cabaniero Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Mój jak go sprzedawałem miał ponad 70 tys. km no i sprzęgiełko rozrusznika już miało dość... a i oliwy spalał zastraszające ilości.. poza tym bez problemów... luz zaworowy sprawdziłem po przejechaniu 20 tys. km chyba i tylko 3 zawory wymagały korekty... No jednym forum uzytkowników zzr 1100 wyczytałem że chłop zrobił ponad 200 tys. (w tym czasie wymienił łańcuch rozrządu, uszczelniacze na zaworach i jeszcze kilka rzeczy po czym sprzedał i kupił następnego zygzaka :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Pozdrawiam kolejnego posiadacza zygzaka. Bardzo dobry wybór :banghead: Mój ma ponad 46 tys. przelatane, ale wujek twierdzi ze może mieć wiecej i jak narazie nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Wymarzyłem sobie na następny motocykl zygzaka. Znalazłem nawet taki jaki mnie interesuje.http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M472014Naczytałem sie wielu pochlebnych opinii na temat tego świetnego turystyka.Już teraz wiem że sprosta on moim oczekiwaniom ale ostatnio kolega napomknął mi że do 1995 roku występowała jakaś wada produkcyjna w bloku silnika dlatego zacząłem mieć watpliwości.Drodzy posiadacze ZygZaków czy coś Wam wiadomo na ten temat i jakie są Wasze opinie? Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Nic mi na ten temat nie wiadomo... ja miałem 94 rok i żadnych wad on nie miał... Podobno trzecia panewka jest słabym punktem Zygzaka... ale ani w moim , ani w Zygzakach moich kumpli nie było problemów z panewką ...nawet po przebiegu ponad 80 tys km, po prostu o motocykl trzeba dbać, dobry olej regularna wymiana i pilnowanie poziomu (bo trochę może ubywać).... W 95 dokonano zdaje się lekkiej modyfikacji układ zasilania , delikatnie zmieniono rozstaw osi i jeszcze coś tam poprawiono...ale silnik został zdaje się bez zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Dzięki za szybką odpowiedź. Uspokoiła mnie Twoja opinia. O tej panewce też słyszałem ale nie odstrasza mnie to bo takie żeczy nie dzieją się przy normalnej eksploatacji. No to mam nadzieję że wkrótce będę dumnym właścicielem zygzaka :-). Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Tomek poszukaj, bo na forum był wątek z porównaniem CBR 1000f i ZZR1100, z tego co czytałem żaden z właścicieli nie narzekał na Zagzaczka, a o panewce ktoś napisał że zatarła się i owszem, ale po tym jak kolo chciał zaświrowac przed panną - na zimnym silniku :buttrock: , a ogólnie wypowiedzi to: olej i rozsądek i jest wszystko oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Szymon jak dobrze pójdzie to sezon 2008 będzie należał do dużych turystyków. Trzymaj kciuki. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Heh trzymam kciuki cały czas, aż już mnie bolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Ja też trzymam kciuki i z tymi trzymanymi kciukami temat zamykam, na forum jest wiele o ZZR 1100, proszę poszukać. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygzak600 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam,tez jestem szczęśliwym posiadaczem ZZR, mam takie pytanie: Nie widać poziomu oleju na miarce, jest cała zasmarowana.Jak to można wyczyścić?Czy trzeba odkręcać cały dekiel? Może macie jakiś pomysł jak to zrobić bez odkręcania dekla?Wymieniłem olej ale szkiełko cały czas czarne ;) Porażka ,nawet nie ma jak sprawdzić poziomu oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam. Jeśli jest od środka brudne to według mnie bez zdjęcia dekla nic nie zrobisz. Chodz to troche dziwne. U mnie jest jak nowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygzak600 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam. Jeśli jest od środka brudne to według mnie bez zdjęcia dekla nic nie zrobisz. Chodz to troche dziwne. U mnie jest jak nowe. Pozdrawiam Dla mnie tez to jest dziwne, nigdzie czegoś takiego nie widziałem, każdy ma szkiełko jak nowe. A u mnie syf :) No nic bede rozbieral Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dla mnie tez to jest dziwne, nigdzie czegoś takiego nie widziałem, każdy ma szkiełko jak nowe. A u mnie syf :) No nic bede rozbieral PozdrawiamWitam.Ja w swoim zygzaku mam podobną rzecz.Mianowicie oleju jest wlana prawidłowa ilość(3,5litra)a mimo to kontrolka jest cała czarna.Wyczaiłem,że po dość znacznym przechyleniu moto na prawą stronę w okienku kontrolki zaczyna być widoczny poziom oleju.Spuściłem nawet ze trzy setki oleju myśląc że było za dużo,ale okienko praktycznie dalej jest całe zaciemnione.Dopiero po przechyleniu motocykla w okienku widać że poziom jest na maksa.Moim zdaniem to okienko kontrolne to trochę porażka i lepszy byłby wskaźnik bagnetowy.Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Stan poziomu oleju sprawdza się w pozycji wyprostowanego motocykla, nie opartego o boczną stopkę i po upłynięciu kilku minut po zgaszeniu silnika... czy bagnet jest lepszym rozwiązaniem, to nie wiem.. chyba prościej jest zerknąć w okienko niż bawić się w wykręcanie bagnetu, przecierani itd itp.... w moim zygzaku okienko to bardzo wygodna rzecz, bo oleju ubywało bardzo szybko... ale wskaźnik poziomu był czytelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Stan poziomu oleju sprawdza się w pozycji wyprostowanego motocykla, nie opartego o boczną stopkę i po upłynięciu kilku minut po zgaszeniu silnika... czy bagnet jest lepszym rozwiązaniem, to nie wiem.. chyba prościej jest zerknąć w okienko niż bawić się w wykręcanie bagnetu, przecierani itd itp.... w moim zygzaku okienko to bardzo wygodna rzecz, bo oleju ubywało bardzo szybko... ale wskaźnik poziomu był czytelny.Oczywiścię że stan oleju sprawdza się w motocyklu stojącym pionowo i po dłuższym postoju(w moim przypadku były to dwa dni),ale u mnie nawet jeżeli ilość oleju jest mniejsza od 3,5litra(wg.instrukcji)to i tak okienko jest całe zakryte i właśnie to mnie dziwi.Nadmiar oleju w silniku też jest szkodliwy,więc czego się trzymać-wskazań okienka czy wlać zalecaną ilość oleju i nie przejmować się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.