Skocz do zawartości

Paganini

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paganini

  • Urodziny 06/01/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Pożarnictwo i motocykle
  • Skąd
    Polik, łódzkie

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu
  • qba

Osiągnięcia Paganini

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Ponownie pytam o stopki centralne do shl. Czy beda pasowały od pierwszych wfm?
  2. Dzisiaj w końcu ruszyły pierwsze prace rozbiórkowe.
  3. Witam wszystkich. Mam pytanie do Was. Czy stopki montowane w pierwszych wfm będą pasowały do shl m04?
  4. Chwilowo kupuje drobniejsze rzeczy ponieważ czekam na motobazar w Łodzi. Dodatkowo czekam na odpowiedź od 2 osób które mają więcej części do tego motoru. Zobaczymy co z tego wyniknie. Jeśli po motobazarze nie nabędę większości karoserii to będę musiał liczyć na aukcję.
  5. Zakupiłem ostatnio na "alledrogo" skorupę lampy przedniej. I teraz moje pytanie czy odbłyśnik i klosz kupić nowy czy szukać używanej ale oryginalnej?
  6. Niestety numeracja silnika to coś koło 5000 Więc generalnie myślę że silnik jest starszy od ramy... stąd też znalazłem w szopie dekiel z ptakiem. Cylinder że od wfm to od razu wiedziałem... jak coś to go sprzedam. Kierownica ma ścięte oryginalne mocowanie klamek. Zastanawiałem się czy nie dac tego do odnowienia. Martwię się troszkę tym trapezem i jego prymitywnym przedłużeniem.
  7. Niestety numeracja silnika to coś koło 5000 Więc generalnie myślę że silnik jest starszy od ramy... stąd też znalazłem w szopie dekiel z ptakiem. Cylinder że od wfm to od razu wiedziałem... jak coś to go sprzedam. Kierownica ma ścięte oryginalne mocowanie klamek. Zastanawiałem się czy nie dac tego do odnowienia. Martwię się troszkę tym trapezem i jego prymitywnym przedłużeniem. Widzę, że masz sporą wiedzę na temat shl m04. Ja tak naprawdę wiedziałem, że taki motocykl istnieje i znałem częściowo jego parametry. Co do szczegółów detali to dopiero raczkuję. Miałbym prośbę czy miałbyś jakieś zdjęcia poglądowe kół od kielczanki i od warszawianki abym mógł je porównać?
  8. Za chwilę wrzucę wszystkie foty jakie mam. Na chwilę obecną zakupiłem mocowanie lampy oraz skorupy lampy przedniej. Do wiosny chciałbym skompletować całą blacharke aby latem oddać ja do profesjonalnego malowania Dodaję fotki o których mówiłem Numer ramy 12585 Nr silnika 17888 W rzeczywistości numer nabity na karterze silnika jest czterocyfrowy i zaczyna się coś od 5xxx. Generalnie udało mi się odnaleźć w szopie oryginalną pokrywę z wizerunkiem ptaka na na deklu która była założona na silniku. Chwilowo zakupiłem tylko skorupę lampy oraz uchwyty do niej. Z tego mi jeszcze brakuje to przedni i tylny błotnik, tylna lampa, stopki centralne, osłona łańcucha, bagażnik, kierownica kompletna, układ wydechowy, cylinder, gaźnik, kopka i dźwignia zmiany biegów. Najgorsze jest to, że ceny części do tych motocykli są kolosalne!!! I jeszcze będę musiał się rozejrzeć za jakimś szpeniem co troszkę odbuduje mi przednie lagi trapezu. Faktycznie motocykl nie jest pognity bo stał w suchej szopie oraz został zabezpieczony złotą farbą... i to grubo!!!
  9. Motocykl kupiłem tylko i wyłącznie z myślą jego renowacji. Przez zimę chciałbym go skompletować. Jeśli ma ktoś ma błotniki do tego motocykla chętnie odkupię
  10. Witam wszystkich. Korzystając z możliwości również chciałbym pochwalić się swoim nabytkiem i zarazem chciałbym abyście się wypowiedzieli na temat zakupionego przeze mnie motocykla Oczywiście motocykl nie jest idealny. Efekty tuningu widoczne na zdjęciu. Silnik ma inny cylinder Ale jest to model S 01
  11. Mój ma 70 kw czyli 92KM w dowodzie bo jest z rynku niemieckiego. Tam w latach 90-tych (nie wiem jak jest obecnie) ponoć było obostrzenie przepisów ubezpieczeniowych i dużo motocykli których moc znamionowa przekraczał sporo 100 KM miała moc DO 100KM. Są to oczywiście plusy i minusy :excl: . Plus jest taki że silnik jest tak wyżyłowany więc jest szansa że nie kupimy mocno zużytego egzemplarza. Np mój ma już ponad 46000km (nie mam pewności czy nie był cofnięty albo założony drugi licznik) i nadal wzorowo pracuje jak na swoje 22 latka. W wydechu nie znajdzie się grama nagaru z przepalanego oleju!!!! :biggrin: i już nigdy go nie sprzedam :wub: . Minus jest taki że czasami jakby się chciało jakąś młodą "sześćsetę" pogonić starym muscel motem to może mu niestety zabraknąć mocy... :sad: a odblokowanie jego z tego co pytałem nie jest aż tak proste bo ponoć jest kilka sposobów blokad silnika. Swoim dziadkiem dużo młodszą VTR1000 120 MK ze startu zatrzymanego jeszcze daję rade :) Obecnie przygotowuję swojego Muscelmot do zimowego odpoczynku... a po zimie na serwis żeby sprawdzić układ chłodniczy bo mi się nie załącza wentylator :ohmy: Dobra wiadomość jest taka że powoli nasze Big Zety zaczynają się stawać Youngtimerami i niedługo w klasie motocykli będzie można je porównywać do Fordów Mustangów z lat 70 tych :) Kombinezon mam dobrze dopasowany do ciała, kask Nolan N84... ale szyba jak na zdjęciu nie dość że niska to jeszcze matowa. dlatego głowę muszę mieć powyżej szyby. Poza tym siedzenie nie jest super miękkie i po dłuższej jeździe troszkę muszę przerzucać półdupki z lewego na prawy. Na nowy sezon rozejrzę się za turystyczną MRA
  12. Z tego co jestem na bieżąco to ZZR 1100 140km/h osiąga przy troszeńskę powyżej 5 tyś obr/min ZZR może jechać z prędkością 180km/h i nie będzie się jakoś szczególnie męczył... gorzej przy tym się męczy kierowca Nie próbowałem jazdy z szybą turystyczną... ponoć jest odczuwalna różnica w komforcie jazdy
  13. Witam. Jak mija sezon? Jakieś dłuższe wypady już zaliczone? ;) Ja muszę się pochwalić bo w niedzielę wyskoczyłem sobie motorkiem nad morze :biggrin: Ponawiam pytanie czy są na forum użytkownicy Big Zeta z województwa łódzkiego a dokładniej z Łodzi i okolic? :) Powiem szczerze że po przebyciu prawie 800km tyłek dał mi się we znaki!!! Spalanie uzależnione od prędkości... do 140 km/h mieściłem się w 6 litrach (oczywiście na pokładzie był pasażer :wub: ) Poziom satysfakcji 100% :crossy: :lalag: :tongue:
  14. Witam wszystkich użytkowników motocykla Kawasaki ZZR1100 w nowym sezonie 2017. Życzę wszystkim wielu nakręconych kilometrów, bezawaryjności maszyn, pięknej pogody oraz tańszej benzyny. Niestety widzę że nasz temat umarł... ale najważniejsze że nasze piękne maszyny co wiosnę odzywają się gangiem silnika po zimowym śnie. Pozdrawiam jeszcze raz i do zobaczenia na trasie
  15. Witam. Ptysio86 sorry, że tyle czasu nie odpisywałem ale brak czasu dał się we znaki. Mieszkam w okolicy Brzezin. A Ty? Pozdrawiam wszystkich Wstyd pisać ale w tym roku dopiero 3 razy wyjechałem Kawaskiem na drogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...