Skocz do zawartości

asdx21

Forumowicze
  • Postów

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O asdx21

  • Urodziny 04/20/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa 350 TS i CZ
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://asdx21.webpark.pl

Osiągnięcia asdx21

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. PROMO: http://www.allegro.pl/item684032660_jawa_c...ny_polecam.html Pozdro
  2. Witam Jeśli kogoś zainteresuje propozycja sprzedaży: Jawa CZ 350 DELUX w ideal. stanie - ekon. 3l/100km. To zapraszam: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=474631131 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=474631131 Pozdrawiam
  3. Kupiłem używany wirnik do teeski na 12v i ma zwarcie , ale nie do masy tylko między zwojami tzn. między tymi dwoma wypustaki miedzianymi na których trzymją się szczotki. Jak podłącze miernik to pokazuje 6,5 oma i piszczy. Jeśli ktoś ma jawe teeskę z dwunastką i dobrym wirnikem, to proszę niech ktoś sprawdzi jaką ma oporność lub sprawdzi żarówką (chyba każdy zna ten sposób - jak świeci to jest zwarcie), proszę bardzo o pomoc bo nie wiem czy mam kupować nowy wirnik (150zł), a nie chce sprawdzać na motorze, bo boję się o regulator (55zł). ALe mogę jeszcze dodać że jak podłączyłem wirnik do zasilacza - miedzy tymi wypustaki na prąd ok. 1 Ampera to wirnik zachowywał się jak magnes czyli jakoś tam by działał , ale nie wiem jak jest naprawdę - POMÓŻCIE.
  4. W jawie max. prad jaki może płynąć z alternatora z poszczególnej fazy to 15A. A esli chodzi o diody prostowinicze to jest ich parę typów , które na coś ta reagują(?) Może ktoś zna konkretnie symbol , nazwę takiej doidy lub odpowiednik
  5. jak z moto jest wszystko ok to można lac wodą , ale ja raczej nie polecam. Bo szlauchem Prawdziwy Motocyklista nie myje swojego moto.
  6. Witam . Jak wiadomo za prostownik do jawy 350 TS trzeba słono zapłacić około 100zł , a jest w nim tylko sześć diód. Chciłbym sobie taki zrobić sam ( połączenia są bardzo proste) tylko nie wiem jakie to diody prostownicze , jak ktoś wie co w nim jest niech da mi znać ( moga być odpowiedniki) - bedę mu bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  7. Jak można szybko sprawdzic czy moto nie jest kradzione . Próbowałem przez internet ale nic nie znalazłem (wpisywałem : Rejesrt skradzionych pojazdów), znalazłem nic konkretnego. Czy poprostu trzeba iść do wojewódzkiego jakiegoś centrum policyjnego i tam zapytać? Jeśłi chodzi o moto to jest to jawa cz 350 z 1986 r w niezadbanym stanie.
  8. Właśnie przerobiłem czop wału z 6v na 12v. A zrobili mi to w Mrągowie . Jeśli chodzi o czop do wszystko pasuje jak powinno. Jeśli chodzi o to to polecam. Lepsza instalka.
  9. Witam. Czy mieliście kiedyś styczność przy motorach z elektroniką a szczegółowo z pamięciami? W samochodach to codzienność : MROM czy EEPROM'y - można diagnozować i "podkręcać" auto za pomocą specjalnego progrmatora. Jak by ci się coś zepsuło (oby nigdy, ale wiadomo...) przy motorku a nie wiesz co , a tu podłączasz motor do kompa i wszystko wiesz! - bez rozkręcania , główkowania itp. W sumie za pomocą takich układów można zaprogramować wszystko , a przy motocyklach takie rozwiązania powinny być tańsze niż przy samochodach. Tutaj trochę odskoszę od pytania i czy ktoś miał styczność właśnie z takim programatorem? (dzisiaj tylko do auta). Chciałbym się o takim czymś trochę (najlepiej wszystko co się da) dowiedzieć. Dzięki i pozdro
  10. Ja przy skałdaniu zrobiłem sobie specjalny ścisk i odbyło sie bez klepania, ale może być też tak że zrobiłem go za mocnego (w co wątpię). Wydaje mi się że najbardziej jest rzeczywista przyczyna łożysk, tak jak pisze krzysiek8104. Dzięki za odpowiedzi , myśle teraz że powinno być wszystko OK.
  11. Ręką się da , ale trzeba troszku siły użyć. Nic nie opciera , ani nie szumi.
  12. Sie ma! Dziś udało mi się złożyć silnik (jawa cz 350) i wszystko jest ok poza ciężkim "chodzeniem" wału , tzn. można nim pokręćić ręką, ale nie lekko (nie jest tak jak przed demontażem wału czyli jak go pchnąłem to się jeszcze kręcił a teraz od razu sie zatrzymuje). Wymieniałem łożyska i regenerowałem wał , jak i zmieniałem czop wału z 6v na 12v. Co powiecie na przypadłość mojego wału.
  13. Dałem wał do regeneracji i założyli mi łozysko zamknięte (łożysko przegrody) , jak wiadomo sczelność między komorami musi być i zamknięte jest tu jak najbarzdiej na miejscu , z drugiej strony zamknięte nie ma takiego smarowania a w dodatku moje łożysko ma zaślepki gumowe i nie wiem jak poradzi sobie z dużymi temperaturami. Czy waszym zdaniem dobrze mi zrobili wał czy nie. Może zadaje pytania na które odp. wydaje sie oczywista , ale zapytam tak dla pewności osoby które to juz robiły - co najpierw zakładmy , łożysko wału w karter czy najpierw łożysko na wał i potem w karter , i czy ma być tak samo z obu stron czy jest różnica?
  14. Było by dobrze jak byś napisł jak się nazywa używany przez ciebie silikon! To że oba są dobre , tak bym nie napisał - twoj jest dobry na pewno i jak mi sie wydaje nazywał sie FLEX (czy jakos tak). Tylko że ja nie bedę latał po całym Opolu w poszukiwaniu tego silikonu skoro już mam dwa. Soudal wiele się nie różni od Flex'a w tep. dodatniej , ale nie wim co jest z ujmenymi ( czy tylko do -5C czy aż do -60). A wiadomo szczelnie musi być tym bardziej - SILNIK!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...