Skocz do zawartości

z czym do wielkiej turystyki-czyli jaki motor


jan rutkowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Administrator

Naprawdę wielka turystyka to nowy KTM Adventure 950 S.

Wierzcie mi - tym motocyklem można jechać 200 km/h po austostradzie, grzebać się po kolana w błocie, sunąć po piachu na plaży i tłuc po kamieniach w górach.

Motocykl w pełni uniewersalny, ponad 100 koni z silnika V-twin, super moment, kupa dodatków (road-book z elektrycznym sterowaniem, kufry boczne i centralny, mnóstwo dodatków).

Jest niesamowity, piękny (kwestia gustu), wysoki, mocnym, twadry i odjechany.

Stawia na gumę na trójce bez strzelania ze sprzęgła.

Kosztuje 56.000 zł w wersji podstawowej bez dodatków :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Naprawdę wielka turystyka to nowy KTM Adventure 950 S.

Wierzcie mi - tym motocyklem można jechać 200 km/h po austostradzie' date=' grzebać się po kolana w błocie, sunąć po piachu na plaży i tłuc po kamieniach w górach.

Motocykl w pełni uniewersalny, ponad 100 koni z silnika V-twin, super moment, kupa dodatków (road-book z elektrycznym sterowaniem, kufry boczne i centralny, mnóstwo dodatków).

Jest niesamowity, piękny (kwestia gustu), wysoki, mocnym, twadry i odjechany.

Stawia na gumę na trójce bez strzelania ze sprzęgła.

Kosztuje 56.000 zł w wersji podstawowej bez dodatków :roll:[/quote']

 

jakos nie mam przekonania, przeciez nie ma motocykli do wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę wielka turystyka to nowy KTM Adventure 950 S.

Wierzcie mi - tym motocyklem można jechać 200 km/h po austostradzie' date=' grzebać się po kolana w błocie, sunąć po piachu na plaży i tłuc po kamieniach w górach.

Motocykl w pełni uniewersalny, ponad 100 koni z silnika V-twin, super moment, kupa dodatków (road-book z elektrycznym sterowaniem, kufry boczne i centralny, mnóstwo dodatków).

Jest niesamowity, piękny (kwestia gustu), wysoki, mocnym, twadry i odjechany.

Stawia na gumę na trójce bez strzelania ze sprzęgła.

Kosztuje 56.000 zł w wersji podstawowej bez dodatków :roll:[/quote']

 

Wspaniały motocykl do wszystkiego, ale ... nie dla wszystkich !!! Siodło na wysokości bodajże 94cm czyli dla facetów powyżej 190cm wzrostu ??????/

 

Zbycho

XJR1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Wspaniały motocykl do wszystkiego' date=' ale ... nie dla wszystkich !!! Siodło na wysokości bodajże 94cm czyli dla facetów powyżej 190cm wzrostu ??????/

 

Zbycho

XJR1300[/quote']

 

Spoko Zbycho.

Jest wersja 950 Adventure z obniżonym zawieszeniem i w srebrnym malowaniu. Na tym spokojnie siedzi osoba o takim wzroście jak ja, czyli ok 176 cm.

Poza tym na tej dużej wersji siedzi się zupełni inaczej, niż na innych szosowych motocyklach. Oczywiście chodzi mi o siedzenie podczas postoju. Mianowicie siedzi się półdupikiem na kanapie, z jedną stopą opartą na podnóżku, a drugą na asfalcie. Moi koledzy mają po 175 cm i wysokie Adventure. Mówią, że tak prawidłowo siedzi się na tych motocyklach na postoju. Pewnie nie wygląda to najbardziej elegencko, ale cóż - coś trzeba za te niesamowity prześwit zapłacić...

Damian - coś jest w tym co powiedziałeś :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
to zależy gdzie będziesz się "turystykował". Zupełnie inne moto jest na Rosję czy Afrykę, a inne do jazd po Europie. Moim zdaniem dość uniwersalną maszyną i co najważniejsze dostępną cenowo jest XTZ 750

 

He he myślałem że napiszesz ze XT 600 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę wielka turystyka to nowy KTM Adventure 950 S.  

Wierzcie mi - tym motocyklem można jechać 200 km/h po austostradzie, grzebać się po kolana w błocie, sunąć po piachu na plaży i tłuc po kamieniach w górach.  

Motocykl w pełni uniewersalny, ponad 100 koni z silnika V-twin, super moment, kupa dodatków (road-book z elektrycznym sterowaniem, kufry boczne i centralny, mnóstwo dodatków).  

Jest niesamowity, piękny (kwestia gustu), wysoki, mocnym, twadry i odjechany.  

Stawia na gumę na trójce bez strzelania ze sprzęgła.  

Kosztuje 56.000 zł w wersji podstawowej bez dodatków  :roll:

 

Wspaniały motocykl do wszystkiego, ale ... nie dla wszystkich !!! Siodło na wysokości bodajże 94cm czyli dla facetów powyżej 190cm wzrostu ??????/

 

Zbycho

 

 

pozdrawiam.

XJR1300

co tam wysokość! ja przy starcie to nawet na pustaku mógłbym się podpierać i glanc 8) :lol: ...aby tylko mieć kasę na taki motocykl...to jedyny problem jaki widzę :laughing: :wink:

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...