Skocz do zawartości

Jak przykręcić, żeby nie zgubić tablicy ?


mario33
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie za 100zł kupisz dwie tablice :clap:

Nie wiem jak u ciebie ale u mnie wtornik kosztuje 52zl i czeka sie 2 tygodnie

 

Ja mam swoją tablice przykreconą na dwóch srubach 8

Daj po jednej podkladce ,takich jakich sie uzywa do uszczelnienia srób w blaszanych dachach (od dolu guma ,od góry metalowa podkładka) Dwie nakretki samokątrujące i po sprawie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie po sprawie, mnie caly rog tablicy sie po prostu urwal, bo jedna ze srub zlapala lekki luz. Skrecona byla z podkladkami sprezynowymi.

Tak ze wszystko zalezy od rodzaju moto - british twin taki latwy do skrecania nie jest :biggrin:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak:

Podkładka pod tablicę , nity w czterech narożnikach tablicy lub dwa na środku- oba sposoby mocowania dobrze trzymaja.Sprawdzone w tym i poprzednim sprzęcie. Nikt nie jest w stanie tak zamocowanej tablicy zdjąć a i sama na pewno nie odpadnie. Dodatkowo mozna sobie na ramce jakiś ładny napis strzelić :biggrin: , ja mam GS 500E :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw poco ci tablica ?? jak by co redukcja o 2 w dol odkrecasz manete i tyle cie widzieli :icon_exclaim:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='22 Lipiec 2006 - 12:33' post='671368']

To sie nazywa NAKRETKA SAMOKONTRUJACA!

 

tak na przyszlosc :)

 

to samo chcialem napisac, bo az mnie oczy bolaly jak ktos juz chyba 4 raz pisal " z tym czyms plastikowym w środku".

Ja mam przykręcona tablicę na nakrętkach samokontrujących a pod nimi normalne blaszane podkladki a pod podkladkami dętki w kształcie podkladki aby wyeliminowac drgania. Trzeci sezon i trzyma sie ;)

Edytowane przez andrzejtomecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele sposobow na zapewnienie samohamownosci. Sa roznego rodzaju podkladki, nakretki samohamowne, srodki w plynie. Zawsze mozna tez obliczyc pochylenie lini srubowej i moment dokrecenia sruby tak zeby nie puscila. Tylko po co. Ja dokrecilem mocno i trzyma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z poczatku mialem na 2 srubach z nakretkami samokontrujacymi... a ze byla przykrecona prawie u samej gory (nad literkami wojewodztwa) to w lesie raz odstrzelila galaz i tablica sie zgiela... i zaczel sie problemy zaczela pekac od drgan... raz w lesie ja prawie zgubialem ale kumpel mnie uprzedzil ze mi juz dynda wiec ja schowalem do plecaka, w garazu dorobilem blaszki i mam juz na 4 srubach...ale dalej peka... teraz sa juz 2 kawalki :icon_rolleyes:

musze sprobowac z tym patentem z gumowymi podkladkami w celu wyeliminowania drgan... ale tlumik dmucha konkretnie na tablice... dlatego te drgania... ehhh

 

btw

ile jest kary za tablice w 2 kawalkach?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie to, że jesteś niemiły.. Jesteś niewychowany i w dodatku chyba nachlany kolego... Stań prosto i wytrzyj smarki spod nosa...

 

Chcesz piwko ? :icon_rolleyes:

 

Nie chodzi jak przykręcić - chodzi jak nie zgubić. Pomysły podobne jak tu wyczytuję miałem ale chciałem być na 500% pewien..

 

spoko loko ziomuś te :icon_mrgreen:

fakt, mam problemy z zatykajacym sie nosem, lecz nie sa to gowniarskie smarki jak mniemasz :icon_razz:

 

a co do tematu.. jak dobrze skrecisz to nie zgubisz.. w akcie desperacji mozesz zrobic jeszcze 2 male otworki w jakims malo widocznym miejscu i spiac tablice na takie plastkykowe terkotki (paski zaciskowe?), to nawet jak ci wszystkie sruby odpadna to blacha sie bedzie dyndac na tym mocowaniu..

btw ja co jakis czas lapie za tablice i patrze, czy aby luzow nie ma.. polecam sprawdzac to tak samo czesto jak kontrola poziomu oleju, wtedy nic nie zgubisz

 

p.s.

polecam wszystkim przykrecic blache na min. 3 sruby (tworzace trojkat), bo na 2 tablica ma tendencje do lamania sie (tak jak u mnie, dlatego teraz mam skrecone na 6 srub i jest gicior.. ale moto ciezsze o te 200 g ;) )

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...