Skocz do zawartości

Wybebeszenie dyfuzora


Majak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcialem u siebie w Derbi GPR 50 wybebeszyc dyfuzor, moze zyska troche na mocy i dzwieku :biggrin: Mam teraz nastepujace pytania : Co tam w srodku jest ? Jak to rozciąc zeby wyjac te waty wygluszajace itp ? i teraz najwazniejsze : CZY MOZNA COS ZEPSUC, tzn rozregulowac, czy moto moze sie zatrzec itp. Prosze o pomoc :clap: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalna zasada jest taka: do dyfuzora nie wolno ruszać nic bo można tylko spie**olić osiągi, natomiast za dyfuzorem można wypruwać ale raczej zyska się tylko na dźwięku, odczuwalnego zysku na mocy raczej nie będzie.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ze kupi sporrtowy tlumik z dyfuzorem ale to jest zaduzy oszt ma do derbi do sprzedania cylinder 70cm3 w stanie b.db komplet tlok glowica uszeczelki a co do regulacji to zalezy bo np ja mialem z regulacja gaźnik i mam jeszcze jeden na sprzedasz jak bys chcial cod do derbi to pisz na pw lub gg pozdro:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie w wydechu malych dwusuwow nie warto nic zmieniac, a juz napewno dyfuzora, bo w ogolnym r-ku zawsze sie straci na osiagach.

Chyba ze na dzwieku zalezy ci bardziej niz na osiagach.

 

Nie zgodziłbym się z tobą, ponieważ mialem DT 80 LC2 w pełni zablokowana, a kolega taką samą DTke tylko, że w pełni odblokowaną z przelotowym wydechem i odblokowanym modułem. Różnica była ogromna moja wkręcała sie do 7-8k (i w tych gornych partiach od 6 to juz powoli) a jego zamykala obrotomierz ( 12k) i od 5k w naprawde szybkim tempie. Predkosc maks była wyższa o jakies 20 - 30 km/h. Ogólnie rzecz biorąc była dużo zrywniejsza.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DYFUZOR POWINIEN BYĆ PUSTY W ŚRODKU.

 

Co niektrórzy pisali żeby go nie ruszać, bo można spie**olić osiągi - częściowo się zgadza, ale w przypadku "zablokowanych" sprzętów dyfuzor jest specjalnie spierdolony w celu zmniejszenia osiągów. Moim zdaniem wypruwać! Tylko należy zrobić to porządnie i z głową (ciąć cienką tarczą i porządnie pospawać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze wyprówac! Kazda wyczynówka ma całowicie przelotowy wydech. Ja w MTX 125 jak zmieniłem tą oryginalną krowiastą koncówke to moto dostało niezimskiego ognia. Ojciec jak odziedziczył po mnie MTX to wybebeszył dyfuzor i moto chodzi poprostu niesamowicie. Z tym ze MTX do tej mocy co została uzyskana ma za słabe zawieszenie i chamulce. W kazdym razie zanies to do jakiegos warsztatu spawalniczego zeby to ładnie rozcieli wycieli przegrody i ładniutko pospawali i napewno bedzie lepiej :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodziłbym się z tobą, ponieważ mialem DT 80 LC2 w pełni zablokowana, a kolega taką samą DTke tylko, że w pełni odblokowaną z przelotowym wydechem i odblokowanym modułem. Różnica była ogromna moja wkręcała sie do 7-8k (i w tych gornych partiach od 6 to juz powoli) a jego zamykala obrotomierz ( 12k) i od 5k w naprawde szybkim tempie. Predkosc maks była wyższa o jakies 20 - 30 km/h. Ogólnie rzecz biorąc była dużo zrywniejsza.

 

Pozdro

 

Czy ktos pisal ze to Derbi bylo zablokowane ?

Czy chlopak pisal ze chce przerabiac modul ?

Wypruwajac przegrody z dyfuzora wlasciciel zyska na obrotach max, ale straci przejscie i srednie

obroty co nie bardzo pomoze w jezdzie na codzien, chyba ze caly czas bedzie jechal na max obrotach.

Nie mowie tu o wacie, bo to element tlumiacy.

Poza tym ciekaw jestem ilu z was drodzy 16 letni sciganci byl ze swoim moto na hamowni przed i po zmianach w ukladzie wydechowym i np moglby tu zaprezentowac wykresy tego straszliwego wzrostu mocy waszych sprzetow po wypruciu dyfuzora ???

Zaloze sie ze taki osobnik przezylby niezle zdziwienie po obejrzeniu co jego motocykl moze przed i po przerobce.

Ja tam jestem zwolennikiem starej szkoly - chcesz jechac szybciej, kup szybszy motocykl - wszelkie przerobki maja swoja cene w skroceniu zywotnosci silnika i nie sa latwe w wykonaniu, tzn ciezko uzyskac potem motocykl z podobna kultura pracy jak przed przerobka.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...