Skocz do zawartości

Sqter

Forumowicze
  • Postów

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sqter

  • Urodziny 05/02/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zzr 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1820714
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Radom

Osiągnięcia Sqter

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. dzieki uspokoiles mnie :) u mnie nawet na zimnym nie kopci, wiec jedynym racjonalnym wytlumaczeniem moze byc to ze poprostu smakuje mu moj BelRay :)
  2. dzieki chlopaki, wlasnie nie kopci ani troche , nawet przy 11 tys obr zero niebieskiego dymu cz nawet czarnego , nie wiem gdzie ten olej znika, nawet jak ktos za mna jedzie to nie czuje ze smierdzi mi z wydechow
  3. to wiem ale watku uszczelniaczy i ich zmiany nie bylo , wiec poruszam go jako pierwszy , przewalilem cala rozmowe na temat zygziora i nikt nie wspomnial ze wymienial i cz przynioslo to jakis efekt dlatego pytam :) i z pokora oczekuje odpowiedzi :)
  4. hej wszytkim , mam pytanie cz ktos z was kiedy kolwiek zmienial w swoim zygziorze uszczelniacze zaworowe ??? jest taka koniecznosc , pomoze to cos przy ubytku oleju , moj potrafi opierdzielic okolo 0,3 do 0,5 l na 1000 km jest male ale dostaje tak po garnkach ze z obrotomierza nie schodzi 7 do 10 tys non toper palowanie , wiem ze zygzior potrafi sobie gulnac ale czy az tyle ???
  5. no tak odwieczny problem zygziora , olej , trzeba pilnowa ja leje 4,5 l i styka mi na 5000 km , wiem wiem nadmiar musi gdzies uleciec ale w ten sposob mam caly silnik :) zygziory to chlejusy oleju taki model trzeba przywyknac cos za cos , ja swojemu nie odmawiam sam pije ale piwko i co i zyje hehehe :) co do tarcz i syndromu telegrafu przy heblowaniu to pewnie tarcze , ale lae jak zmienilem klocki na SBS to zniknelo i nadal jest ok az ju 24 tysiak lece choc klockow juz koncowka do konca sezonu dolatam , tak wiec piluj oleum a bedzie git tarcze wymienisz cz nie twoja sprawa sprawdz klocki cz sie nie ze szklily ja tak mialem , powodzenia i pozdro :)
  6. spoko opcja ale ja lece pod Tomaszow Maz , opcja osrodek Borki, moto impra , jednym slowem chillim grilim maxim galaxim :) 2,3,4 pazdzierza , jak komus blisko zapraszam jest jeszcze pare miejsc wolnych w domkach letniskowych :) bylem rok temu i gitarka fajna impra dla tych co lubia piwko i gaworki o moto :)
  7. witam , no mnie wychodzi podobnie 270 to juz naprawde duzo jak na ten motocykl , chociaz nie pwoiem ze otarlem sie raz o 280 ale juz moja psycha mowila nie , wiecej nie da rady , da cz nie da ????
  8. a nie mowilem ze zgzak daje rade moze nie jest to szlifiera ale dla mnie wlasnie lokolotywa ile bys nie zaladowal i tak pojedzie :) dlatego mam pelken szacun dla swojego parowoza hehehhehe pozdro
  9. popieram wzglednie zrobilo sie cieplo i zzr dogrzewa sie szybciej , lece nad morze albo w gory , gdzie kolwiek byle z daleko od domu , namiot ryby ognisko i etc , bedzie wybornie bo zygzaka zaladuje po brzegi , wszystko wezme nawet lampke nocna hehhe, swiruje , jest w co zaladowac z kompletem sakw textyl, i tankbagu to mozna niezla wyprawe zrobic :) idzie mi juz 17 tys km od kwietnia, czasem zastanawiam sie cz ja jeszcze pracuje hehhehe pozdro :)
  10. sory moj blad to byla YAMAHA XJ 900 S DIVERSION jesli chodzi o scislosc tyle ze czacha od fazera , kazdy moze sobie dlubnac kopyto jak chce ;p , a zreszta szczeze to wyj**ane mam na te twoje slowka krytyki, pewnie nawet nie masz motocykla hehehhehe
  11. a ja poznalem dzis fajna dziewczyne co lata na moto Fazer 900 i stwierdzam ze motomyszka daje rade :) winlke proste wybornie , reszta tajemnica heheheh :) pozdro
  12. jak to czytalem to kolega Misugi ogarniety jest i spoko , cwaniaczek , i dobrze nikt niech sie nie daje w h....ja robic (sklep z moto gratami ) choc nie o to chodzi, nadmiar info jeszcze nikomu nie zszkodzil ale moze namieszac w globusie , co do mojego stylu jazdy , zygzakiem latam 1 sezon, jedyne co moge powiedziec o nas (zzr i ja ) ze dajemy rade , ja zygzaka traktuje z miejsca tak ruszam 2000 obr/min do 5000 tysia na 1 (wiadomo brak synchro 1 i 2 ) wbijam 2 i ciagne do 7 tysia , lekko sprzeglo wbijam i 3 ciagne do 8 tys , reszta zmiany biegow odbywa sie bez sprzegla z lekka odejma gazu , mowa o starcie na prostej oczywiscie , kolejne biegi ciagne do 9 moze do 10 tys nie martwie sie ze mi sie skrzynia posypie bo tam sa tryby klowe ( bez sprzegla tylko w gore w dol nie proponuje ) , z redukcja wyglada tak ze zbijam biegi przy 5 do 6 tys , wtedy predkosci obrotowe trybow na skrzyni mniej wiecej sie wyrownuja i biegi zbijaja sie gladko bez trzaskow i klaskow i szarpania , a przy tym hamuje sobie silnikiem , gdy zblizam sie do 3 biegu obrotomierz zajmuje przedzial 3 do 4 tys , i tak do 2 biegu , 1 i 2 wbijam juz z mala przegazowka by wyrownac predkosci obrotowe trybow , wiadomo znow brak synchronizacji, i tak dochodzac do 1 biegu czyli prawie parkowanie , z 2 na 1 wbijam z mala przegazowka i znow jest maselko i tak juz swoim zygzakiem od marca zrobilem 15 tys km i smigam nadal :) nie twierdze ze to jest patent na jazde ale jak kolega chce opini o stylu to czestuje was wszystkich swoimi doswiadczeniami nie obrazajac nikogo kto lata lepiej a kto gorzej , po to jest to zacne forum by sie wyrazic :) pozdro warjaty :)
  13. no to ja tak , zapodam tobie kolego kontre bo z lekka zle rozumujesz, zzr jest moto szosem , a wiec nie do latania po miescie a do zapinania na grubych predkosciach :) prawda , prawda !!!!! wiec zerknij na to tak , zapinasz grubo ponad 160km/h , i co chlodnice masz chlodna jak dupa eskimoski , co sie nasowa sam juz wiesz, co do obiegu, to jest tak zrobione przez zolte raczki by chlodzilo gazniki nie grzalo, kto ci takich bzdor nagadal ze gazniki maja sie dogrzewac przeciez to sie mija z celem , lepiej miec chlodniej niz cieplej, po to sa dane w gazniorach grubsze dysze na 2 i 3 gazniku a wezsze na 1i 4 , poto by chlodniejsze paliwko wpadalo wieksza dawka , 2i3 cylinder grzeja sie szybciej i studzi wolniej i tak po nitce do klebka dochodzimy ze po to jest dany obieg z chlodnicy by to paliwo chlodzic a nie grzac podczas szybkiej jazdy bo moto jest zrobione na predkosc , 1990 do 1996 rok krol szybkosci ZZR rulesss , pomysl odwrotnie a wszystko zrozumiesz kolego, a co do wersji USA to nie mam zadnego kolorowego pojecia czemu to zniesli , byc moze wzgledy rynku cz jak , wiem jedno ze wersje na euro maja ten fajny bajer i to mi sie podoba jak chlodzone ciecza gazniki :) pozdro hej
  14. niby tak masz racje po co woda w paliwie , ale jest w tym cel , a wiesz jaki jesli zmine paliwo trafia do cylindra automatycznie go chlodzi no moze nie zimne ale chlodniejsze, poza tym , jesli lecisz na urlopen to zapodaj szpeja do konkretnego mechaniora i zapowiedz mu ze ma byc zrobione na tego i tego :) dobre ustawienie pozomow skladow i synchro potrafi z mula zrobic ogiera :)
  15. i jak zrobiles gazniorki juz , poprawilo sie cz jak ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...