Skocz do zawartości

Yamaha XJ 600 Diversion jako pierwszy motocykl


Rekomendowane odpowiedzi

na pewno znajdą się mówcy którzy twierdzą że choć xj 600 ma 4 cyl to ma mało koników. W zasadzie byłem użytkownikiem i 2- cyl(honda cb 450s) i 4 cyl(yamaha xj 600 div) jeździłem tu i tam i nigdy nie brakowało mocy do jazdy, a często poruszałem się z plecaczkiem. Wiadomo ktoś tam powie że to mało i wolno ale na początek w sam raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla poczatkujacego.. hehe jak tak do tego podchodzimy, to lepsza N - mniej plastikow do klejenia :icon_exclaim:

jak tak będziemy do tego podchodzić to każdy z nas by musiał jeździć na kowadle

 

Ono nie ma plastików i jest nie do zdarcia :icon_question: :icon_exclaim:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam xj600 od paru tygodni. I jest to moje pierwsze moto. Jak juz koledzy pisali da się na tym pojeździć bez problemu oczywiście jak ma się duzo rozumu i wyobraźni :wink:

Podstwawa według mnie na początek to nie być mistrzem prostej tylko nauczyć się na niej winklowania i przeciwskrętu :D

Miałem już taką sytuację na początku że lekko spanikowałem i zamiast docisnąć moto to zacząłem hamować.

Rozwaga na początek to podstawa

 

Pozdro

Przemo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ze wersja N bo bardziej na niej wieje i szum robi wrazenie ze sie szybko jedzie przy malej predkosci:) , sam chcialem N ale trafila sie S i tak bywa :D

 

hehe chyba że kupi z owiewką :icon_evil: dodam jeszcze że wersje n jest bardziej zwrotniejsza i przez to lepiej będzie sie na niej uczyć :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Xj 6 już dwa miesiące. To moje pierwsze moto. Nigdy na niczym wczesniej poza kursowym nie siedziałem! A co mówic o jeździe.

 

Motocykl ok. Chociaż już denerwuje dynamika jazdy. Bo trzeba często zmieniać biegi. Jak tego nie zrobisz to pnie się na 6-7k obrotów i wyje jakby to jakiś ścigacz leciał z 200 km/h. Dlatego najlepiej jest zapiąć sobie 6 bieg i trzymać obroty 3.5k hehehe

 

Xjotka fajnie jeździ, przyśpiesza też dobrze, ale prędkość powyżej 120 już denerwuje i moto i mnie, mimo, że poleciałem nią narazie 170 i źle się czułem przy tej prędkości.

 

Na pierwsze moto Xj będzie ok pod warunkiem, że wyjeździsz te 20 h na kursie i bedziesz umiał 8 mki na pierwszym biegu bez gazu. Dzieki temu, Xjotke bardzo dobrze czuje przy małych prędkościach i nie mam większych problemó przy zawracaniu. Dynamika jazdy troche zostawia do życzenia, bo trzeba ją piłować i jakoś nie miło mi słuchać tego wycia na wysokich obrotach, w przeciwieństwie do ścigów.

 

Polecam z owiewką. Pojeździsz trochę i napewno wskoczysz na większe prędkości, a wiatr tylko flustruje a nawet stresuje jakbyś chciał tak sobie np jechać te 140 km/h na szybkiej strasie.

 

około 230 kilo waży ze wszystkim. Moze mniej. Nie czuć tego już po kilku dniach jazdy. Gorzej jak przy skręcaniu na pierwszym biegu, zrobisz zbyt sotry skręt i nagle przychyli ci sie na boczek. Wtedy albo masz silne ramiona, albo musisz ją położyć na ziemie. Miałem dwa przypadki, w jendym musialem położyć, w drugim zaparłem sie i dałem rade podnieśc do pionu.

 

Przed kupnem przejechałem się cb 500 i sam wygląd już mnie odepchnął, jest taka bardziej dziecinna. A dwa grube wydechy z Xj umięśniają Xjotkę i w sumie fajniej wygląda. Dźwięk też troche inny, ale przy 6k w góre kojarze ten dźwiek troche z odkurzaczem :)

 

 

Polecam Xj 600 na początek, myśle, że w coś mniejszego nie ma sensu się pchać, bo więcej się namachasz biegami niż sobie pojedziesz :) Jak nie odrecisz mocno to nie bedzie jechać szybko, a jak wrzucisz sobie przy 40-60 5-6 bieg to jakbyś nie krecił i tak bedzie wolno przyśpieszać, więc to dobre dla tych co nie mają "oleju w głowie"

 

Się rozpisałem, bo piekna pogoda, a nie moge na moto wsiąść :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki sprzęt jak Xjtka nadaje sie wg. mnie na 1 seozon. Motocykl dobry do nauki, niestety ustępuje nowszysm sprzętom pod kazdym względem. Giętka rama, słabe hamulce nawet w wersji 2-tarczowej, motocykl przy większym prędkosciach niestabilny.

To wszystko oczywiscie go niedyskwalifikuje, bo własnie na poczatek jest naprawde ok, sam zaczynałem i sobie chwalę, ale wiecej niż sezon nie miałem ochoty nim jeżdzić :)

Nka jest duuużo ładniejsza, wyglada baredzo klasycznie, S- taką posiadałem jak kuślawiec jakiś :/

 

@ FREM , jesli chopdzi o dzwiek to przynajmniej nie trzeba kombinować z tłumikami żeby było głośno :D

Edytowane przez lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Podepnę się pod temat choć już dość leciwy jest - Ja mam dokładnie odwrotnie niż założyciel tematu - jestem dość wysoki 186 cm i xj600N zamierzam nabyć niedługo bo wiadomo teraz taniej niż przed sezonem - nie będzie za mały ten moto ? pytam bo nikt nie da mi jeździć przez kilka godzin - nic nie ciśnie nie ociera czy coś takiego ? Wcześniej przymierzałem się do horneta ale jednak na wejście wezmę coś słabszego to jak sądzicie ? da rade na tym moto przy 186 cm wygodnie jeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...