Olsen Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...hl=nieobudowany :banghead: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Przede wszystkim patrz na wygląd! Motocykl nie jest do jazdy, tylko do oglądania :banghead: . A tak poważnie, to jak jedziesz to i tak widzisz przed sobą tylko kierownicę i wskaźniki, a i to bardzo rzadko, gdyż jednak głównie patrzysz na drogę. A z kolei jak nie jedziesz, to złazisz z motocykla i idziesz tam, dokąd przyjechałeś. Chyba nie będziesz się godzinami wpatrywał w maszynę stojącą w garażu?! Konkluzja - nie kupuj golasa z tego względu, że lepiej według ciebie wygląda. To nie ma znaczenia. Kup sprzęt z owiewką, bo lepiej się nim jeździ. Już od 100 km/h nie ma porównaia pomiędzy komfortem za owiewką, a na golasie (na moim aktualnym motocyklu pod tym względem jest identycznie źle przy większych prędkościach, jak na golasie szosowym - tylko enduro jest trochę do czego innego stworzone).Jak docenisz komfort za owiewką, to osłonięty motocykl spodoba ci się bardziej niż sądziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Pomimo, że moją YBR nie latam więcej niż 105 km/h (V max) to i tak często brakuje mi szyby/owiewki bo gdy jest mocny wiatr to czuję go nieprzyjemnie na klacie i kasku, poza tym muchy i komary zbierają się na kurtce i kasku. Zatem szyba na pewno będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titto Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 :banghead: Miałem dokładnie ten sam dylemat, Kupilem fazera bez owiewki (zawsze bardziej podobały mi się "golassy") po dwóch dniach zaczołem szukać szybki a teraz po kolizji chce odbudowac FZS tak jak była w orginale, czyli z owiewką :wink Najlepiej jak byś się przejechał wersją S i N wtedy będziesz wiedział. Pzdr,titto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamber Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 eee ... nie jest tak źle. Do 200 km/h lekko wieje, a powyżej to już jest mi wszystko jedno. No i robale na kurtce są gratis. Polecam N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 dla mnie najfajniej bandit wyglada N, z akcesoryjnymi lampami. golas z szybka i okragla lampa wyglada jak gej troche. :) mam bandita S. wolalbym golasa, mialem plan rozebrac go do naga... ale z jakichs powodow owiewki zostaly :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz, najpierw zachwalasz wersje N czyli bez owiewek z okragla lampa a za chwile ganisz ja :) Powiem szczerze ze jak dla mnie to tylko wersja N, jednak mala owiewka jest dobra chocby z tego tytulu, iz masz mniej much na sobie... :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirat! Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz, najpierw zachwalasz wersje N czyli bez owiewek z okragla lampa a za chwile ganisz ja :) Powiem szczerze ze jak dla mnie to tylko wersja N, jednak mala owiewka jest dobra chocby z tego tytulu, iz masz mniej much na sobie... :) trzeba czytac ze zrozumieniem :flesje: N z akcesoryjnym oswietleniem (soczewki etc) - dobreN z lampa classic + kawalek plastiku wystajacy z tego - bleeS - praktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 hi jezdze nagim monsterem i powyzej 120 - 140 jest w miare ciezko robilem trasy po 600 km i da sie ale niezbyt komfortowo za to jest swietny do duzego miasta chce mu zalozyc kielnie od street'a ktora zmieni pozycje kierowcy na bardziej plaska na bak i mala szybke na stelazu powinno pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 bandit TYLKO"N" z owiewka wyglada jak obsraniecchcecie ochorone przed wiatrem to qpcie sobie gl1500 :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 jak obsrance to moze i wygladaja ale twoje motory :) rzecz gustu, jak kto woli, jednym sie podoba kobieta bez bielizny, innych podnieca ubrana i nieznaczy to ze ta druga zle wyglada :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jeżeli chodzi o wygląd to zawsze byłem za klasycznymi motocyklami bez jakichkolwiek owiewek. W momencie zakupu wzięła jednak górę praktyczność i kupiłem XJotkę w wersji S. Po 2 sezonach użytkowania cieszę się z wyboru i następny na 100% będzie motocykl z owiewką (jak dobrze pójdzie to R1100RS :) )Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ludzie kupujący nakedy nie po to je kupują żeby jeździć komfortowo w trasie!!!!! Wrażenia z jazdy czując silny opór powietrza są niesamowite, wprawdzie na dłuższą metę mogą być meczące. Przecież nie po to się kupuje nakeda żeby bylo ciepło, komfortowo i nie padało, tylko dla walki z żywiołem . Jeden motocykl i drugi ma swoje plusy i minusy. Jakby to powiedział nasz były prezydent: Są plusy dodatnie i plusy ujemne nakeda. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dokładnie. To nie tylko zależy od wyglądu. Ja na przykład nie lubię obudowanych, bo mi się nie podobają, a wiatr we włosach to super sprawa na nakedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Jeżeli chodzi o wygląd to zawsze byłem za klasycznymi motocyklami bez jakichkolwiek owiewek. W momencie zakupu wzięła jednak górę praktyczność i kupiłem XJotkę w wersji S. Po 2 sezonach użytkowania cieszę się z wyboru i następny na 100% będzie motocykl z owiewką (jak dobrze pójdzie to R1100RS :) )Pozdrawiam u mnie przeważał przypadek i zamiłowanie do klasycznej linii przy zakupie xj w wersji n... ale rs jest słuszną kontynuacją :) jsz ps. innymi słowy pozostając w temacie wątku: z owiewką jest wygodniej :flesje: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.