kuczwelek Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 nie. ojczysty angielski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zamontuj teflonowy w oplocie i po problemie. Mam tylko taki problem, że jakiegokolwiek zamiennika nie mogę znaleźć (w katalogach nie ma nawet mowy o zrobieniu na zamówienie). Poza tym po zmianie wszystkich przewodów hamulcowych nadal mam pulsowanie w trakcie hamowania tyłem (zacisk jest gładki i czysty, więc nie wiem o co chodzi). Hej , tym razdem mam pytanie czy jest dostępy manual do v45 '83 w ojczystm języku? Oryginalny po angielsku w pdf mam ale niestety nie wszystko jest jasne.Proszę o odp. Jak masz z czymś problem, to wyślij mi to, co chcesz wiedzieć a od ręki przetłumaczę (tylko nie 100 stron :)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssj44 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 nr larson 3420006niestety u mnie uszczelka jest zupełnie inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Poza tym po zmianie wszystkich przewodów hamulcowych nadal mam pulsowanie w trakcie hamowania tyłem (zacisk jest gładki i czysty, więc nie wiem o co chodzi). Tarcza prosta? Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 witam kolegow ponownie z goooracego Cypru.mam dosc powazny problem - po koleiodpalilem dzis madzie po kilku dniach postoju i ruszylem do roboty.cala droga to moze 5-10 min, jak juz zajechalem i zgasilem to ukazal sie dym. zalalem to woda otwieram boczny dekiel a tam jara mi sie regulator napiecia.(wypalila sie juz dziura)zalatwilem sobie second handa ale dobrego od zanjomego mechanika, zalozylem wymienilem glowny bezpiecznik, odpalilem i znow walnal mi glowny bezpiecznik, bezpiecznik od zaplonu i pokazal sie malutki dymek przy module. ( ale taki tyci)czy ktos moze mial podobne doswiadczenie i ma pomysla co to moze byc za przyczyna? co powinienem zmienic a co sprawdzic?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Niestety masz gdzies zwarcie w instalacji, ktore znalezc mozesz tylko lecac po podejrzanych przewodach z miernikiem wielofunkcyjnym.Podejrzana jest instalacja zaplonowa i ladowania, albo wykruszenie izolacji i zwarcie przewodow miedzy nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 dzieki za tyle. w weekend bede mial co robic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Tarcza prosta? Tak i zacisk czyszczony. Poza tym miałem wibracje z prawej strony silnika, znajomy mechanik wymienił kosz sprzęgłowy, ale nic to nie dało.Hałas nasila się i przechodzi w odgłos niezłego tarcia kiedy wjeżdżam na nierówności, poza tym zaczęły słabo wchodzić biegi i wyskakiwać jedynka czasami.Może komuś się coś takiego przydarzyło ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam.Mam pytanie o ustawienie systemu TRAC.Prawdopodobnie u mnie nie działa,bo nie ma znaczenia czy ustawi się na 1 czy 4 przy każdym hamowaniu moto pochyla się mocno do przodu a pasażer robi tak :banghead: .Poza tym 1 to ustawienie bardziej sztywne czy miękkie. :icon_eek:Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 mam ponownie pytanie odnosnie tego mojego zwarcia.po zdjeciu regulatora i modulu sprawdzilismy miernikiem wszystkie kable - wygladaja ok,natomiast po podlaczeniu obu elektronikow z powrotem i przekreceniu kluczyka nie zapala mi sie lampka od neutrala i nie moge uzyc startera...czyli cos gdzies jest nie tak. macie moze jakies propozycje? z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 mam ponownie pytanie... Główny bezpiecznik sprawadzony? Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) Główny bezpiecznik sprawadzony?tak, bezpieczniki juz nie wywalaja. przy pierwszym razie po zmianie regulatora walnal bezpiecznik glowny i ten od zaplonu.po tym jak wszystko rozlaczylem i po sprawdzeniu poskladalem do kupy- bezpieczniki sa OK ale nie pali lampka od neutrala. zarowka jest ok. nie jestem tylko pewien - czy to po tym jak mi sie wypalila dziura w regulatorze ale jak niuchalem sobie modul to nie dam glowy, czy cos tam nie czuc...dymu z niego nie bylo i moze to polecial smrod z regulatora? nie mam zadnego pomysla... czyli jakby lekko smierdzi. Edytowane 4 Lipca 2011 przez ttm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Kiedyś ktoś wspominał o spotkaniu. temat wart dyskusji i propozycji na forum. moim zdaniem pierwsze spotkanko w samym gronie clasic v4 raczej mało realne, więc podpiąć się pod jakiś zlot. ja proponuję termin za rok ŁAGÓW 2012 co na to koledzy?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Powitać wszystkich po raz kolejny Chciałbym w swojej v45 odnowić amorki tylne , a do chromowania trzeba je jakoś rozebrać ,wyjąć sprężyny , wie ktoś jak się do tego zabrać ?Dziki za pomoc.A w sprawie zlotu jestem chętny jak najbardziej ! czy w tym temacie coś ktoś mi pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Kiedyś ktoś wspominał o spotkaniu. temat wart dyskusji i propozycji na forum. moim zdaniem pierwsze spotkanko w samym gronie clasic v4 raczej mało realne, więc podpiąć się pod jakiś zlot. ja proponuję termin za rok ŁAGÓW 2012 co na to koledzy?????? W pełni popieram. Poza tym teraz jest np całkiem fajny zlot w Ostrowie Lubelskim (16-17 lipiec). Nie chcę bynajmniej być uważany za wygodnego, bo w każde inne miejsce byłbym w stanie dojechać, ale mam teraz znowu kłopoty z kręgosłupem i więcej niż 100km nie dam rady przejechać. Poza tym, może miałeś kiedyś problem w hałasami po prawej stronie silnika, nisko. Wymieniłem już koszyk sprzęgłowy i jest bez zmiany. Hałas nasila się na dołach i czasami jest też jak przy rozrządzie (który też wymieniałem i dwa razy sprawdzaliśmy)- tzn. jak ciągniesz od samego dołu obrotów albo hamujesz silnikiem z wysokich obrotów. Dziś pojawiło mi się jeszcze szarpanie przy gwałtownym odkręceniu przy ruszaniu (tak jakby coś na moment zatykało gaźniki). Może coś doradzisz??? Co do spotkania tylko w gronie V4, to myślę, że nie byłoby z tym strasznego zachodu - zawsze jakąś bazę byłego SKR, czy coś podobnego z polem namiotowym można znaleźć. Ustalmy jakiś rozsądny termin i okolice Polski, a resztę jakoś dogramy (chciałbym wreszcie spotkać ludzi o podobnych poglądach na motocykl). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.