Gość smolax71 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam wszystkich :)Mam Magne VF700 1984, przed zmianami, i problem - kapie olej gdzieś spod silnika, gdzie jest pompa sprzęgła, wchodzi wał kardana .Ciężko mi zdiagnozować skąd :( ??? Najprawdopodobnie cieknie z uszczelki za pompą w głębi, z takiego ''dekielka''.Czy jest jakiś problem żeby się tam dostać, czy trudno tu odłączyć wał kardana i jak, czy trzeba na coś bardzo uważać ??? Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam,regulacja zaworów z jaką kasą trzeba się przygotować za tą usługę?nie słychać żadnych niepokojących odgłosów,ale nie wiem kiedy takowa regulacja była przeprowadzona wcześniej.Mam opnę 170/80 nie polecam, lepiej wygląda niż się na niej jeżdzi,teraz wracam do oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 W Hondach V4 wymiane lancuszkow robisz z wymiana napinaczy drogi kolego Karas.Bez tego to rozne dziwne rzeczy moga sie dziac, bo stare napinacze potrafia stanac w jednym miejscu bez napiecia lancucha,i wowczas rozrzad moze przeskoczyc.Tak ze zacznij od sprawdzenia czy dalej wszystko jest wlasciwie ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) @smolax71 moim zdaniem może ci cieknać z pompy wodnej, puścił uszczelniacz olejowy i wycieka ci otworem technologicznym na dole pompy. Zatykać tego nie można bo to jest odpływ aby w przypadku uszkodzenia uszczelniacza płynu nie przedostał się on do oleju. Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) @smolax71 moim zdaniem może ci cieknać z pompy wodnej, puścił uszczelniacz olejowy i wycieka ci otworem technologicznym na dole pompy. Zatykać tego nie można bo to jest odpływ aby w przypadku uszkodzenia uszczelniacza płynu nie przedostał się on do oleju. Tak zrobię, zacznę od pompy wodnej.Bo w sumie z czego ma tu cieknąć ???Może z zimeringu przekładni kątowej kardana... ?Ale najpierw pompa wodna jutro lub w sobotę.Dzięki Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Witam forumowiczów po krotkiej przerwie. Jak widze temat z moja tarcza umarl smiercia naturalna ale to nic wymienilem tylko klocki i puki co dziala :biggrin: a teraz mam nowe pytanko - wymienilem sobie tarcze sprzeglowe ( niestety sprezyn niemoge dostac ) i mam problem z dokreceniem tych srob co to wszystko sciskaja bo niewiem jak mocno dokrecic czy az poczuje calkowity opur czy tylko do jakiegos momentu ?? :dry: niechcialbym tam tych srob przekrecic bo znowu byl by problem zeby takowe dostac i kolejne czekanie na czesci by bylo :sad: pozdrawiam i czekam na odp :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) witam, wiem ze powinno się wymienić też napinacze ale to ktoś zrobił przedemna albo były w idealnym stanie wiec stwierdziłem że nie będę wymieniać bo i tak dużych tam przebiegów nie robię, Rozebrałem silnik na czynniki pierwsze, przedtem przestudiowałem trochę internet i znalazłem identyczny problem na filmikuhttp://www.youtube.com/watch?v=5CHoCabCJwc&list=UUZuYveZ3TCbQsecVc3Sd9iA&index=22po rozbiórce znalazłem takie cośhttp://www.youtube.com/watch?v=i3GjCUDprLY&list=FLtX5y9gzj1r5mVKuoLG3jOg&index=2i to na identycznym korbowodzie! może przypadek :D, na jednym panewki zeżarte a na 2 obok zaczęło zjadać, jeden dało by się odratować nowymi panewkami ale drugi na pewno nie, zdziwiło mnie że panewki na wale są jak nowe zużycie tłoków i cylindrów tez jest minimalne. I teraz pytanie, gdzie przeszlifują mi wał i zrobią azotowanie i do tego dobre panewki? wole dać 500zł za 2 niż 500 za cały wał, do tego wyważenie? wiem trochę to druciarskie ale wole zostawić oryginały na wale takie jakie są, poprzedni właściciel był na tyle fajny ze w smoku znalazłem kawałek uciętej śruby:D pompę sprawdzili mi na warsztacie i się okazuje ze nie jest zużyta.Na wczasach robię oilmod na moim warsztacie gdzie pracuje, zobaczymy co z tego wyjdzie :)PS: jeżeli źle zamieściłem filmiki proszę nie usuwać tylko poprawić, dziękuje Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez karas441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 witam, wiem ze powinno się wymienić też napinacze ale to ktoś zrobił przedemna albo były w idealnym stanie wiec stwierdziłem że nie będę wymieniać bo i tak dużych tam przebiegów nie robię, Rozebrałem silnik na czynniki pierwsze, przedtem przestudiowałem trochę internet i znalazłem identyczny problem na filmikuhttp://www.youtube.com/watch?v=5CHoCabCJwc&list=UUZuYveZ3TCbQsecVc3Sd9iA&index=22po rozbiórce znalazłem takie cośhttp://www.youtube.com/watch?v=i3GjCUDprLY&list=FLtX5y9gzj1r5mVKuoLG3jOg&index=2i to na identycznym korbowodzie! może przypadek :D, na jednym panewki zeżarte a na 2 obok zaczęło zjadać, jeden dało by się odratować nowymi panewkami ale drugi na pewno nie, zdziwiło mnie że panewki na wale są jak nowe zużycie tłoków i cylindrów tez jest minimalne. I teraz pytanie, gdzie przeszlifują mi wał i zrobią azotowanie i do tego dobre panewki? wole dać 500zł za 2 niż 500 za cały wał, do tego wyważenie? wiem trochę to druciarskie ale wole zostawić oryginały na wale takie jakie są, poprzedni właściciel był na tyle fajny ze w smoku znalazłem kawałek uciętej śruby:D pompę sprawdzili mi na warsztacie i się okazuje ze nie jest zużyta.Na wczasach robię oilmod na moim warsztacie gdzie pracuje, zobaczymy co z tego wyjdzie :)PS: jeżeli źle zamieściłem filmiki proszę nie usuwać tylko poprawić, dziękuje Można prosić o zrobienie jednego więcej oil mod ?Moja magna jest z 1984 roku więc jest w grupie ''ryzyka''.Chociaż na razie ma 24 tyś mil i chodzi jak zegarek.:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam forumowiczów po krotkiej przerwie. Jak widze temat z moja tarcza umarl smiercia naturalna ale to nic wymienilem tylko klocki i puki co dziala :biggrin: a teraz mam nowe pytanko - wymienilem sobie tarcze sprzeglowe ( niestety sprezyn niemoge dostac ) i mam problem z dokreceniem tych srob co to wszystko sciskaja bo niewiem jak mocno dokrecic czy az poczuje calkowity opur czy tylko do jakiegos momentu ?? :dry: niechcialbym tam tych srob przekrecic bo znowu byl by problem zeby takowe dostac i kolejne czekanie na czesci by bylo :sad: pozdrawiam i czekam na odp :) Precyzyjny klucz dynamometryczny i dokręcić z momentem 10-12 Nm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poul2B Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Z racji tego ,że w tym roku zamierzam przesiąść się na V65 prosiłbym o fotorelację lub jakiś filmik z przeróbki smarowania . Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez jeszua bezsensowne cytowanie całego postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Precyzyjny klucz dynamometryczny i dokręcić z momentem 10-12 Nm Dzieki za odp :) teraz juz znam wartosc to jeszcze zostaje mi popytac kto taki klucz ma do pozyczenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Z racji tego ,że w tym roku zamierzam przesiąść się na V65 prosiłbym o fotorelację lub jakiś filmik z przeróbki smarowania . Proszę wpisać w przeglądarce oil mod i wyskoczy cała literatura i zdjęcia i filmy na ten temat.Po krótce to, jest to pierścień pod filtr oleju + przewody olejowe bezpośrednio do smarowania głowic czystym i z dobrym ciśnieniem olejem.Linię smarowania oryginalną, ze skrzyni biegów, zaślepia się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Smolax, poprawka, rozebrałem silnik i z jednego kanału idą 2 linie 1 na głowice a 2 jest zaślepioną taką zwężką, ta zwężka idzie na skrzynie, po zrobieniu oilmodu te zwężkę można by dać trochę większa, głowica i tak dostanie już swoje z oilmodu a skrzynia dostanie do co zabierała jej głowica, można by też lekko smoka przerobić żeby nie miało problemu,Precyzyjny klucz dynamometryczny i dokręcić z momentem 10-12 NmRozebrałem silnik bez tego, ale złożyć i dokręcić nawet 1 śrubki bez tego nie mam najmniejszego zamiaru, taki klucz to PODSTAWA, super ale muszę sobie kupić :Dco to innych oilmodów jak zrobię swój i będzie jako tako to wyglądać to może zrobię drugą sztukę na sprzedaż. Czy mógłby mi ktoś napisać do jakiego warsztatu oddać ten wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Smolax, poprawka, rozebrałem silnik i z jednego kanału idą 2 linie 1 na głowice a 2 jest zaślepioną taką zwężką, ta zwężka idzie na skrzynie, po zrobieniu oilmodu te zwężkę można by dać trochę większa, głowica i tak dostanie już swoje z oilmodu a skrzynia dostanie do co zabierała jej głowica, można by też lekko smoka przerobić żeby nie miało problemu, Rozebrałem silnik bez tego, ale złożyć i dokręcić nawet 1 śrubki bez tego nie mam najmniejszego zamiaru, taki klucz to PODSTAWA, super ale muszę sobie kupić :Dco to innych oilmodów jak zrobię swój i będzie jako tako to wyglądać to może zrobię drugą sztukę na sprzedaż. Czy mógłby mi ktoś napisać do jakiego warsztatu oddać ten wał? Wałów motocyklowych się nie szlifuje tylko oddaje do skupu złomu ale o tym musisz się przekonać sam ponosząc przy okazji spore koszty :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czouem Riderzy ! Powiedzcie mi, czy jeśli sprzęgło nie działa, w ogóle nie łapie, klamka twarda, wszystko w porządku, czy może to być wina, wytartych już tarcz sprzęgła? i gdzie mogę je kupić najlepiej przy Trasie Lubelskiej w odcinku Warszawa-Garwolin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.