maciejM Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 (edytowane) Artik gratuluje jedynego słusznego wyboru! Zaś w temacie : Model C z 1990r - czy ktoś wie przy jakiej temperaturze czujnik powinien uruchomić wentylator? Mój czujnik odmówił współpracy a za nowy w Kawasaki w Koszalinie życzą sobie 309zł :-/ Mam na oku identyczny ,nowy ale z auta. Ps. jaką temperaturę otwarcia powinien mieć termostat? Edytowane 28 Września 2009 przez maciejM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Cena zaporowa!Poszukaj na allegro może coś z uzywki.Co do temperatury uruchomienia wentylatora to dokładnie 95C. Obrazowo to jak wskazówka zegara temperatury wychyli się trochę ponad połowe skali powinien natychmiast uruchomić wentylator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Dzięki :) Ja mam co prawda zygzaka od wczoraj ale przejechałem nim troszkę przez Polskę i zaobserwowałem że u mnie wentylator włącza się jak wskazówka dojdzie tak do połowy skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Bar dzięki bardzo :clap: Na allegro nie będe szukał bo to uzywki, nowe w sklepie -identyczne jak orginał wczoraj widziałem za 50 -60 zł, tylko były 3 rodzaje stąd potrzebna była mi temperatura. A termostat przy jakiej się otwiera?? Edytowane 29 Września 2009 przez maciejM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 95 st. C a wskazówka u mnie tak połowa ze wskazanie za połowę :) ale ogólnie ok. połowy Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam Koledzy, Zaprzyjaźniam się coraz bardziej z moim Cudownym Zygzakiem i mam w związku z tym do Was dwa pytanka: pierwsza sprawa to sławny już poziom oleju, dolałem wczoraj do pełna żeby zakryło całe okienko i pojechałem polatać po mieście, zrobiłem 10km i odstawiłem moto. Rano sprawdziłem w okienku i było 3/4 jak to interpretować? Czy jeszcze nie wszystko zleciało z silnika czy co może go zassało i trzreba jeszcze dolać?? drugie pytanie dotyczy tarcz hamulcowych, jeśli hamuje z prędkości poniżej 100km/h moto "skacze lub wykonuje susy" :) natomiast powyżej setki to już trzęsie mi kierownicą - domyślam się że pewnie to wina tarcz, krzywe czy coś :eek: Proszę Was o jakieś wskazówki :) Pozdrawiam Arti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 olej!normalne w tym modelu!zalej na max (OKIENKO ZAKRYTE ) CAŁE. Poprostu zygzak musi długo stac , aby sprawdzic olej (ja sprawdzam po 2-3 dniach jak stoi w garażu).A co do obiawu hamowania to mogą byc tarcze zwichrowane (jak czujesz to na klamce) albo słabo dokrecona główka kierownicu (uszkdzona) jednak stawiam na to pierwsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Dzięki :) Uspokoiłeś mnie z tym olejem. Pozdrawiam Serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Stanu oleju pilnuj aby okienko było całe zakryte,kontroluj jak dłużej postał. Zaś co do hamowania, to sprawdz : -czy wszystko podokręcane (mało prawdopodobne) -w jakim stanie główka ramy (też mało prawdopodobne) -jak wyglądają klocki -jak wyglądają opony,wyważenie, jeśli wszystko ok. to pozostają tarcze- co jest najbardziej prawdopodobne... :rolleyes:... nowe dość drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 no tak odwieczny problem zygziora , olej , trzeba pilnowa ja leje 4,5 l i styka mi na 5000 km , wiem wiem nadmiar musi gdzies uleciec ale w ten sposob mam caly silnik :) zygziory to chlejusy oleju taki model trzeba przywyknac cos za cos , ja swojemu nie odmawiam sam pije ale piwko i co i zyje hehehe :) co do tarcz i syndromu telegrafu przy heblowaniu to pewnie tarcze , ale lae jak zmienilem klocki na SBS to zniknelo i nadal jest ok az ju 24 tysiak lece choc klockow juz koncowka do konca sezonu dolatam , tak wiec piluj oleum a bedzie git tarcze wymienisz cz nie twoja sprawa sprawdz klocki cz sie nie ze szklily ja tak mialem , powodzenia i pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Dzięki Panowie za podpowiedzi, doleje oleju do pełna i będę sobie bacznie obserwował co rano co się dzieje :) Ja również stawiam na tarcze...więc czeka mnie wymiana bo hamowanie nie należy do przyjemnych i bezpiecznych :icon_evil: Pozdrawiam Miłośników Zygzaka Arti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 ZAWORY!Regulujecie co 6 tyś czy przedłużacie ten okres do np.10 tyś w zależności od stylu jazdy?(spokojna jazda). Bo jakoś ostatnio spojrzałem na licznik i stukneło właśnie 6 tyś , a preferuję bardzo spokojne podróżowaniwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 ZAWORY!Regulujecie co 6 tyś czy przedłużacie ten okres do np.10 tyś w zależności od stylu jazdy?(spokojna jazda). Bo jakoś ostatnio spojrzałem na licznik i stukneło właśnie 6 tyś , a preferuję bardzo spokojne podróżowaniwe. Z tego co ja słyszałem (ale słyszałem bo Zygzaka mam od niedawna i kupiłem już po wszelkich regulacjach i jestem przed wszelkimi tego typu sprawami) to powinno się robic miedzy 6-10 tyś chyba że jest koniecznośc ale jesli jest koniecznośc częsciej niż ok 6 tyś to coś jest nie tak i robota czeka. Ja zakupiłem sprzęta pod koniec sierpnia zrobiłem 3tyś, byłem w serwisie, poogladali posłuchali popukali i mam ponoc do końca sezonu nic nie robic ani z gaźniorami ani zaworami tylko dla spokojności wymieniłem olejek i filtr, reszta zimą...(napęd, klocki, rozrząd, regulacje,płyny itp itd) tak więc już zbieram kapustę bo trochę bulnę. Mam tylko pytanko: moja Kobita uparła się że pojedzie... jak tu nie ulegniesz babie...wszystko fajnie, poleciała do trójki tak z 80-super jej poszło!ale po zatrzymaniu się, zgaszeniu silnika przy stawianiu na stopkę pizła Zeda na prawy bok!!!nic po za zgiętą klamką się nie stało ale po postawieniu na stopki te główne nie boczną nie chciał odpalic... odpalił po chwili ale nie gadał na wszystkie garnki :-( dałem mu godzinę odpoczynku, odpaliłem po godzinie i gówno dalej gada na trzy potem na dwa znowu na trzy ale pojechałem kawałek i złapał na wszystkie i jest ok. czy takie zachowanie jest możliwe ???mieliście kiedys coś takiego??? Druga sprawa, mam do wymiany napęd, jeszcze nie przeskakuje łańcuch, może dla tego że od 1-3 bieg spokojnie się toczę a potem już normalnie, łancuch podciągnąłem ale mimo wszystko rozciągnięty jak guma z gaci i to nierównomiernie tak więc w zależnosci raz idzie równo i się nie tłucze raz skacze, wiadomo ale wracałem wczoraj w nocy z traski ok 130km i spoko ale da się słyszec dziwne stukanie!!!!czy to łańcuch???jak się jedzie wolno nic, niezależnie od biegu cisza, ale podkręce i wali równomiernie, co to kurcze jest???chyba wymienie napęd jak najszybciej bo boję się czy to nie coś innego, dodam że nic się nie dzieje, żadnych innych objawów przywalę do 200km i nic nic nie szrpie nie piska nie chrobota tylko to dziwne pykanie od pewnej prędkosci się zaczyna i wzrasta z prędkoscią...pomóżcie bo już jestem chory, zielony i krew mnie zalewa!!! podam swoj tel. gdyby ktoś mógł dac strzałę to niech pyknie ja oddzwonie, bardzo mi zależy na diagnozie tego odgłosu. 793260708 Pozdro Slawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 łańcuch wymień i sprawdz stan zabieraka w tylnym kole!?A co do gleby to kiedys mój mnie przewrócił przy wieździe do garażu i miałem identyczną sytułację z odpaleniem zzr-nie masz sie czy martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) Większość moto jak pierdolnie to ma takie objawy bo gaźniki się przelewają. Czasami zanim odpalisz to aku zdążysz zajechać do 0. Stukanie wzrasta z prędkością czy z obrotami ? bar27 to się nazywa tłumik drgań :wink: Edytowane 4 Października 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.