Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

Myślicie, że jest sens montowania gmoli i crashów jednocześnie>??

Możesz zdecydować się na zestaw crash-padów i tu do wyboru masz końcówki kierownicy, nakładki na ośki koła oraz standard na wysokości silnika. Co do gmoli polecił bym Ci zestaw w przypadku posiadania stelaży pod sakwy lub zamontowanego stelaża do bagażu. Po pierwsze komponować się to będzie dobrze,dwa na stelażach też może się co nieco oprzeć. Co do zabezpieczeń możesz zainstalować ich nieskończoną ilość ale efekt wizualny może być niezadowalający i ograniczenia nimi spowodowane nie mogą wpływać na sposób i wygodę jazdy. Wybór należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

chcial bym sie dowiedziec czy mozna gdzies dostac Gmole poza "scigaczem" do 900 ?

czym Gmole do 900 roznia sie od 600 jezeli sa produkowane przez ta sama firme ?

to co widzialem Gmole na zdjeciach to ze glowny punkt mocowania jest to rama z silnikiem ( jak przy silniku wyglada montaz?)

pozdrawiam i dziekuje seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

chcial bym sie dowiedziec czy mozna gdzies dostac Gmole poza "scigaczem" do 900 ?

czym Gmole do 900 roznia sie od 600 jezeli sa produkowane przez ta sama firme ?

to co widzialem Gmole na zdjeciach to ze glowny punkt mocowania jest to rama z silnikiem ( jak przy silniku wyglada montaz?)

pozdrawiam i dziekuje seba

 

 

Z tego co widzialem, gmole do 600 i 900 roznia sie diametralnie. Poza mocowaniem przy silniku, reszta jest w zupelnie innych miejscach. Co do samego uchwytu silnika z rama. Wyglada to tak, ze od ramy poprowadzony jest uchwyt w postaci wygietej blaszki. Uchwyt silnika to odlew (jeden odlew bloku razem z uchwytami). Sposob mocowania to przelotowa sruba M10 (drobnozwojny gwint). Z zewnatrz wystaje leb sruby, a od "srodka" jest nakretka. Nie ma problemu z lewej strony (siedzac na motocyklu) bo tam jest latwy dostep, ale z prawej.... ooo panie. Z prawej to tylko male zolte japonskie raczki potrafia nakrecic tam nakretke. Mi to zajelo ponad 30 min. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

wlasnie sie zastanawiam co wybrac Gmole czy crashpady i na razie wiekszosc jest za tym pierwszym...

jeszcze mam male pytanie :

nie mam wskaznika temperatury - nie dziala

czy mozna to samemu zrobic czy potrzebny jest fachowiec ?

pozdro

ps dowiedzialem sie ze Gmole po upadku bardzo sie niszcza i sa do wymiany ??????

Edytowane przez jwpseba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

wlasnie sie zastanawiam co wybrac Gmole czy crashpady i na razie wiekszosc jest za tym pierwszym...

jeszcze mam male pytanie :

nie mam wskaznika temperatury - nie dziala

czy mozna to samemu zrobic czy potrzebny jest fachowiec ?

pozdro

ps dowiedzialem sie ze Gmole po upadku bardzo sie niszcza i sa do wymiany ??????

Jak chcesz szybko sprawdzić co może być z wskazaniem temperatury masz do sprawdzenia parę elementów.

1. Sprawdź podłączenie- zaśniedzenie styku i przewód który prowadzi do czujnika.

2. Czujnik temperatury- sprawdź jego rezystancję omomierzem (styki między masowaniem obudową a jego stykiem), albo po przez wykręcenie pomiar , włożenie do gorącej wody i pomiar lub po przez mierzenie zainstalowanego.

Jak to nie pomoże musisz sprawdzić sprawność działania wskaźnika temp. ale przed tym sprawdź podłączenie zegarów. W lampie znajdują się dwie kostki ,które łączą zegary z pozostałą elektryką (biała i czarna). Sprawdź poprawność przejść między stykami.

Jeśli będziesz miał dalej problem napisz podam Ci sposób pomiaru wskaźnika.

 

Co do elementów osłony naszej i silnika czy to crashpady czy gmole jeśli jesteś wrażliwy na piękno po glebie będziesz chciał zmienić na nowe bez różnicy co będziesz miał zainstalowane. Ja osobiście mam crashpady.

Edytowane przez DżygiT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

DżygiT, pisząc o estetyce miałem na myśli wybór tych gmoli, a nie innych, bo w moim przypadku crashpady odpadają. Chodziło mi o wygląd przed glebą, a nie po :)

Oczywiście wygląd brałem pod uwagę na drugim miejscu po funkcjonalności i punktach mocowań.

 

pozdr

Edytowane przez mahor

654

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się że gmole mają więcej punktów podparcia ale środek oparcia jest dość nisko powiedzmy na wysokości dekli. w przypadku crashpadów środek ten jest nieco wyżej więc i uszkodzenia mogą być inne(co nie znaczy że mniejsze). Zależy to między innymi od ich długości.

Jeśli masz kolegę albo zaprzyjaźniony zakład produkcji balustrad, schodów lub innych tego typu rzeczy z nierdzewki, kupić rurkę pomierzyć, dociąć blaszki ,pospawać i gotowe. Sprawny spawacz obyty z materiałem zrobi to w 2 godz. Ja załatwiłem tak sobie kwestię przelotówek do wydechów LeoVince (koszt 80zł). Trzeba sobie radzić :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc sprawdziłem i ten czujnik temperatury jest po prawej stronie za termostatem na wysokości srebrnej osłonki w kolorze srebrnym. Wychodzą 3 przewody z niego.

Jak masz ten angielski manual (z kodem motocd w pdf )to czujnik ten znajdziesz jako ect sensor na 425str.-schemat instalacji.

 

G/Bu to przewód idący bezpośrednio do wskaźnika temperatury. Jeśli odłączysz te złącze to powinien czujnik podskoczyć do max bo pozbawisz go oporu. spróbuj za czym cokolwiek rozgrzebiesz. Daj znać.

Edytowane przez DżygiT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szara oslonka potem jest przwod gumowy i za nim jest miedziana nakretka a w niej jakis plastikowy trzpien i z niego wychodza 3 cienutkie przwody --- to jest to ?

ten trzpien plastikowy ma tak zatyczke !!

to jest to co opisuje :::::

Edytowane przez jwpseba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten gadżet. Nic innego nie przychodzi mi do głowy(jest blisko termostatu i co za tym idzie wody). Postaraj się rozgrzać silnik i to odłączyć i zaobserwuj wskaźnik temp . Daj znać jakie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl stoi w przedpokoju i teraz za bardzo nie moge go dopalic :)

ale jak sie przejasni to zaraz zobacze

ps

jak sparwdzalem bezpieczniki to na tych od temp. dokladnie na drugim widzialem mala iskre :)

pss

znalazlem orginala istrukcje po ang. - zawzienem sie :clap:

i wychodzi na to ze sie mylimy

tutaj jest zdjecie :::

ten czujnik sluzy do "programmed fuel injection" czyli kontroluje paliwo :clap:

szkoda

ale teraz lulu

pozdrawiam jutro zaczynam od nowa

Edytowane przez jwpseba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam małe pytanko mój hornet cb 900 ma dosyć dziwą jak dla mnie wade bo nie moge go odpalis jak ma rozłożona stópke boczna dopiero po złożeniu tej stópki i wciśnięciu sprzęgła odpala troszke 900 poogldałem i nie mialy tego! Więc moje pytanie co zrobić abym mógł go sobie odpalac na otwartej stópce bocznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...