Arni Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 JA kiedys zaniedbałem kontrole poziomu oleju, i pewnego dnia przed trasa wspomniało mi sie ze wypadało by sprawdzic jego poziom.....Do prawidłowego poziomu na bagnecie musiałem wlac ponad 1.5 litra. wstyd :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocz Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 JA kiedys zaniedbałem kontrole poziomu oleju, i pewnego dnia przed trasa wspomniało mi sie ze wypadało by sprawdzic jego poziom.....Do prawidłowego poziomu na bagnecie musiałem wlac ponad 1.5 litra. wstyd :notworthy:Nie no oczywiście poziom Oleju trzeba kontrolować ,bo może się zdarzyć ,że peewnego dnia będzie bidusia. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 W sumie spalanie oleju zależy od stylu jazdy... a że lekkiej ręki nie mam... to spalanie przedstawiało sie tak jak następuje:- ZZR 1100 rok94 70 tys km. ok. 1l/1000km-Transalp rok 98 40 tys.km. ok. 0,5l/1000km-cbr600f rok 93 60 tys km. nie stwierdzono ubytków-TL1000R rok 2002 20tys. km ------//--------KLV 1000 rok 2004 22tys. km -------//------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 u mnie - GS 500 z 2002 przy przebiegu ok. 50kkm wzial ok, litr na 6kkm w tym sezonie ;]czerwone pole to moze nie za czesto, ale tak 9k obrotow to dosc czesto odwiedzam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Zero brania od wymiany do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Mówię wam, że olej spływa i ubywa go w okienku po kilku dniach, nie wiem czym, to jest spowodowane, może taka konstrukcja silnika :P Wujek też tak ma w swojej ZZR 1100. Teraz wiem, że miarodajną kontrolę oleju można przeprowadzić po jednym dniu od jazdy, później olej znika z okienka i wygląda tak jak by go brakowało, co nie jest zgodne z prawdą. Przechylać motocykla przed kontrolą poziomu oleju nie mam zamiaru, ponieważ w ten sposób, zalewa się szkiełko i można mieć przez krótką chwilę nawet maksymalny stan :buttrock: W instrukcji napisane jest jak wół, sprawdzać w pozycji pionowej.czegoś nie rozumiem... sprawdzasz olej na rozgrzanym silniku czy po kilkudniowym postoju na zimno? Jeśli na zimno to się nie dziw że po kilku dniach poziom Ci spadnie. IMHO gdybyś robił to zgodnie z procedurą, czyli dobrze rozgrzał silnik, później go odstawił na kilka minut i dopiero sprawdzał nie było by problemu. A odnośnie tematu głównego to moja KZ 750 bierze w zależności od nieznanego czynnika w przedziale 200-300ml na 1000km. To chyba dobry wynik jak na 25letnią R-czwórkę chłodzoną powietrzem. :biggrin: Edytowane 10 Października 2007 przez gawlik.bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Kawasaki KLE 500 musiałem na 2kkm dolać około 50ml oleju żeby powróciło do poprzedniego stanu przy jeździe do 10 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funmastah Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Z czystej ciekawości pytam... Wiadomo, motocykle biorą i brać będą(jak się kręci to muszą:icon_mrgreen:) Ciekawi mnie jednak jak to wygląda u Was?? Podajcie może marke motocykla i typ, rok oraz przebieg no i ilee bierze na 1000km!! Pozdrawiam. Ja zaczne- Honda VF1000 F2, `87r, 80Tkm, spala 0,3-0,5l/1000km (nie dymi) Witam może każde moto bierze olej, jednak w mojej cbr 900 rr z rocznika 94 oleju nie ubywa w ogóle. Możliwe że są to ilości śladowe, których nie jestem w stanie zauważyć. W mojej mam najechane 44 tysiące, więc przebieg już nie taki mały. Dodam jeszcze tylko, że dymka nie puszcza nawet przy odcinaniu na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Dokładnie tak! ZX900 tak samo "gubi olej", po czym okazuje się, że jest go za dużo. Chyba na prawdę za dużo sake japońce wypili i wyprodukowali jakieś cudo Ruszam (ruszałem, teraz konik zepsuty czeka na rewitalizację) jest minimum. Po dwóch dniach maksimum, po czym po tygodniu np. pół okienka. W tych większych silnikach Kawasaki to chyba norma. Kiedyś mnie to martwiło...Mam to samo, sprawdzam olej w dwie osoby, motocykl na kołach nie na centralnej podstawce.Wlewam 4 litry oleju i do następnej wymiany nic nie dolewam, zużycie jest bardzo małe.GPz 900R-85r ma przebieg 80 000km, olej wymieniam, co 8000-10000km. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 B12-zero brania oleju lub niewidoczne ilości,jeszcze nigdy niedolewałem,tylko wymiana na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 KLR 650 przed remontem nawet 0.5 L na 100 km - po remoncie zrobilem jakies 600 km i nie dolalem ani grama :buttrock: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 muj poprzedni sprzet gs 550E z 80r. bral 1litra na tysiac mial nawiniete 90 tys a moze 190 kto wie. ale dawal rade pewnie do dzis gdzies kula sprzet nie do zaj...a ten sezon przelatalem GPZ 600 z 88 r miala nawiniete pod 85 tys powiem z czystym sumieniem ze przez caly sezon (zrobilem nia jakies 7 tys) nie dolalem ani grama a niemiala lekko pod moja reka. ( a mówią ze to nieudany model)NA GAZIE!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak14 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ja mam pytanie czy to prawda ze w fzr-ach jest popularne ostre branie oleju??czy to tylko glupie plotki??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mordziaty Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 [No VN1500 przebijac chyba moga tylko zabytki i ruski.eeee z tymi ruskami to bez przesady jak silnik dobrze zrobiony to książkowo ćwiartkę musi brać, z tym,że nie na 1000 pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Moja CB 250 z przebiegiem 41tys., po 300 km na ssaniu(zaciął się tłoczek ssania) wypiła 0,5 litra. Po usunięciu usterki, 50-100ml po przejechaniu 1,5tys. km. Chyba nieźle. Edytowane 5 Lutego 2008 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.