Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) W takim razie przy seryjnych podnóżkach to niewykonalne, bo się podeprzesz i wyjebiesz. Patrząc link Michalskiego z jego motocyklem, łatwo zobaczyć po oponach że motocykl słabo składa, więc pewno się zwiesza. Te oponki mam od niedawna, ale masz rację, zwieszam się tak że już bardziej nie potrafię. Nie mam filmu, ale z tego co wiem, nie próbując zejść na kolano, przechylam się więcej niż 45stopni. Coś musi być nie tak z pozycją, bo przy takim wychyleniu brakuje mi cholernie daleko do nawierzchni. Reasumując Michalski musisz zmienić motocykl, tak ustaliliśmy. :bigrazz: Ustalcie jeszcze kogoś kto kupi Horneta :cool: Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez Michalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Może ten typ on też fajnie siedzi. K.... że on się spadnie.http://lh6.ggpht.com...20/IMG_3729.JPG Nom, właśnie coś takiego uskuteczniam. I stąd to kurczowe trzymanie się kierownicy. Cóż, nikt mnie techniki nie uczył więc mam prawo nie wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) Ale na Hornecie nie trzeba robić żadnych sztuczek ekwilibrytycznych, na seryjnym motocyklu.Tu moja fotka z Radomia https://lh6.googleus...24/IMG_3483.JPGŻeby drzeć kolanem wystarczyłoby się delikatnie przesunąć na siedzisku, ja tego nie robię, bo nie widzę potrzeby, ale w te tarki to nie raz przywaliłem sliderem. Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez MikolajXJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 1500 daje od razu. Niemożliwe byś się składał więcej niż 45 stopni, dawno byś pozamykał opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 (edytowane) 1500 daje od razu. Niemożliwe byś się składał więcej niż 45 stopni, dawno byś pozamykał opony. Tak jak napisałem, te opony mam od niedawna. Nie miałem okazji, poprzednie były zamknięte. Ale być może masz rację, bo mówię to co sam o swojej jeździe tylko słyszałem. Edytowane 7 Sierpnia 2012 przez Michalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Starczy z inwestowaniem w obecne moto. Chcę zmienić na sporta. Gdyby się nie udało, pewnie posłucham rady.Dzięki. Spoko. To akurat niewielka inwestycja. Do tego dorobić jakieś adaptery żeby trochę cofnąć i podnieść podnóżki i nawet na hornecie może być dość wygodnie ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Mikołaj widzę że pozycja M.G Stajla. Ładnie patrzysz. A owszem i dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanquish Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Z doświadczenia wiem, że na hornecie idzie zejść na kolano, chyba nawet łatwiej niż na sporcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 To ja się podepnę pod wątek - ktoś z odpowiednim doświadczeniem może powiedzieć, że można "poprawnie" zejść na kolano na ER-6? ER-6 ma dość turystyczną pozycję - tułów prosto, kierownica wysoko. Przy odchylaniu kolana od baku idzie ono głównie na bok. Ze zdjęć wynika, że gdybym próbował na siłę dotknąć kolanem, to i tak podnóżek będzie pierwszy. Jak usiadłem na R6 ze sportowymi setami, to tam kolano samo kierowało się bardziej w dół. Nie chce się wygłupiać, więc zwieszanie się sobie na razie odpuściłem, ale pytanie mnie nadal nurtuje. Może mam po prostu złą pozycję albo za mało się zwieszałem... Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 A do czego Ci to kolano potrzebne? Coś Yuby o frajdzie kiedyś wspominałeś :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 A do czego Ci to kolano potrzebne?może też chce mieć takiego zajebistego awatara jak Ty ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ot dociekliwy jestem. Mam kombi skórzane ze slajderami i głupio wyglądają takie nietknięte. Duma nie pozwala mi ich potraktować krawężnikiem, a od Tomka słyszałem, że Ty Yuby dużo za zeszlifowanie bierzesz - nie stać mnie :P Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ot dociekliwy jestem. Mam kombi skórzane ze slajderami i głupio wyglądają takie nietknięte. Duma nie pozwala mi ich potraktować krawężnikiem, a od Tomka słyszałem, że Ty Yuby dużo za zeszlifowanie bierzesz - nie stać mnie :P Zrzucimy się, ja dam prawy slider, Ty lewy. Zawsze coś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie ma specjalnej techniki zejścia na kolano, zrozumcie to wreszcie. Potrzebna jest poprawna, stabilna pozycja, prawidłowo posadzona wewnętrzna stopa na podnóżku, lekko wychylona wewnętrzna noga (ona i tak jest luźna) i po prostu zapier...anie i gaz, gaz, gaz. Wtedy się trze. Jeśli się trze długo, to znaczy, że jest do dupy bo maksymalne złożenie powinno być tylko na chwilkę, potem agresywnie odkręcamy gaz i nas prostuje i wynosi na zewnątrz. Chociaż to też zależy od winkla. Ćwiczyć, ćwiczyć i nie bać się gazu, bo nie będzie startych sliderów ani zamkniętych opon. No właśnie Yuby jest kolanistą, on Wam z przyjemnością pozamyka opony, poprzyciera slidery wszędzie, na każdym moto, ale czy to szybkie ;) ? Edytowane 8 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalski Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Nie ma specjalnej techniki zejścia na kolano, zrozumcie to wreszcie. Potrzebna jest poprawna, stabilna pozycja, prawidłowo posadzona wewnętrzna stopa na podnóżku, lekko wychylona wewnętrzna noga (ona i tak jest luźna) i po prostu zapier...anie i gaz, gaz, gaz. Wtedy się trze. Jeśli się trze długo, to znaczy, że jest do dupy bo maksymalne złożenie powinno być tylko na chwilkę, potem agresywnie odkręcamy gaz i nas prostuje i wynosi na zewnątrz. Chociaż to też zależy od winkla. Ćwiczyć, ćwiczyć i nie bać się gazu, bo nie będzie startych sliderów ani zamkniętych opon. No właśnie Yuby jest kolanistą, on Wam z przyjemnością pozamyka opony, poprzyciera slidery wszędzie, na każdym moto, ale czy to szybkie ;) ? No i właśnie tej poprawnej, stabilnej pozycji i prawidłowo posadzonej wewnętrznej stopy na podnóżku chcę się nauczyć. Wszystko w swoim czasie. Sikor, zdaje mi się że Ty kiedyś też zaczynałeś :)Z tym przycieraniem żartowałem bo to akurat małpim sposobem sam zrobiłem. W piątek będę pierwszy raz na torze i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.