markos Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Ziemniak ma być gotowany czy surowy?? A może jakaś specjalna odmiana. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 to ost slyszalm cos takiego- 2suwy np. komarki, ogarki, gdy zamiast cewki da sie ziemniaka czy ogorka kiszonego ma jezdzic. dla mnie to juz calkiem bujda :flesje: ktos o tym slyszal?Gosia małe sprostowanie. Nie w dwusuwch tylko we wszystkich silnikach i nie zamiast cewki, tylko zamiast kondensatora. O ogórku nie słyszałem i raczej to nie zadziała, a ziemnia sprawdza się na 100% ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Gosia małe sprostowanie. Nie w dwusuwch tylko we wszystkich silnikach i nie zamiast cewki, tylko zamiast kondensatora. O ogórku nie słyszałem i raczej to nie zadziała, a ziemnia sprawdza się na 100% ;)To już co innego.. gdzies mi sie już obiło o uszy, ale nie próbowałem, bo co będzie jak ziemniak zgnije. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 jak zgnije to wymienic. ;) slyszalm "zamiast cewki" a nie kondesatora. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 jak zgnije to wymienic. ;) slyszalm "zamiast cewki" a nie kondesatora. No tak kartofel da ci iskre. Pomyśle logicznie.Kartofekla wkłądało sie zamiast kondensatora ale to już ekstremalne przypadki. Nie wiem czy ktoś jeździł na tym ale ponoć do domu można było jeszcze dojechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 No tak kartofel da ci iskre. Pomyśle logicznie.Kartofekla wkłądało sie zamiast kondensatora ale to już ekstremalne przypadki. Nie wiem czy ktoś jeździł na tym ale ponoć do domu można było jeszcze dojechać.Tak masz rację jakąś odległość szło przejechać, chć silnik nie chdził najładnie, ale aby było śmieszniej to do tego celu lepiej nadawałą się żaba (mam nadzieję, że Animalsi mnie nei dopadną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 to powiedzcie mi co ten kartofel czy ta żaba w sobie ma ze moze chwilowo zastąpic kondensator?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Widocznie ma zdolnosc do kondensowania ładunku elektrycznego;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 witam,co do zdolności "kondensowania" ładunku elektrycznego przez żabę, kiedyś był nawet na ten temat artykuł w "Motocyklu".Mnie ciekawi inny "mit lub prawda" - czyli słynne debowe tłoki...Próbował ktoś lub się zetknął w praktyce z tym "zjawiskiem"?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Buehehe, dyskusja na temta żab:D tego jeszcze chyba nie było na forum;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 O tłoku ja słyszałem. Jeden był w CB750, drugi w... Tatrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 W WFM było bólem to ze wyskakiwal 2 bieg a wiecie ze w wfm wyskakiwal 2 bieg :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Pierwsze słysze że -W-F-M-ki miały problem z 2 biegiem. Prędzej WSKa 175. Ja osobiście tego nie doświadczyłem w swoim motorze (WFM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Pierwsze słysze że -W-F-M-ki miały problem z 2 biegiem. Prędzej WSKa 175. Ja osobiście tego nie doświadczyłem w swoim motorze (WFM).co do drewnianych tłoków to będąc u mechanika motocyklowego zastałem go przy regulacji vn 800.Własciciel vn-ki opowiadal ze jako jeden z pierwszych ludzi w lublinie sprowadzał moto z zagranicy i kiedys sprowadzil jakos starą cb-ke która chodziła na 3 cylindrach regulacje nie pomogły dopiero zdjęcie cylindrów odsłonilo ze 4 tłok wykonany jest z ...drewna:D. A co do Polskich moto to prawdą jest napewno to że-komar to bardzo pokorny motorower;) jak o niego zadbasz to Ci będzie dłuugo służył-W zawieszeniu przednim od SHL(wahacz pchany) nalezy zawsze sprawdzać czy nie ma luzów na mocowaniach teleskopów z wachaczem.(Mój ojciec przełożyl przednie zawieszenie od SHl-ki do Kobuza, niestety zawieszenie miało luzy o których piszę i przy wejsciu w zakręt z prędkoscią 90km/h motocykl mial tendęcje do "wstawania" gdy się go pochylało w zakręcie i takim to sposobem Kobuz mojego ojca poszedł na złom, jemu na szczescie nic;]) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) obalam mit ze romet ogar 200 to totalna padaka :clap: moj przepyrkal bez awarii juz ok 1500 km, bo nie licze takich pie**ol jak spadniecie lancucha czy przepalone zarowki... no dobra, zlamal mi sie tylny amortyzator.. ale tylko jeden... drugi jest w 100% sprawny i jechac sie da :icon_evil: btw. wie ktos czy to zwykla spawarka pospawam? mowie o tej takiej pseudoaluminiowej czesci aha - mimo szczerych checi nie potrafie zatrzec tego sprzetu.. leje mu orlenowski semi-synt, stosunek 1:30 albo troche mniej, jezdze zawsze na pelnym gazie na max obrotach (fakt, lyka 6 litrow, no ale za moc sie placi :biggrin: ) i jedzie... wiatr we wlosach, w oczach lzy, a na liczniku czydzieści czy :biggrin: p.s.dobry temat, tylko mam prosbe, nie rozpisujcie sie po 20 postow nt jednej usterki (tak jak to bylo na 2 stronie o junaku) bo sie slabo to czyta.. najlepsze sa krotkie wtracenia, najlepiej owiane jakas barwna historyjka :biggrin: Edytowane 16 Lipca 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.