Skocz do zawartości

Owiewka, czy naked??


Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim patrz na wygląd! Motocykl nie jest do jazdy, tylko do oglądania :banghead: .

 

A tak poważnie, to jak jedziesz to i tak widzisz przed sobą tylko kierownicę i wskaźniki, a i to bardzo rzadko, gdyż jednak głównie patrzysz na drogę. A z kolei jak nie jedziesz, to złazisz z motocykla i idziesz tam, dokąd przyjechałeś. Chyba nie będziesz się godzinami wpatrywał w maszynę stojącą w garażu?!

 

Konkluzja - nie kupuj golasa z tego względu, że lepiej według ciebie wygląda. To nie ma znaczenia. Kup sprzęt z owiewką, bo lepiej się nim jeździ. Już od 100 km/h nie ma porównaia pomiędzy komfortem za owiewką, a na golasie (na moim aktualnym motocyklu pod tym względem jest identycznie źle przy większych prędkościach, jak na golasie szosowym - tylko enduro jest trochę do czego innego stworzone).

Jak docenisz komfort za owiewką, to osłonięty motocykl spodoba ci się bardziej niż sądziłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomex Yamaha YBR125

Pomimo, że moją YBR nie latam więcej niż 105 km/h (V max) to i tak często brakuje mi szyby/owiewki bo gdy jest mocny wiatr to czuję go nieprzyjemnie na klacie i kasku, poza tym muchy i komary zbierają się na kurtce i kasku. Zatem szyba na pewno będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead: Miałem dokładnie ten sam dylemat,

Kupilem fazera bez owiewki (zawsze bardziej podobały mi się "golassy")

po dwóch dniach zaczołem szukać szybki

a teraz po kolizji chce odbudowac FZS tak jak była w orginale, czyli z owiewką :wink

 

Najlepiej jak byś się przejechał wersją S i N wtedy będziesz wiedział.

 

Pzdr,

titto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie najfajniej bandit wyglada N, z akcesoryjnymi lampami.

 

golas z szybka i okragla lampa wyglada jak gej troche. :)

 

mam bandita S. wolalbym golasa, mialem plan rozebrac go do naga... ale z jakichs powodow owiewki zostaly :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz, najpierw zachwalasz wersje N czyli bez owiewek z okragla lampa a za chwile ganisz ja :)

Powiem szczerze ze jak dla mnie to tylko wersja N, jednak mala owiewka jest dobra chocby z tego tytulu, iz masz mniej much na sobie...

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz, najpierw zachwalasz wersje N czyli bez owiewek z okragla lampa a za chwile ganisz ja :)

Powiem szczerze ze jak dla mnie to tylko wersja N, jednak mala owiewka jest dobra chocby z tego tytulu, iz masz mniej much na sobie...

:)

 

trzeba czytac ze zrozumieniem :flesje:

 

N z akcesoryjnym oswietleniem (soczewki etc) - dobre

N z lampa classic + kawalek plastiku wystajacy z tego - blee

S - praktycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hi jezdze nagim monsterem i powyzej 120 - 140 jest w miare ciezko robilem trasy po 600 km i da sie ale niezbyt komfortowo za to jest swietny do duzego miasta chce mu zalozyc kielnie od street'a ktora zmieni pozycje kierowcy na bardziej plaska na bak i mala szybke na stelazu powinno pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wygląd to zawsze byłem za klasycznymi motocyklami bez jakichkolwiek owiewek. W momencie zakupu wzięła jednak górę praktyczność i kupiłem XJotkę w wersji S. Po 2 sezonach użytkowania cieszę się z wyboru i następny na 100% będzie motocykl z owiewką (jak dobrze pójdzie to R1100RS :) )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie kupujący nakedy nie po to je kupują żeby jeździć komfortowo w trasie!!!!!

 

Wrażenia z jazdy czując silny opór powietrza są niesamowite, wprawdzie na dłuższą metę mogą być meczące. Przecież nie po to się kupuje nakeda żeby bylo ciepło, komfortowo i nie padało, tylko dla walki z żywiołem .

Jeden motocykl i drugi ma swoje plusy i minusy. Jakby to powiedział nasz były prezydent: Są plusy dodatnie i plusy ujemne nakeda. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wygląd to zawsze byłem za klasycznymi motocyklami bez jakichkolwiek owiewek. W momencie zakupu wzięła jednak górę praktyczność i kupiłem XJotkę w wersji S. Po 2 sezonach użytkowania cieszę się z wyboru i następny na 100% będzie motocykl z owiewką (jak dobrze pójdzie to R1100RS :) )

Pozdrawiam

 

u mnie przeważał przypadek i zamiłowanie do klasycznej linii przy zakupie xj w wersji n... ale rs jest słuszną kontynuacją :)

jsz

 

ps. innymi słowy pozostając w temacie wątku: z owiewką jest wygodniej :flesje:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...