Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam doświadczenia z wydechami, ale logicznie myśląc i wspominając poprzednie tematy o tym wątku.... Zdecydowanie tak jeśli chcesz żeby wszystko było jak należy :icon_eek: no ale bez regulacji też pojechać powinien...

 

Cóż nie za wiele wniosłem chyba :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile przejechales po tej regulacji? Ja tez zmienilem serie, na sportowy wydech Remus-a (tytanowy) i wiem ze cos jest nie tak. Wiecej pali (ok 2l exstra) i jak odpalam przy zimnym silniku to troche kopci. Jak sie troche rozgrzeje to przestaje. Mam tez wrazenie ze jest troszeczke slabszy. Na poczatku sezonu bede robil czyszczenie gaznikow, wiec i regulacje zrobie. Jak nie wroci do normy to zakladam serie. Wydaje mi sie, ze na poczatku bedzie Ci sie wydawalo ze jest ok, ale w polowie sezonu zmienisz zdanie, i jednak zdecydujesz sie na regulacje :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po regulacji gaźników nic nie jeździłem ,nawet moto nie odpalałem (jest w zimowym spoczynku) Wydech Ixila jest oczywiście dedykowany nie uniwersalny.No nic raczej pojade na regulacje, gaźniki wyczyszczone wiec za samą regulacje dużo nie zapłace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze jest osobny topic o hornecie. gratulacje.

tez sie ciesze :D sam kiedys to probowalem zrobic. Skoro mowa o regulacji gaznikow to co ile sie to robi?? Czy sa jakies wyrazne objawy czy tyko sie sugerujemy przebiegiem. W jakies cenie taka przyjemnosc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena zalezy od warsztatu. Nie powiem Ci ile dokladnie, bo sam jeszcze tego nie robilem. Wracajac do samej regulacji. Nie bagatelizujcie tej czynnosci. Zle ustawiona mieszanka paliwowo powietrzna moze doprowadzic do uszkodzenia silnika. Mieszanka zbyt bogata w powietrze moze spowodowac "wypalenie" zaworu. Zbyt uboga z kolei powoduje powstawanie nagaru. O odczowalnej dla kieszeni roznicy w zuzyciu paliwa i mniejszej mocy nie wspomne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wreszcie szerszenie maja swoje gniazdo na stale

 

 

musze zrobic regulacje i synchronizacje gaznikow bo jak jest zimno to mam problemy ze startem ale strasznie mi sie nie chce

nalezalo by wyjac rozebrac wyczyscic wyregulowac poziom paliwa<zaworki itp> i na dodatek podcisnienie ustawic. jest sens robic to samemu czy odzalowac pare groszy i dac fachowcowi to do roboty<nie znam zadnego:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa dwie mozliwosci. Albo wiesz co robisz i masz odpowiedni sprzet (wakumetry itp) i wtedy smialo rob to samemu, albo chcesz sie czegos nauczyc i masz odpowiedni sprzet i wtedy mozesz probowac. Istnieje jednak ryzyko, ze w drugim przypadku Ci sie nie powiedzie, a wtedy bedziesz mial problem zeby dojsc z tym do ladu. A jak mowisz mechanika pod reka nie masz. Decyzja nalezy do Ciebie :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukalem na allegro i nie tylko wakuometrow i za taki z czterema zegarami <bo taki jest potrzebny do szerszenia> to wydatek minimum 300 zl nie mowiac juz o zestawach naprawczych czy uszczeleczkach do gaznika ktoryh nie moglem znalezc. chyba zaczne szukac dobrego mechanika :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...