Gość teczixx Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jak moto jest na biegu nie mozna go odpalic z rozłożona stopką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Na luzie powinien odpalać. Przejrzyj i ewentualnie przeczyść zabezpieczające wyłączniki przy stópce i sprzęgle. pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Na luzie powinien odpalać. Przejrzyj i ewentualnie przeczyść zabezpieczające wyłączniki przy stópce i sprzęgle. pozdrW stopce zainstalowany jest czujnik który wyłącza obieg zapłonu. Jest to podstawowym zabezpieczeniem , które zastosowane jest w motocyklach japońskich od bardzo dawna (KZ550 z 1981 ma już taki czujnik) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 czujnik to jest ale co gdzie wyjąć bo przy samym czujniku nie da sie odłączyć rzadnego kabelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W stopce zainstalowany jest czujnik który wyłącza obieg zapłonu. Jest to podstawowym zabezpieczeniem , które zastosowane jest w motocyklach japońskich od bardzo dawna (KZ550 z 1981 ma już taki czujnik) :buttrock: Tak, ale nie wszystkie marki rozwiazuja to w ten sam sposob. W Hornecie 600 np. mozna odpalic silnik na stopce,bez sprzegla itd. dopiero zapiecie 1go biegu wylacza silnik. W motocyklach marki Yamaha do zaplonu trzeba wcisnac sprzeglo (a moze w Suzuki?:buttrock:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jak masz manual do Hornetki to zajrzyj na pewno znajdziesz rozwiązanie( 19-22), zawsze możesz go odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwpseba Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 to jest strona z udostepnionym plikiem pdf z instrukcja cb900 02-03HONDA :buttrock:trzeba tylko zainstalowac ich toolbar - inaczej sie nie da, probowalem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Juz wszystko gra doszedłem co było nie tak :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) Siema chłopacy... Mam problem z moją 600tką, nie chce dziadówa iść na koło xDJeżeli dupe mam na siedzeniu to nie ma bata, dodaje gwałtownie gazu przy 6 tys/obr i nic sie nie dzieje, motor przyspiesza jak szalony i tyle. Jednakże jeśli moja dupa uniesie sie o 15 cm, każde dodanie gazu powyżej 3 tys/obr gwałtownie wyrywa na koło. Tak źle i tak niedobrze...Kto z was jeździ swoim szerszeniem na kole i zechce sie podzielić swoim sposobem? Pozdro Edytowane 19 Marca 2008 przez piotr7557 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Juz wszystko gra doszedłem co było nie tak :P To może napisz co było nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) Siema chłopacy... Mam problem z moją 600tką, nie chce dziadówa iść na koło xDJeżeli dupe mam na siedzeniu to nie ma bata, dodaje gwałtownie gazu przy 6 tys/obr i nic sie nie dzieje, motor przyspiesza jak szalony i tyle. Jednakże jeśli moja dupa uniesie sie o 15 cm, każde dodanie gazu powyżej 3 tys/obr gwałtownie wyrywa na koło. Tak źle i tak niedobrze...Kto z was jeździ swoim szerszeniem na kole i zechce sie podzielić swoim sposobem? Pozdro Mam ten sam problem ze swoją 600tka... Nie próbowałem podnosić tyłka o 15 cm w górę ale na siedząco tylko raz udało mi sie podnieść przednie koło w górę i na tym koniec. Wszyscy mówią że hornet bez wysiłku jeździ na przednim i tylnym kole. Jest jakaś recepta żeby sie nauczyć? Dodam że ważę prawie 90 kilo. Pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2008 przez bboolleekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Piotruś i Boluś: zapraszam do działy nauka jazdy/ stunt, tam są bodajże ze 2 tematy omawiające stawianie motocykla na gumę. forum nie kończy się na temacie o waszych horneciątkach ;>jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie kończy się, ale kręci się wokół i nie wiem co stoi na przeszkodzie żeby stawianie na gume akurat horneta było w dziale o hornecie? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 To może napisz co było nie tak... Poszła mi a raczej jej niemam dioda trójdrożna Prawdopodobnie poprzedniemu właścicielowi się popsuła i wstawił wygiętą blaszke!!! ale tylko na dwa bolce a trzeci odpowiedzialny za tą stupke boczną nie był w ogóle podłączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DżygiT Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Przynajmniej komuś się ta diagnoza może przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.