kivi Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Trza grubo iśc to sie ugrzeje. Jak sie cieniuje to wszystko jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jak ładnie napisane ;) Karkas, słowo klucz :bigrazz: . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Czyli w moto jest inaczej z oponami niż w Formule 1 ? Oni aby rozgrzać opony jeżdzą slalomem i równierz gwałtownie przyspieszają i hamują . Z tą tempe. chodzi mi o to aby mniej więcej wiedzeć kiedy jest w miarę dobrze rozgrzana , aby nie puściła w złożeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jest inaczej bo w F1 stykasz się z grubsza całą szerokością opony cały czas (z grubsza, bo w zależności od toru koła mają ustawiony większy lub mniejszy camber), a na motocyklu powierzchnia styku zmienia się wraz z pochyleniem motocykla. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opony samochodowe, a opony motocyklowe, to zupełnie co innego i nie ma co porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nawet bardzo fajny, w miarę szeroka 8 i można sobie wypracować pozycję na moto, nauczyć się pracy gazem i "luźnych rąk". Podpowiedzcie jak to jest z tym trzymaniem kierownicy w winklu. Jeżdżę od marca, na kolano schodzić mi się udaje, ale mam straszne problemy ze stabilnością. Nie jadę łukiem a jakimś zajebanym zygzakiem. Tak jak kiedyś napisał mi Yuby, faktycznie, żeby zejść na Hornecie na kolano, trzeba robić straszne wygibasy. Zwieszam się więc z motocykla i trzymam się kurczowo kierownicy. Jak to powinno wyglądać podręcznikowo? Trzymać się nogami a rękami nie przeszkadzać kierownicy? Pytam poważnie. Każdy z Was się kiedyś uczył i liczył na podpowiedzi bardziej doświadczonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Głupio tak się uczyć z netu, ale tak w skrócie. Jak odbiorę papiery, postaram się zabrać z Wami np do Radomia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Tak jak kiedyś napisał mi Yuby, faktycznie, żeby zejść na Hornecie na kolano, trzeba robić straszne wygibasy. Zapewne przeszkadza za wysoka kierownica. Zastanów się nad założeniem clip-onów od SV 650. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zapewne przeszkadza za wysoka kierownica. Zastanów się nad założeniem clip-onów od SV 650. Starczy z inwestowaniem w obecne moto. Chcę zmienić na sporta. Gdyby się nie udało, pewnie posłucham rady.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie wiem co napisał Yuby, tak czy inaczej na hornecie nawet z szeroką i podniesioną na wieżyczkach kierownicą ładnie i sprawnie schodzi się na kolano.Może to też kwestia wzrostu. Tak oglądam zdjęcia horneta z Twojej sygnatury, faktycznie ta kierownica jakaś wysoka i zakrzywiona, aż dziwne że Cie nadgarstki nie bolą (?) Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 wysokość czy szerokość kierownicy nie ma znaczenia. Pozycja na motocyklu i tak jest zbudowana na nogach, więc jedyna róznica to że tułów będzie mniej lub bardziej pochylony.Inna sprawa czy z szerokim wiosłem da się szybko jeździć, ale w lataniu na kolanie dla samego darcia sliderów absolutnie nie ma to znaczenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie no, jak jest zbyt mocno wygięta (a taka mi się wydaje) to trzeba bardzo nienaturalnie ułożyć nadgarstki, w zakrętach jeszcze bardziej przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie wiem co napisał Yuby, tak czy inaczej na hornecie nawet z szeroką i podniesioną na wieżyczkach kierownicą ładnie i sprawnie schodzi się na kolano.Może to też kwestia wzrostu. Tak oglądam zdjęcia horneta z Twojej sygnatury, faktycznie ta kierownica jakaś wysoka i zakrzywiona, aż dziwne że Cie nadgarstki nie bolą (?) Być może da się to robić sprawnie. Mnie się sprawnie nie udaje. Podczas jazdy siedzę wyprostowany i nie opieram ciężaru ciała na rękach. Motocykl jest bardzo wygodny i nic mnie nie boli nawet po kilkuset kilometrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 nie bardzo rozumiem czego miałoby zabraknąć. Przecież prawidłowa pozycja nie każe wychylać się do granic mozliwości czy robienia ekwilibrystycznych sztuczek.Pozycja i złozenie motocykla. Jeśli nie brakuje ręki przy złożeniu 20 stopniowym to dlaczego ma brakować przy 45 stopniowym? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 no dobrze, ale nieprzygotowania technicznego motocykla nie naprawia sie wieszaniem sie na kierownicy jak małpa. Bez wzgledu na złożenie motocykla pozycja na nim jest tak samo zbudowana. Nie ma więc uzasadnienia twierdzenie że z węższą jest łatwiej złozyć motocykl. Bo czym innym jest głęboko złożona maszyna z kierowcą w prawidłowej pozycji, a czym innym motocykl niemal w pionie i powieszony kierowca by za wszelka cene dotknąć asfaltu kolanem. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.