marekbuli Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 na pewno znajdą się mówcy którzy twierdzą że choć xj 600 ma 4 cyl to ma mało koników. W zasadzie byłem użytkownikiem i 2- cyl(honda cb 450s) i 4 cyl(yamaha xj 600 div) jeździłem tu i tam i nigdy nie brakowało mocy do jazdy, a często poruszałem się z plecaczkiem. Wiadomo ktoś tam powie że to mało i wolno ale na początek w sam raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bert30 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 jak tu nie kupować naked'a jak taka właśnie mi sie podoba, co najwyżej za jakiś czas będę sobie pluł w brode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 jak tu nie kupować naked'a jak taka właśnie mi sie podoba, co najwyżej za jakiś czas będę sobie pluł w brode znajomy ma xj600s z 96 roku da dobra kase, jak cos to pisz na priw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 jak tu nie kupować naked'a jak taka właśnie mi sie podoba I tak trzymaj :) :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ja tam mysle że dla początkującego to lepsza będzie wersja S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 a ja ze wersja N bo bardziej na niej wieje i szum robi wrazenie ze sie szybko jedzie przy malej predkosci:) , sam chcialem N ale trafila sie S i tak bywa :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Dla poczatkujacego.. hehe jak tak do tego podchodzimy, to lepsza N - mniej plastikow do klejenia :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Dla poczatkujacego.. hehe jak tak do tego podchodzimy, to lepsza N - mniej plastikow do klejenia :icon_exclaim: jak tak będziemy do tego podchodzić to każdy z nas by musiał jeździć na kowadle Ono nie ma plastików i jest nie do zdarcia :icon_question: :icon_exclaim: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo_g Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 WitamMam xj600 od paru tygodni. I jest to moje pierwsze moto. Jak juz koledzy pisali da się na tym pojeździć bez problemu oczywiście jak ma się duzo rozumu i wyobraźni :wink: Podstwawa według mnie na początek to nie być mistrzem prostej tylko nauczyć się na niej winklowania i przeciwskrętu :D Miałem już taką sytuację na początku że lekko spanikowałem i zamiast docisnąć moto to zacząłem hamować.Rozwaga na początek to podstawa PozdroPrzemo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 a ja ze wersja N bo bardziej na niej wieje i szum robi wrazenie ze sie szybko jedzie przy malej predkosci:) , sam chcialem N ale trafila sie S i tak bywa :D hehe chyba że kupi z owiewką :icon_evil: dodam jeszcze że wersje n jest bardziej zwrotniejsza i przez to lepiej będzie sie na niej uczyć :biggrin: Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Mam Xj 6 już dwa miesiące. To moje pierwsze moto. Nigdy na niczym wczesniej poza kursowym nie siedziałem! A co mówic o jeździe. Motocykl ok. Chociaż już denerwuje dynamika jazdy. Bo trzeba często zmieniać biegi. Jak tego nie zrobisz to pnie się na 6-7k obrotów i wyje jakby to jakiś ścigacz leciał z 200 km/h. Dlatego najlepiej jest zapiąć sobie 6 bieg i trzymać obroty 3.5k hehehe Xjotka fajnie jeździ, przyśpiesza też dobrze, ale prędkość powyżej 120 już denerwuje i moto i mnie, mimo, że poleciałem nią narazie 170 i źle się czułem przy tej prędkości. Na pierwsze moto Xj będzie ok pod warunkiem, że wyjeździsz te 20 h na kursie i bedziesz umiał 8 mki na pierwszym biegu bez gazu. Dzieki temu, Xjotke bardzo dobrze czuje przy małych prędkościach i nie mam większych problemó przy zawracaniu. Dynamika jazdy troche zostawia do życzenia, bo trzeba ją piłować i jakoś nie miło mi słuchać tego wycia na wysokich obrotach, w przeciwieństwie do ścigów. Polecam z owiewką. Pojeździsz trochę i napewno wskoczysz na większe prędkości, a wiatr tylko flustruje a nawet stresuje jakbyś chciał tak sobie np jechać te 140 km/h na szybkiej strasie. około 230 kilo waży ze wszystkim. Moze mniej. Nie czuć tego już po kilku dniach jazdy. Gorzej jak przy skręcaniu na pierwszym biegu, zrobisz zbyt sotry skręt i nagle przychyli ci sie na boczek. Wtedy albo masz silne ramiona, albo musisz ją położyć na ziemie. Miałem dwa przypadki, w jendym musialem położyć, w drugim zaparłem sie i dałem rade podnieśc do pionu. Przed kupnem przejechałem się cb 500 i sam wygląd już mnie odepchnął, jest taka bardziej dziecinna. A dwa grube wydechy z Xj umięśniają Xjotkę i w sumie fajniej wygląda. Dźwięk też troche inny, ale przy 6k w góre kojarze ten dźwiek troche z odkurzaczem :) Polecam Xj 600 na początek, myśle, że w coś mniejszego nie ma sensu się pchać, bo więcej się namachasz biegami niż sobie pojedziesz :) Jak nie odrecisz mocno to nie bedzie jechać szybko, a jak wrzucisz sobie przy 40-60 5-6 bieg to jakbyś nie krecił i tak bedzie wolno przyśpieszać, więc to dobre dla tych co nie mają "oleju w głowie" Się rozpisałem, bo piekna pogoda, a nie moge na moto wsiąść :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) taki sprzęt jak Xjtka nadaje sie wg. mnie na 1 seozon. Motocykl dobry do nauki, niestety ustępuje nowszysm sprzętom pod kazdym względem. Giętka rama, słabe hamulce nawet w wersji 2-tarczowej, motocykl przy większym prędkosciach niestabilny. To wszystko oczywiscie go niedyskwalifikuje, bo własnie na poczatek jest naprawde ok, sam zaczynałem i sobie chwalę, ale wiecej niż sezon nie miałem ochoty nim jeżdzić :)Nka jest duuużo ładniejsza, wyglada baredzo klasycznie, S- taką posiadałem jak kuślawiec jakiś :/ @ FREM , jesli chopdzi o dzwiek to przynajmniej nie trzeba kombinować z tłumikami żeby było głośno :D Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez lisek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avaky Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Podepnę się pod temat choć już dość leciwy jest - Ja mam dokładnie odwrotnie niż założyciel tematu - jestem dość wysoki 186 cm i xj600N zamierzam nabyć niedługo bo wiadomo teraz taniej niż przed sezonem - nie będzie za mały ten moto ? pytam bo nikt nie da mi jeździć przez kilka godzin - nic nie ciśnie nie ociera czy coś takiego ? Wcześniej przymierzałem się do horneta ale jednak na wejście wezmę coś słabszego to jak sądzicie ? da rade na tym moto przy 186 cm wygodnie jeździć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Jak nie trafisz na minę to będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.