Lukas Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Witam!Jestem od kilku dni bardzo szczęśliwym posiadaczem Huśki ale nie mogę sobie poradzić z odpalaniem tego piekła. Czy ktoś ma doświadczenie z tymi maszynami i może mi podpowiedzieć co należy zrobić. Może jakieś dane regulacyjne (do regulacji zapłonu dynamicznie i wartości do analizy spalin) bo metodą prób i błędów do niczego nie doszedłem, pozatym jak odpali to chodzi idealnie i niema do czego się przyczepić. Może jakaś specjalna tehnika kopania? Pomocy !!! :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Ale w czym dokładnie problem? Ciężko je**ąć kopką , czy da rady kopać a nie chce poprostu zapalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 i napisz ktory rocznik bo ja w swojej mam auto dekompresje i kopie sie jak jak 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Ale w czym dokładnie problem? Ciężko je**ąć kopką , czy da rady kopać a nie chce poprostu zapalić?Dzięki za podjęcie tematu.Silnik kręci tylko nie chce zaskoczyć, prychnie, kichnie aż może za 30-stym razem złapie.Pozdrawiam. i napisz ktory rocznik bo ja w swojej mam auto dekompresje i kopie sie jak jak 2tMój jest rocznik 96 i też ma automatyczną dekompresję więc nie jest problem z samym kopnięciem ale nie może załapać i zacząć pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 moze poprostu masz cos ze ssaniem moze sie nie zalacza napewno tak byc nie powinno i nie szukaj sposobu na odpalenie tylko mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 ja w swojej TE 610 z 1995r tez mam auto dekompresator i tez mam problemy z odpaleniem:((tez jestem posiadaczem od nie dawna:) ale jak juz zapali:D poprostu tak ma byc i koniec jestes twardy kop az zapali a jak juz zapali to jezdzij:P Kazde moto trzeba wyczuc jak kopac kiedy włanczac ssanie kiedy nie:) a tez musicie ustawiac takie wyższe obroty ?? bo na niskich gasnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 ja w swojej TE 610 z 1995r tez mam auto dekompresator i tez mam problemy z odpaleniem:((tez jestem posiadaczem od nie dawna:) ale jak juz zapali:D poprostu tak ma byc i koniec jestes twardy kop az zapali a jak juz zapali to jezdzij:P Kazde moto trzeba wyczuc jak kopac kiedy włanczac ssanie kiedy nie:) a tez musicie ustawiac takie wyższe obroty ?? bo na niskich gasnie??Podobno palenie to "zaleta" tych moto, u mnie z wolnymi obrotami nie ma problemu (są dwie śruby do regulacji, jedna z plastikowym pokrętełkiem służy do ustalenia przepustnicy, drugą za pomocą wkrętaka regulujedz skład spalin na wolnych obrotach). Żeby pobieżnie wyregulować wolne obroty tą śrubę na wkrętak wykręć ok. 2,5-3 obroty i drugą śrybą z pokrętłem ustal obroty następnie możesz śrubą na wkrętak dostroić płynność pracy silnika. Posiadając dane regulacyjne możnaby to zrobić dokładniej przy pomocy analizatora spalin. ;)Masz rację trza być twardym i kopać do skutku a jak zapali to jechać jak najdłużej.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobonk1 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 kumpel miał też huśke i miał dokładnie to samo co ty, też bardzo ciężko odpalała. Najgorzej było zimą, ale latem też trzeba było chwilke pokopać, zanim ożyła. Z tego co wiem, to husqvarny tak mają, no chyba, że 2T, bo dwusówa bez problemu odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 kZ tego co wiem, to husqvarny tak mają, no chyba Bardzo ciekawe bo kumpel ma tc z 94 i pali co najwyzej za 3 strzałem wiec to kwestia regulacji a nie ze huski tak mają!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 skoro jestescie posiadaczami tych moto od niedawna to ja podejzewam ze to poprostu brak umiejetnosci odpalania konkretneego moto :biggrin: ja juz nieraz prubowałem odpalic 525 kolegi z kopa i jak juz prawie mdlałem ze zmeczenia to wtedy jakims cudem załapała :) natomiast własciciel tegoz moto poprostu siadał i od pierwszego strzała zawsze ja palił. To samo z moim SX ja go pale na raz ale kazdy inny meczy sie z 5 min :D chociaz na poczatku tez miałem spore problemy ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Bardzo ciekawe bo kumpel ma tc z 94 i pali co najwyzej za 3 strzałem wiec to kwestia regulacji a nie ze huski tak mają!!!!Zgadzam sie. U mnie 17 letni koleś raczej wątłej postury ma 610 z 94 i jak znami jeździ to łatwo mu pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Zgadzam sie. U mnie 17 letni koleś raczej wątłej postury ma 610 z 94 i jak znami jeździ to łatwo mu pali. ostry ;> ?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 ostry ;> ?? :)Tak. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Mógłby ktos z was zagadac do mnie na gg albo cos bo nie moge sobie z nia poradzic:((moze ktos ma serwisówke. Wiecie jakie luzy na zaworach ustawic?? Mam jeszcze problem z gaznikiem ,a wolałbym pogadac z kims kto ma taki motocykl a nie tylko słyszał o czyms takim:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Sprawdzić luzy zaworowe. Jak dla mnie na 80% to kwestia za ciasnych luzów. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.