Majak Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam. Chcialem u siebie w Derbi GPR 50 wybebeszyc dyfuzor, moze zyska troche na mocy i dzwieku :biggrin: Mam teraz nastepujace pytania : Co tam w srodku jest ? Jak to rozciąc zeby wyjac te waty wygluszajace itp ? i teraz najwazniejsze : CZY MOZNA COS ZEPSUC, tzn rozregulowac, czy moto moze sie zatrzec itp. Prosze o pomoc :clap: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Co jest w środku nieważne ważne jest to aby wszystko wywalić.Zepsuć się nic nie da chyba że krzywo pospawasz ale to juz trzeba miec talent do tego :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Z tego co czytałem na forum to wiem ze po wybebeszeniu dyfuzora trzeba odpowiednio ustawić gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Dokladnie gdy nieustawisz gaznika mozesz zatrzec moto lub zniszczyc tlok :icon_exclaim: tam są 2 siatkowane przegrody albo nawiercone dziury i nieraz do tego wata.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 A co zrobic gdy gaxnik nie ma regulacji np dell orto 14/12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 a na czym polega po tym regulacja gaznika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Generalna zasada jest taka: do dyfuzora nie wolno ruszać nic bo można tylko spie**olić osiągi, natomiast za dyfuzorem można wypruwać ale raczej zyska się tylko na dźwięku, odczuwalnego zysku na mocy raczej nie będzie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Ogolnie w wydechu malych dwusuwow nie warto nic zmieniac, a juz napewno dyfuzora, bo w ogolnym r-ku zawsze sie straci na osiagach.Chyba ze na dzwieku zalezy ci bardziej niz na osiagach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 chyba ze kupi sporrtowy tlumik z dyfuzorem ale to jest zaduzy oszt ma do derbi do sprzedania cylinder 70cm3 w stanie b.db komplet tlok glowica uszeczelki a co do regulacji to zalezy bo np ja mialem z regulacja gaźnik i mam jeszcze jeden na sprzedasz jak bys chcial cod do derbi to pisz na pw lub gg pozdro:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Ogolnie w wydechu malych dwusuwow nie warto nic zmieniac, a juz napewno dyfuzora, bo w ogolnym r-ku zawsze sie straci na osiagach.Chyba ze na dzwieku zalezy ci bardziej niz na osiagach. Nie zgodziłbym się z tobą, ponieważ mialem DT 80 LC2 w pełni zablokowana, a kolega taką samą DTke tylko, że w pełni odblokowaną z przelotowym wydechem i odblokowanym modułem. Różnica była ogromna moja wkręcała sie do 7-8k (i w tych gornych partiach od 6 to juz powoli) a jego zamykala obrotomierz ( 12k) i od 5k w naprawde szybkim tempie. Predkosc maks była wyższa o jakies 20 - 30 km/h. Ogólnie rzecz biorąc była dużo zrywniejsza. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Kumpel przed wyperuciem dyzfuzora stawiał na koło z 2 i strzalem ze sprzęgła a po wypruciu zaczął stawiać na 3 z gazu.Motor to Sachs zz125 SM silnik jak w DT125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 23 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Czyli co , wypruwac te wszystkie waty itp itd ? Bo z tego co czytalem to sportowe tlumiki maja dyfuzory puste.... Kurde nie chce niczego spie***** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 DYFUZOR POWINIEN BYĆ PUSTY W ŚRODKU. Co niektrórzy pisali żeby go nie ruszać, bo można spie**olić osiągi - częściowo się zgadza, ale w przypadku "zablokowanych" sprzętów dyfuzor jest specjalnie spierdolony w celu zmniejszenia osiągów. Moim zdaniem wypruwać! Tylko należy zrobić to porządnie i z głową (ciąć cienką tarczą i porządnie pospawać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 oczywiscie ze wyprówac! Kazda wyczynówka ma całowicie przelotowy wydech. Ja w MTX 125 jak zmieniłem tą oryginalną krowiastą koncówke to moto dostało niezimskiego ognia. Ojciec jak odziedziczył po mnie MTX to wybebeszył dyfuzor i moto chodzi poprostu niesamowicie. Z tym ze MTX do tej mocy co została uzyskana ma za słabe zawieszenie i chamulce. W kazdym razie zanies to do jakiegos warsztatu spawalniczego zeby to ładnie rozcieli wycieli przegrody i ładniutko pospawali i napewno bedzie lepiej :icon_exclaim: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Nie zgodziłbym się z tobą, ponieważ mialem DT 80 LC2 w pełni zablokowana, a kolega taką samą DTke tylko, że w pełni odblokowaną z przelotowym wydechem i odblokowanym modułem. Różnica była ogromna moja wkręcała sie do 7-8k (i w tych gornych partiach od 6 to juz powoli) a jego zamykala obrotomierz ( 12k) i od 5k w naprawde szybkim tempie. Predkosc maks była wyższa o jakies 20 - 30 km/h. Ogólnie rzecz biorąc była dużo zrywniejsza. Pozdro Czy ktos pisal ze to Derbi bylo zablokowane ?Czy chlopak pisal ze chce przerabiac modul ?Wypruwajac przegrody z dyfuzora wlasciciel zyska na obrotach max, ale straci przejscie i srednieobroty co nie bardzo pomoze w jezdzie na codzien, chyba ze caly czas bedzie jechal na max obrotach.Nie mowie tu o wacie, bo to element tlumiacy.Poza tym ciekaw jestem ilu z was drodzy 16 letni sciganci byl ze swoim moto na hamowni przed i po zmianach w ukladzie wydechowym i np moglby tu zaprezentowac wykresy tego straszliwego wzrostu mocy waszych sprzetow po wypruciu dyfuzora ???Zaloze sie ze taki osobnik przezylby niezle zdziwienie po obejrzeniu co jego motocykl moze przed i po przerobce.Ja tam jestem zwolennikiem starej szkoly - chcesz jechac szybciej, kup szybszy motocykl - wszelkie przerobki maja swoja cene w skroceniu zywotnosci silnika i nie sa latwe w wykonaniu, tzn ciezko uzyskac potem motocykl z podobna kultura pracy jak przed przerobka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.