Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Przelotowa 140? Proszę Cię... Zygzak którego miałem kilka lat temu przez 5 lat tak genialnie oddawał moc i moment ,że nic nie trzeba było przerabiać, zresztą jeśli o to chodzi ten silnik robi to doskonale, konkurencja z owych lat miała wysoką poprzeczkę, zresztą i wiele motocykli współczesnych. Co do prędkości/ obrotów ... to na ori zestawie możesz sobie pozwolić na ZDECYDOWANIE większą i o nic się nie martwić, przecież to nie dyszel aby miał 2500obr. Popatrz zresztą na przebieg momentu obrotowego i mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co jestem na bieżąco to ZZR 1100 140km/h osiąga przy troszeńskę powyżej 5 tyś obr/min



ZZR może jechać z prędkością 180km/h i nie będzie się jakoś szczególnie męczył... gorzej przy tym się męczy kierowca



Nie próbowałem jazdy z szybą turystyczną... ponoć jest odczuwalna różnica w komforcie jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dosc długiej nieobecności i od razu mam pytanie posiadam kolektor wydechowy firmy devil 4w1 od Kawasaki zx10 Tomcat 89 czy podejdzie on do zzr 1100 92. Poglądowo patrząc na niego jest różnica w poprowadzenia rur u dołu. Czy ktoś przerabiam ten temat.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ZZR może jechać z prędkością 180km/h i nie będzie się jakoś szczególnie męczył... gorzej przy tym się męczy kierowca

 

Nie próbowałem jazdy z szybą turystyczną... ponoć jest odczuwalna różnica w komforcie jazdy

180 to dobra przelotowa, zdecydowanie osiągalna przez napęd i lubiana przez niego, zaś w dobrym kombi, kasku i szybie nikt się nie męczy.

Edytowane przez maciejM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Mój ma 70 kw czyli 92KM w dowodzie bo jest z rynku niemieckiego. Tam w latach 90-tych (nie wiem jak jest obecnie) ponoć było obostrzenie przepisów ubezpieczeniowych i dużo motocykli których moc znamionowa przekraczał sporo 100 KM miała moc DO 100KM. Są to oczywiście plusy i minusy :excl: .

 

Plus jest taki że silnik jest tak wyżyłowany więc jest szansa że nie kupimy mocno zużytego egzemplarza. Np mój ma już ponad 46000km (nie mam pewności czy nie był cofnięty albo założony drugi licznik) i nadal wzorowo pracuje jak na swoje 22 latka. W wydechu nie znajdzie się grama nagaru z przepalanego oleju!!!! :biggrin: i już nigdy go nie sprzedam :wub: .

 

Minus jest taki że czasami jakby się chciało jakąś młodą "sześćsetę" pogonić starym muscel motem to może mu niestety zabraknąć mocy... :sad: a odblokowanie jego z tego co pytałem nie jest aż tak proste bo ponoć jest kilka sposobów blokad silnika. Swoim dziadkiem dużo młodszą VTR1000 120 MK ze startu zatrzymanego jeszcze daję rade :)

Obecnie przygotowuję swojego Muscelmot do zimowego odpoczynku... a po zimie na serwis żeby sprawdzić układ chłodniczy bo mi się nie załącza wentylator :ohmy:



Dobra wiadomość jest taka że powoli nasze Big Zety zaczynają się stawać Youngtimerami i niedługo w klasie motocykli będzie można je porównywać do Fordów Mustangów z lat 70 tych :)



180 to dobra przelotowa, zdecydowanie osiągalna przez napęd i lubiana przez niego, zaś w dobrym kombi, kasku i szybie nikt się nie męczy.

Kombinezon mam dobrze dopasowany do ciała, kask Nolan N84... ale szyba jak na zdjęciu nie dość że niska to jeszcze matowa. dlatego głowę muszę mieć powyżej szyby. Poza tym siedzenie nie jest super miękkie i po dłuższej jeździe troszkę muszę przerzucać półdupki z lewego na prawy. Na nowy sezon rozejrzę się za turystyczną MRA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...