asdx21 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Wiadomo łożysko otwarte (gdzie kulki dobrze widać) ma łatwe smarowanie a co za tym idzie nie grzeje sie i nie zaciera. A zamknięte np. 6305 c3nanchi ma lepsze właściowści hermetyczne ale jest trudne dojscie aby je nasmarować. Pomóżcie - który typ łożyska byłby lepszy do silnika jawy 350. Może to nie prawada że łożyska zamknięte mają gorsze smarowanie w silniku. Jakie łozysko wybraliścieby Wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Takie jakie były oryginalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Otwarte, bo łożysko jest smarowane olejem z mieszanki. A jak masz kryte to wydłub osłony i będziesz miał otwarte :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Ja zawsze do silnika wkładałem łożyska otwarte. Łożysko takie smarowane jest mieszanką/olejem ze skrzyni wiec powinno być otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 W JAWIE 350 były stosowane łożyska otwarte i najlepiej będzie jak zastosujesz otwarte na pewno będzie lepiej smarowane niż zamknięte. Ja jak wymieniałem łożyska w JAWA-ie TS 350 założyłem wszystkie otwarte (nawet producent tak zaleca. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Tylko otwarte, zamknięte łożysko po mojemu się zatrze po bardzo krótkim czasie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Łożyska zamknięte są dobre do piast wtedy nie dostaje sie do nich piach, ale do silnika otwarte - muszą być otwarte, żeby było smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdx21 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Jeśli chodzi o wydłuanie osłony to ze strony silnika- strony wewętrznej (czyli bedzi 2 x dobzre bo bedzie smarowane i z drugiej strony bedzie trzymac hermetico). A czy wydłubanie osłony nie zaszkodzi łożysku np. nie rozsypie się? A jak nie, to jak je rozebrać - tylko z jedenej strony? bo nie bedę kupował nowych! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Osłonka jest plastikowa więc weź śrubokręta i wywal osłonkę i po problemie (chyba że masz metalową osłonkę bo bywają takie). Nie wysypią się kulki jak zdejmiesz osłonkę, ponieważ osłona jest tylko żeby się brud niedostawał itp. A kuli trzymają się tak samo jak w otwartym. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Hej ,ja tak w mojej byłej jawie zrobiłem tj założyłem zamknięte ale wyjełem od strony wału przesłonki -smigała git , trudno mi powiedziec czy lepiej ,ale napewno komora była bardziej szczelna niz na samym simmeringu. PzDR seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 ja tam zawsze wyjmuję uszczelnienia łożysk z dwóch stron...i zawsze było dobrze... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 byłem ostatnio w hurtowni łożysk..i co mi powiedziano ???? już sie nie produkuje otwartych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 hmm, na zamkniętych łożyskach przejechałem 1500km - narazie się nic nie dzieje, a wał chodzi lekuśko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 bo kryte łożyska są o niebo lepsze .... przedewszystkim żaden syf sie do nich nie dostaje i sie nie zużywają szybciej takowe łożyska... mają smar w sobie taki jaki powinno miec łożysko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Ja mialem w MZ ETZ kryte lozyska bo na otwartych przejechalem 700km i wal mi zaczal bardzo ciezko chodzic. Zalozylem zamkniete i przejechalem jeszcze 5 tys i sprzedalem ja jako w pelni sprawna dobrze chodzaca ETZete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.