Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odpuścić wszelkiej maści fachowców, którzy wołają za naprawę tyle ile używany moduł, najczęściej naprawa polega na kupieniu używanego sprawnego modułu taniej, a klientowi każe się płacić za naprawę. Albo szukać dobrej używki - one długo nie chodzą, tak to już jest z Magnami, ale można moduł i wyrwać za 50 zł, albo zakupić czeskiego IGNITECHA.

 

Panowie zaś mam inne pytanie, czy z madzi nie ma pompy oleju walającej się po garażu?? Zależałoby mi na opomiarowaniu... bardzo...

 

tu masz kolego manuala:

https://drive.google.com/file/d/0BygtdAQ3WxaeS2tJbjRIY1NjcEE/view?usp=sharing

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

madzia 83 twój problem w mojej ocenie opisu objawów nie ma nic wspólnego z cewkami i modułami Tobie po prostu padł impulsator albo optymistycznie zaśniedziała kostka która łączy w/w z instalacją.(kilka lat temu miałem dokładnie takie cyrki, ciężko było ustalić co to powoduje dopóki całkiem nie padł impulsator)

 

bc30se niestety nie mam luzem pompy, ale z tego co pamiętam pompa jest opisana w haynesie

Edytowane przez zdarecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze byc brak kontaktu miedzy impulsatorami a modulami albo uszkodzenie samych modulow / impulsatorow.

Te ostatnie latwo sprawdzic testem na opornosc podanym w manualu.

W tak starym motocyklu trzeba konserwowac i sprawdzac instalacje elektryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

Po nieużytkowaniu motocykla przez około 2 miesiące, po odpaleniu nierówno pracuje. Wymieniłem filtr powietrza, przeczyściłem spayem K2 gaźniki (rozpylanie w dolot przy pracującym silniku na podwyższonych obrotach), wymieniłem świece - na wykręconych widać że są przeskoki iskier ale niestety te operacje nie pomogły:/

Poniżej filmik z aktualnej pracy silnika:

Sam nie mam pomysłu co może być tego przyczyną - pojawiła się ona nagle więc podejrzewam kwestie związane z elektryką.

Jeśli znacie mechaników ze Świętokrzyskiego to myślę że będzie to najlepszą opcją aby moto pracowało jak należy - obecnie garażuje w okolicach Staszowa ale to nie problem dojechać i 100km :)

Kończąc życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok i tylu powrotów co wyjazdów !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pod koniec sezonu zaczęły pocić się lagi,ale spokojnie dojeżdziłem do końca,moto odstawione do garażu i teraz gdy temperatura spadła do zera

olej wypłyną sam z jednej lagi i pociekło po kole. Czy niska temperatura mogła rozszczelnić lagę? Wymiana musowa uszczelniaczy i prośba o zweryfikowanie moich danych czy są prawidłowe.

uszczelniacze 41x54x11 jakiej firmy są sprawdzone?

ilość oleju do lagi 0,521ml.

poziom oleju w ladze,mierząc od góry lagi do lustra oleju 122mm

I jaki olej polecacie 10w czy 15w ?

Zima ,sporo wolnego czasu i chciałbym sam się do tego zabrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu Magny v65. Kupiłem zatartą spakowaną w trzy skrzynki od warzyw. Przebrnąłem już przez dżunglę szukania części i remontu silnika (pracuje wzorcowo). Mocno podszlifowałem angielski w kontakcie z serwisówką i jestem na etapie dopracowywania estetyki gdzie właśnie pojawił się problem. Rozbierając prędkościomierz w celu wyczyszczenia od spodu szybki natrafiłem w korpusie obudowy wewnętrznej na wypust w korpusie w okolicy mocowania linki, w którym to wypuście zamocowana jest wkrętem plastikowa listwa z dwoma przewodami. Do listwy tej od wewnątrz do dwóch łączników przylutowane jest COŚ po COŚ, a że dociekliwy jestem jak Pan Maciarewicz więc od jakiegoś czasu bardzo słabo sypiam :wink: .To coś jest szklaną rurką z zatopionymi elektrodami. Każda podpowiedź mile widziana.Zaznaczam że nie jestem blondynką ,to nie jest żarówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie, po co tak na wyobraźnie tłumaczyć, i tak nic z tego nikt nie zrozumie co tam znalazłeś. Może ta plastikowa listwa to jest po prostu linia świetlna na którą świeci żarówka i dzięki niej się licznik podświetla się równomiernie? Tak często jest robione w licznikach...

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...