Skocz do zawartości

kobuz1

Forumowicze
  • Postów

    735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kobuz1

  • Urodziny 07/28/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja, muzyka
  • Skąd
    KALISZ

Osobiste

  • Motocykl
    CB1300 WSK Awo sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    791875577
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

437 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kobuz1

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich serdecznie, oferuję mój motocykl, oto link: http://allegro.pl/suzuki-bandit-n-600-zadb...1369690101.html Maszyna wygląda o niebo lepiej niż na tych tandetnych zdjęciach zrobionych telefonem. Jutro dodam lepsze. Zapraszam do oględzin i pozdrawiam!
  2. Witam serdecznie, potrzebujesz linkę? Wyślij starą linkę na wzór lub podaj wymiary. Dorabiam wszystkie linki poza obrotowymi (licznik, obrotomierz). Cena linki to na ogół 40zł. Tel: 791875577 Pozdrawiam
  3. Witam serdecznie, tak jak w temacie. Interesuje mnie tarcza kotwiczna tylnego koła, aluminiowa, z wbudowanym napędem licznika. Takie tarcze występowały przy modelach WSK M06Z, M06Z1, M06Z2 przy 19calowych kołach z pełnymi bębnami. Wszelkie informacje poproszę na mail: [email protected] Pozdrawiam!
  4. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7443567 <---- zapraszam i pozdrawiam :wink:
  5. Witam, nie wiem czy ten sposób by Ci odpowiadał, ale ja bym to poprostu skleił. Może to dziwnie zabrzmiało, ale bardzo często stosuję w różnych naprawach Niemiecki klej przeznaczony głównie do aluminium. Jednak klei on praktycznie wszystko. Kleiłem nim stal, alu, szkło, drewno i inne. Klej jest naprawdę mocny. Żeby usunąć go ze stalowej blachy musiałem podziałać przecinakiem i młotkiem... Do połączeń podłogi Twojej gondoli nadałby się na pewno. Produkt nazywa się: "Agomet F 330", jest w litrowej puszcze plus tubka z utwardzaczem. Dość szybko schnie ( ok 5min), w zależności od ilość utwardzacza. Sądzę że jedynym problemem będzie cena bo puszka kosztuje podobno coś ok 300zł... Ja dostałem w prezencie;) Pozdrawiam
  6. Witam, zapraszam do aukcji. :buttrock: http://allegro.pl/item476553987_silnik_po_...26p_maluch.html
  7. GSF 600 Bandit `97 - trasa 5L, cykl mieszany ok 6L przy jeżdzie adekwatnej do charakteru motocykla :icon_twisted:
  8. Przyjemnie tak luknąc na te fotki z Indii i zobaczyć tam Polską myśl techniczną:icon_twisted: To zdjęcie z Hindusem w goglach jest kapitalne;)
  9. I ja tam będę! Niech mnie strzeli ch*j jak sie nie stawię :bigrazz:
  10. Witam, tak jak w ogłoszeniu: http://www.allegro.pl/item400109346_honda_xbr_500.html Zapraszam.
  11. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M888264 Tutaj macie wszystko. Zapraszam i pozdrawiam.
  12. Witajcie, tak jak w temacie. Zależy mi na czasie, no i jak zawsze dobrej cenie. Pozdrawiam
  13. WItam, gdyby ktoś mial w okazyjnej cenie to biorę. Pozdrawiam
  14. WItam, jest taka możliwość że motocykl miał kiedyś szlif, o którym nie wiesz. Kupiłem moto po szlifie, i niby wszystko ładnie pięknie prócz owiewiek zegarów lampy itp.. Poskładałem sobie klunkry, no i jade. I rozczarowanko;/ maszyna jadąc ok 50km/h próbując jechac prosciutko maszyna robi dosłownei slalom. Wprawdzie w delikatnym stopniu no ale slalom;/ Jak puscilem kiere zupelnie to moto od razu na lewo.. Sru do garażu i biore sie za lagi, okazalo sie ze lewa miala bicie ok 9mm a prawa ok1mm. Motocykl lecial na boku a w koncu przy skreconym do oporu sterze w cos wypierdolił i całośc sie zwichrowała, niewidocznie golym okiem ale jednak;) Aktualnie lagi wyprostowane prawie na zero i maszynka leci prosciutko. Mowa o bandicie 600. W Twoim przypadku może być cos z lagami. Wg mnie łożysko na 100% będzie wporządku. Zresztą wystarczy że bedziesz widzial czy ster kręci sie z zacięciami bądz czy ma luzy. Ale to mało prawdopodobne. Jest też opcja mało realna ale jest, że koles jadąc na kole upadł motocyklem bardzo mocno a co za tym idzie zwichrował zawieszenie.. Widziałem ostatnio Horneta 600 własnie w taki sposób "rozjechanego", tyle że tam wywinęła mu sie cała rama;) Reasumując, Wg coś z lagami. Sprawdzisz bez wyciągania z półek, i demontażu koła, błotnika itp. Wystarczy poluzować śruby ściskające lagi w półkach dolnej i górnej, następnie obracać nogą nieruchomą teleskopu dookoła własnej osi, jeśli będzie się w pewnym momencie zacinać (zahamuje) to masz krzywą lagę. Jak zdejmiesz koło z ośką to bedzie widac lepiej bo obracając nogą nieruchomą, cześc pracująca będzie wykonywała ruch że tak powiem wahadłowy. Ale to tylko takie moje podejrzenia, i tak tradycyjnie znajdzie sie amant, który skrytykuje to co pisze;) Pozdrawiam i powodzenia
  15. WItam, może te zegary sobie narazie odpuszczę... Natomiast nadkole tylne/błotnik tył muszę mieć, tak więc jak by ktos miał to kupię najchętniej popękany ten błotnik/nadkole, bo i tak daszek będzie ucięty. Chodzi tylko o to co jest pod siedzeniem, bo tam siedzi aku itp, no i co by sie nie syfiło wszystko. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...