Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

Ja ponawiam moje pytanie. czyzby nikt nie wiedzial? :D

 

Nie pisze autorytatywnie, ale cos mi sie wydaje, ze 80 stopni to jest max temperatura silnika (dokladnie oleju silnikowego) Jasne, ze moze sie to ronic w roznych moto, ale tak mi cos swita ze okolice 80-90 stopni to jest max.

 

Lepsze Gmole?

 

Kurde nie mam tyle kasy :)

 

 

Zdecydowanie lepsze. Inna bajka, ze do 600ki nie ma gmoli gotowych (pomijam wynalazek GIVI bo to oslona dekla, a nie gmol z prawdziwego zdarzenia). Najlepsze to samorobka albo usluga zaprzyjaznionego slusarza/spawacza. 10 kwietnia mialem dzwona. Nie byl to szlif, ale i tak moto wyladaowalo na boku. Moja gmolo klatka spisala sie na medal. Poza rozwalonym przodem co oczywiste przy dzwonie, mam tylko lekko przytarty zadupek. Co ciekawsze obawialem sie, ze znajomi beda sie nabijac z mojego wynalazku, ale milo sie zdziwilem. Wszyscy mowili ze gmoloklatka wyglada fajnie, nie szpeci, i nie rzuca sie w oczy (bo jest pomalowana pod kolor motocykla)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze autorytatywnie, ale cos mi sie wydaje, ze 80 stopni to jest max temperatura silnika (dokladnie oleju silnikowego) Jasne, ze moze sie to ronic w roznych moto, ale tak mi cos swita ze okolice 80-90 stopni to jest max.

Tutaj sie nie zgodze. Silniki motocyklowe przeciez maja wysza temp pracy, to nie to samo co samochody! Mysle ze w hornetach jest podobnie jak w CBR bo przeciez "ten sam" silnik. Mniej wiecej tak to wyglada ale chcial bym wiedziec co dokladnie mowi nam ta mala wskazowka. W manualu tego nie znalazlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede sie upieral :evil: Tak mi sie wydawalo. Cyba gdzies tak slyszalem i wlasnie apropo motocykli. Tez sie zdziwilem, ze tak malo, ale dlatego tak mi sie zapisalo w pamieci. Ale jak mowie, nie bede sie spieral bo pewnosci nie mam. PZDR :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkamy sie w dwie osoby :icon_razz:

chyba nia ma wiekszego zainteresowania, trudno glowa muru sie nie przebije :) :icon_question:

 

na forum hondy hornet jest wątek na temat zlotu hornetów jeszcze nie ma za bardzo konkretów ale jak wypali to byłoby nas więcej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt mi nie wierzył, że kolor mojej hornety (silver mat) jest oryginalny. Wczoraj dobitnie się o tym przekonałem. Położyłem "pszenta" na lewy bok. Z mojej głupoty. Rondo w Szczecinie, pl. Sprzymierzonych. Jechałem, a właściwie toczyłem się środkowym pasem. Na prawym pasie kolejka. Na środkowym przygotowany Passat do zjazdu w ul. Wojska Polskiego. Ja za nim. Passata puszcza czarne coś 3-drzwiowe. Passat rusza, ja za nim oraz ten czarny. Wszyscy razem. Mnie czarny nie widział. Odbiłem w lewo - bo już miałem koło w jego lewej lampie przedniej. Hebel i sruuu na ziemie. Za mała prędkość, za duzy nacisk na hebel. Uślizg przedniego koła i gleba.

Koleś mnie przeraszał :icon_razz: a to moja wina była. Co on chciał zrobić - nie wiem. Czy chciał jechać dalej rondem, czy zjechać w ulicę. Nieważne. Tak czy siak moja wina. Do kontaktu bezpośredniego nie doszło - na szczęśćie.

Straty: U mnie: nadwyręzony lewy bark jeszcze boli po poprzednim dzwonie :) Moralne - wielkie. Prawie się rozpłakałem. Horneta wyszła nieco gorzej. Owiewka nad lampa - kilka rysek i ryśnięte 2 śrubki mocujące. Ryśnięta klamka sprzęgła. Ryśnięta końcówka kierowniy. 2 rysy na kierunku lewym. Przerysowany dekiel lewy , szczelny. Wgnitka na baku - 3cm na 2cm na 0,5cm gł. Ryśnięty zadupek - 2cm na 1cm. Wygięta dźwignia zmiany biegów.

Dźwignia już odgięta - oryginalnego kształtu nie ma, ale się boję jej złamania.

No cóz nie ma to jak sprawdzić oryginalnosć malowania :/

Na razie tak będę jeździł. Kiedyś się wymieni.

 

P.S. Tak to jest jak chce się być sprytniejszym od innych :/

P.S.2. Jak wyciągnąć wgnitke na baku? Jest ona na "rancie" - na tym załamaniu linii baku poniżej naklejki "HONDA". Jakoś nie wyobrażam sobie tam szpachlu. :/

P.S.2. Odnośnie gmoli i innych "ustrojstw obronnych". Chyba będę montował klatkę a`la stunt. I tak planouje w przyszłości stylizację streetową. Tylko muszę dowiedzieć się, gdzie pomocować klateczkę.

P.S.3. Z tego co pamiętam w hornetach wentylator załącz się przy ok. 90 -100 st. C. Zaczyna działać chłodzenie, by nie dopuścić do wrzenia cieczy chłodzącej. Jakoś mi się wydaje, że jest to ustawiane pod wodę, a wiadomo, że płyn chłodniczy ma większą tolerancję temperaturową.

"Zadaniem układu chłodzenia jest zapobieżenie wzrostu temperatury silnika ponad maksymalną (do 150°C) oraz utrzymanie jej w optymalnym zakresie 90°C do 100°C." cyt. za wikipedią :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż nie ma to jak sprawdzić oryginalnosć malowania :/

P.S.2. Jak wyciągnąć wgnitke na baku? Jest ona na "rancie" - na tym załamaniu linii baku poniżej naklejki "HONDA". Jakoś nie wyobrażam sobie tam szpachlu. :/

 

 

Siema!

Kto naopowiadał Ci że lakier nieoryginalny?

Masz coś takiego jak nr na ramie pod siedzeniem będziesz jak widzę musiał z tego nr skorzystać a szkoda bo BYŁ taki piękny!@!

Co do wgniecenia zbiornika jest jedna z opcji ale dla wprawionych mechaników(spawaczy). Ja maiłem wgniotkę w tym samym miejscu i próbowałem wybić przez wlew paliwa bez większego rezultatu więc albo daj komuś kto ogarnie spawarką i śrubami to za Ciebie (100zł) lub szukaj zbiornika rozbitkach a jest ich trochę np:

http://www.allegro.pl/item366675880_honda_...jzer.html#photo

Wybór należy do Ciebie...

 

 

 

spotkamy sie w dwie osoby ;)

chyba nia ma wiekszego zainteresowania, trudno glowa muru sie nie przebije :) :D

 

 

Może nie jest to pomysł na miarę nobla ale dla czego by nie skorzystać z innego zlotu jako prekursora do organizacji swojego. Zawsze można postawić się w jednym miejscu na placu i podyskutować ,omówić konkrety za rok lub na koniec sezonu. Myślę że jest to jakieś rozwiązanie biorąc pod uwagę komentarze na forum Horneta.

Poza tym jest tych zlotów tyle że nie jest to większy problem by jakiś wybrać.

 

Napiszcie co na ten temat myślicie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolenweider

co do klockow to wg mnie trzeba sie kierowac jakoscia firmy bo wybor jest duzy :)

 

 

no właśnie i tu pojawia się pytanie po to żeby nie wydac kasy na tzw. markowe gówno dlatego pytam o to jakie macie klocki i czy jesteście zadowoleni. Ja nie wiem jakie mam a szykuje się zmiana więc ostatecznie przed zakupem zajrzę i kupie takie same bo w sumie są ok ale kto pyta nie błądzi....tak mówią :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie i tu pojawia się pytanie po to żeby nie wydac kasy na tzw. markowe gówno dlatego pytam (...)

 

dlatego ten wątek, ani nawet ten dział nie zamyka zawartości forum. IMHO powinieneś poszukać na przykład tutaj - mam dziwne wrażenie, że znajdziesz podpowiedź

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Odnośnie klocków hamulcowych.

 

Ja ostatnio zmieniałem.

Kupiłem EBC HH - złote - 90zł za komplet na tarczę.

Co do hamowania nie mam zastrzeżeń. Sprawują się podobnie jak oryginalne, które wcześniej były założone, czyli Nissiny złote. Przejechałem na nich ok. 1 tyś. km. i zbytnio zużycia tarcz nie widać - za krótki dystans

Jednak podczas hamowanie wydają jakiś dziwny dźwięk. Już się do niego trochę przyzwyczaiłem, ale następnym razem kupię Nissiny.

Oryginalne wytrzymały 26 tyś km, tarcza, jak nowa i cisza przy hamowaniu

 

pozdr.

Edytowane przez mahor

654

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...