Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

Będziemy działać panowie ale jak narazie są inne rzeczy do zrobienia więc felgi troszke poczekają.

mahor mam pytanie bo mówiłeś że masz gmole przy swoim hornecie ale jakiej firmy bo sie rozglądałem i znalazłem givi i five starsa wyglądają identycznie a cena bardzo różna co ty byś polecił i jakie masz?

Edytowane przez kempin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie, z częściami jest problem, trzeba szukać po necie. Chyba, że masz górę pieniędzy i idziesz do dealera. To raczej mało popularny motocykl w Polsce. Zależy czego potrzebujesz.

Edytowane przez mahor

654

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mahor. Masz jakies fotki dokladniejsze z tymi gmolami? Jesli mozesz to porob pare dokladniejszych fotek. Tak zeby bylo widac caly gmol i sposoby mocowan. Jak mi sie spodoba to sobie zrobie taki gmol, a jak nie to zrobie sobie klatke, a dobre pomysly na sposoby mocowania sie do tego przydadza :D

 

Co do samych czesci. Spory wybor uzywek jest na jebaju. Czesci silnikowe sa do kupienia za granica a w polsce tez spora czesc da sie kupic. To mimo wszystko popularna maszynka a nie jakis bialy kruk :D Sporo czesci prawdopodobnie bedzie tez pasowalo od 600ki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

 

Dziś naszła mnie kolejna myśl, zagadka.

Otóż wiadomo że Hornet 600 nie jest królem ekonomicznej jazdy, nie będzeiemy się tu kłucić ile pali, bo to nie istotne. W każdym razie DUŻO :clap: No i właśnie tu jest pytanie, jak jeździć ekonomicznie?? W starym polonezie widziałem że na obrotomierzu był zaznaczony zielony obszar ekonomicznej jazdy. Gdzie taki obszar jest w Hornetce :icon_biggrin: :crossy:

 

PZDR

Edytowane przez piotr7557
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mahor pls porob zdjecia tych mocowan i sposobu w ktory rorki ida pod i przed silnikiem.

 

Kempin, ten gmol jest do dupy. Przy szlifie motocykl poleci na gmol, a nastepnie sie obroci i wyladuje na zbiorniku i kierownicy. Jestem przekonany ze punkt podparcia z tym gmolem wypada ponizej srodka ciezkosci moto i to wlasnie bedzie powodowalo obracanie sie motocykla na tym gmolu. Przy porzadnym szlifie moze sie zdazyc, ze gmol wpadnie w jakas nierownosc albo o cos zaczepi i moto zacznie fikac kozly.

 

 

Piotr. Kiedys na trasie Lodz-Katowice lecialem za czoperkiem. Predkosci oscylowaly wokol 80-90. Efekt byl taki ze spalilem 4,5 litra na setke. Generalnie nie wchodz powyzej 5000 i bedzie ekonomicznie.

 

 

 

Kolejne filmiki z Hornetem w roli glownej :icon_biggrin:

 

Dla tych malkontentow, ktorzy uwazaja ze szerszen to nie moto na tor.

 

 

http://pl.youtube.com/watch?v=tirmZkKoMhg

http://pl.youtube.com/watch?v=qrGZgAsZ-x8&feature=related

http://pl.youtube.com/watch?v=ieJuBQvyPro&feature=related

 

 

 

 

Kolejne filmiki z Hornetem w roli glownej :clap:

 

Dla tych malkontentow, ktorzy uwazaja ze szerszen to nie moto na tor.

 

 

http://pl.youtube.com/watch?v=tirmZkKoMhg

http://pl.youtube.com/watch?v=qrGZgAsZ-x8&feature=related

http://pl.youtube.com/watch?v=ieJuBQvyPro&feature=related

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...