Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Mój jak go sprzedawałem miał ponad 70 tys. km no i sprzęgiełko rozrusznika już miało dość... a i oliwy spalał zastraszające ilości.. poza tym bez problemów... luz zaworowy sprawdziłem po przejechaniu 20 tys. km chyba i tylko 3 zawory wymagały korekty... No jednym forum uzytkowników zzr 1100 wyczytałem że chłop zrobił ponad 200 tys. (w tym czasie wymienił łańcuch rozrządu, uszczelniacze na zaworach i jeszcze kilka rzeczy po czym sprzedał i kupił następnego zygzaka :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wymarzyłem sobie na następny motocykl zygzaka. Znalazłem nawet taki jaki mnie interesuje.

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M472014

Naczytałem sie wielu pochlebnych opinii na temat tego świetnego turystyka.Już teraz wiem że sprosta on moim oczekiwaniom ale ostatnio kolega napomknął mi że do 1995 roku występowała jakaś wada produkcyjna w bloku silnika dlatego zacząłem mieć watpliwości.

Drodzy posiadacze ZygZaków czy coś Wam wiadomo na ten temat i jakie są Wasze opinie?

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi na ten temat nie wiadomo... ja miałem 94 rok i żadnych wad on nie miał... Podobno trzecia panewka jest słabym punktem Zygzaka... ale ani w moim , ani w Zygzakach moich kumpli nie było problemów z panewką ...nawet po przebiegu ponad 80 tys km, po prostu o motocykl trzeba dbać, dobry olej regularna wymiana i pilnowanie poziomu (bo trochę może ubywać).... W 95 dokonano zdaje się lekkiej modyfikacji układ zasilania , delikatnie zmieniono rozstaw osi i jeszcze coś tam poprawiono...ale silnik został zdaje się bez zmian...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź. Uspokoiła mnie Twoja opinia. O tej panewce też słyszałem ale nie odstrasza mnie to bo takie żeczy nie dzieją się przy normalnej eksploatacji. No to mam nadzieję że wkrótce będę dumnym właścicielem zygzaka :-).

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek poszukaj, bo na forum był wątek z porównaniem CBR 1000f i ZZR1100, z tego co czytałem żaden z właścicieli nie narzekał na Zagzaczka, a o panewce ktoś napisał że zatarła się i owszem, ale po tym jak kolo chciał zaświrowac przed panną - na zimnym silniku :buttrock: , a ogólnie wypowiedzi to: olej i rozsądek i jest wszystko oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,tez jestem szczęśliwym posiadaczem ZZR, mam takie pytanie: Nie widać poziomu oleju na miarce, jest cała zasmarowana.Jak to można wyczyścić?Czy trzeba odkręcać cały dekiel? Może macie jakiś pomysł jak to zrobić bez odkręcania dekla?Wymieniłem olej ale szkiełko cały czas czarne ;) Porażka ,nawet nie ma jak sprawdzić poziomu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli jest od środka brudne to według mnie bez zdjęcia dekla nic nie zrobisz. Chodz to troche dziwne. U mnie jest jak nowe. Pozdrawiam

 

Dla mnie tez to jest dziwne, nigdzie czegoś takiego nie widziałem, każdy ma szkiełko jak nowe. A u mnie syf :) No nic bede rozbieral

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dla mnie tez to jest dziwne, nigdzie czegoś takiego nie widziałem, każdy ma szkiełko jak nowe. A u mnie syf :) No nic bede rozbieral

 

Pozdrawiam

Witam.Ja w swoim zygzaku mam podobną rzecz.Mianowicie oleju jest wlana prawidłowa ilość(3,5litra)a mimo to kontrolka jest cała czarna.Wyczaiłem,że po dość znacznym przechyleniu moto na prawą stronę w okienku kontrolki zaczyna być widoczny poziom oleju.Spuściłem nawet ze trzy setki oleju myśląc że było za dużo,ale okienko praktycznie dalej jest całe zaciemnione.Dopiero po przechyleniu motocykla w okienku widać że poziom jest na maksa.Moim zdaniem to okienko kontrolne to trochę porażka i lepszy byłby wskaźnik bagnetowy.Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan poziomu oleju sprawdza się w pozycji wyprostowanego motocykla, nie opartego o boczną stopkę i po upłynięciu kilku minut po zgaszeniu silnika... czy bagnet jest lepszym rozwiązaniem, to nie wiem.. chyba prościej jest zerknąć w okienko niż bawić się w wykręcanie bagnetu, przecierani itd itp.... w moim zygzaku okienko to bardzo wygodna rzecz, bo oleju ubywało bardzo szybko... ale wskaźnik poziomu był czytelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan poziomu oleju sprawdza się w pozycji wyprostowanego motocykla, nie opartego o boczną stopkę i po upłynięciu kilku minut po zgaszeniu silnika... czy bagnet jest lepszym rozwiązaniem, to nie wiem.. chyba prościej jest zerknąć w okienko niż bawić się w wykręcanie bagnetu, przecierani itd itp.... w moim zygzaku okienko to bardzo wygodna rzecz, bo oleju ubywało bardzo szybko... ale wskaźnik poziomu był czytelny.

Oczywiścię że stan oleju sprawdza się w motocyklu stojącym pionowo i po dłuższym postoju(w moim przypadku były to dwa dni),ale u mnie nawet jeżeli ilość oleju jest mniejsza od 3,5litra(wg.instrukcji)to i tak okienko jest całe zakryte i właśnie to mnie dziwi.Nadmiar oleju w silniku też jest szkodliwy,więc czego się trzymać-wskazań okienka czy wlać zalecaną ilość oleju i nie przejmować się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...