mador11 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) Do Browarnego...."...na A4 czyli nie schodzę poniżej 140-150kmh non stop..."No chyba za Gierkowskich czasów!?!?! Albo jakimś cudem nad innymi pojazdami lecisz....tam non stop remonty są!!! Napisz gdzie (na którym odcinku)140-150 można pośmigać i to jeszcze non stop....ja na odcinku Kraków - Katowice latam 3 razy w tygodniu i krew mnie zalewa.... Edytowane 16 Października 2008 przez mador11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Wczytaj się, pisałem o odcinku A4 Katowice Wrocław, tam nie ma żadnych remontów.Do Krakowa się nie jeździ A4 tylko się jeździ przez Trzebinię Jqaworzno Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Jeśli można wtrącę się do tematu :] mam kilka pytań związanych pod tym linkiem z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 KOLEDZY sprawa dotyczy momentów dokręcania śrub w MAGNIE VF 750 C 83 R;JAKIE WYNOSI?OBUDOWA SPRZĘGŁA,NAKRĘTKA TYLNEJ OŚKI,ps czy wiecie jakie ma być ciśnienie w przednich amortyzatorach,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Znajomy uparł się aby kupić taki sprzęt i proszę użytkowników o wyrażenie opinii o tym modelu motocykla. Ps. chodzi o model produkowany po 1995 roku Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ta wersja jest bezproblemowa, jako ze zrobiona na silniku VFR.Zapycha i tyle, ew reglery beda siadaly jak w VFR i to wszystko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Koledzy poszukuję konkretnego sklepu z częściami do MAGNY? DORADZCIE CO I JAK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Koledzy poszukuję konkretnego sklepu z częściami do MAGNY? DORADZCIE CO I JAK? HeyJa do swojej saberki kupuję w: serwisie hondy (niektóre części są niedrogie), Larsonie i w slepie z naszego nagłówka. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 HeyJa do swojej saberki kupuję w: serwisie hondy (niektóre części są niedrogie), Larsonie i w slepie z naszego nagłówka. pozdroDZIĘKI POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 powiedzcie mi czy ta puszka do której schodzą się wydechy jest bardzo ważna... rozumiem zjawiska falowe itd itp.. ktoś próbował to wyrzucić, bo niby w nowszych magnach tego nie ma, ale z drugiej strony tam jest trochę inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 powiedzcie mi czy ta puszka do której schodzą się wydechy jest bardzo ważna... rozumiem zjawiska falowe itd itp.. ktoś próbował to wyrzucić, bo niby w nowszych magnach tego nie ma, ale z drugiej strony tam jest trochę inny silnik Moim zdaniem jest to po prostu tłumik. "Zjawiska falowe" mają duże znaczenie przy dwusuwach. Po co wyrzucać? Pewnie zmieni się barwa dźwięku z wydechów, będzie bardziej mruczeć :notworthy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Moim zdaniem jest to po prostu tłumik. "Zjawiska falowe" mają duże znaczenie przy dwusuwach. Po co wyrzucać? Pewnie zmieni się barwa dźwięku z wydechów, będzie bardziej mruczeć :icon_mrgreen: pozdrodokładnie bedzie bardziej chuczał bo to jest ,,dyfuzor,,!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 dokładnie bedzie bardziej chuczał bo to jest ,,dyfuzor,,!!!!!!!!!!!!!!!! Moim skromnym zdaniem, to gdzie schodzą się cztery rury wydechowe, nie jest dyfuzorem, tylko tłumikiem i pozbycie się jego spowoduje głośniejszą pracę układu wydechowego. Zresztą trzeba będzie się troszkę "napracować" by połączyc ww. cztery rury w dwa lub jeden tłumik końcowy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namil Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 WITAM SERDECZNIE. Mam pytanie dotyczące Magny VF 750c rok prod.1988.Czy chłodnica ma zbiorniczek wyrównawczy?Drugie moje pytanie brzmi:do czego służy zbiorniczek w prawym boczku?Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 WITAM SERDECZNIE. Mam pytanie dotyczące Magny VF 750c rok prod.1988.Czy chłodnica ma zbiorniczek wyrównawczy?Drugie moje pytanie brzmi:do czego służy zbiorniczek w prawym boczku?Dzięki za pomoc. Podejrzewam, że twój układ chłodzenia posiada zbiornik wyrównawczy i powinien on być pod lewym boczkiem, a zbiorniczek pod prawym boczkiem pod akumulatorem to część układu odpowietrzenia miski korbowej. Z tego zbiorniczka odchodzi zaślepiona rurka w okolice wahacza. Co pewien czas powinieneś wyjąc korek i spuścić to co tam się nazbiera ( w tym zbiorniczku o który pytasz). Im mniej "syfu" Ci wypłynie tym w lepszej kondycji jest Twój silnik. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.