiej je zna Dominik i on moze powiedziec to czy ma pompe ale to raczej nie jest otwór od pompy oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 starsze modele napewno nie maja pompy oleju , nie wiem jak te nowsze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Malo wiesz nie znasz husaberga, niepotrzebnie sie osmieszasz Śmiech mnie bierze jak coś takiego czytam. Stawiasz się wyżej od innych a jednocześnie piszesz taką bzdurę: cylindrem jest tuleja umieszczona w karterach. Przeważnie tuleja jest integralną częścią cylindra a w tym przypadku cylinder jest zespolony z karterami a tuleja jest oddzielnym elementem umieszczanym między nimi. Wiem że już to zostało powiedziane ale przydałaby się jakaś precyzja wypowiedzi a nie rzucanie odrazu obraźliwych tekstów i pisanie potem takich dziwnych stwierdzeń jak to które zacytowałem. Polecam temat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=37902&hl=vora także http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...39972&hl=fe+501 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Panowie jak bedzie taka kłótnia to Doktor tu już nie zajrzy :flesje: Wracając do tematu. Cylindrem jest tuleja, którą widać na linku zamieszczony przez wojtasa ( bystrzejsi napewno widzą wcięcie pod korbowód ). Tleja jest pasowana w karterach, które stanowia płaszcz wodny u samej góry (bystrzejsi napewno widza 2 miejsca pasowania tulei, takie świecące). Podsumowując dobre rozwiązanie, bo szybko rozkładamy silnik, w przypadku zniszczenia gładzi cylindra wystarczy kupić tuleje i po zabawie. Nie musimy zmieniać całego cylindra w ogólnym znaczeniu, czyli koszty spadają.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.