Gawron Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 No więc xr400 to takie moje małe marzenie ;) mozna porównywac do lc4 400 ale kazdy powie ze xr jest od niego lepsza pod każdym względem :lapad: waży 120-121kg, moc 34km. Za rok 97-98 trzeba dać ok. 10tys, chociaz czasami zdarzaja sie okazje ze nawet za 7tys. mozna kupic.Ja tak nie powiem :-) LC4 jest chłodzony cieczą i ma UpSideDown i wyglada nowoczesniej. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Ja tak nie powiem :-) LC4 jest chłodzony cieczą i ma UpSideDown i wyglada nowoczesniej.przez to co napisałeś burza sie rozpętała ;) a tak powaznie moglibysmy się spierać w nieskończoność, ale dla mnie xr wygląda bosko a lc4 jak padaczka :lapad: no ale to tylko moje skromne zdanie. Co z tego ze jest chłodzony cieczą? jak chłodzenie w xr jest rozwiązane w sposób doskonały do tego stopnia ze do tej pory honda produkuje ten silnik w niezmiennej konstrukcji. A co ze ma upside-down skoro showa w xr tez doskonale daje sobie rade, kto wie czy nie lepiej niz ten usd w lc4 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Ja w kwestii, o której wspomniał Dominik: 2T i 4T no i wypowiedzi raya69 co do RXa. Mam RXa od kilku ładnych lat, przedtem jeździłem V2 choperem - zmiana z V2 na 125 2T bardziej radykalna co do charakterystyki wspartej pojemnością nie mogła już być.Do rzeczy. Ciężko mi to przyznać z racji posiadania Rx,ale co mi tam, po jakimś roku, dwóch fascynacji (takiej jak raya69) zrozumiałem że trudno jest żyć z 125 2T i bardzo brakuje mi charaktery czterosuwa - szczególnie właśnie w terenie. Co z tego że ma kopa na wysokich obrotach kiedy kop najbardziej potrzebny okazuje się z zaskoczenia, kiedy właśnie jedziemy na niskich obrotach, albo z miejsca musimy wolno, bez rozbiegu ruszyć pod górę i nie możemy sobie pozwolić na uślizg koła po strzale ze sprzęgła. Na torze 125 2T są ok, ale enduro to co innego.NA 4T jeździło by mi się znacznie przyjemniej w enduro, wiem to. Bo teraz to albo daję w palnik ;) albo jadę "komarkiem". Dominik ma rację, a ray69 też się wcześniej czy później o tym przekona.Nie zmienia to faktu, że RX125 to bardzo dobry motor, ale jak każdy 125 2T nie dorasta razem z jeźdźcem - ale przecież całe życie się na jednym moto nie jeździ. :lapad: ps. mojego rxa i tak nie sprzedam, bo zapowiedziałem mu rok temu dożywocie u mnie, do zajechania na śmierć. Edytowane 20 Czerwca 2006 przez kules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) przez to co napisałeś burza sie rozpętała :lapad: a tak powaznie moglibysmy się spierać w nieskończoność, ale dla mnie xr wygląda bosko a lc4 jak padaczka :wink: no ale to tylko moje skromne zdanie. Co z tego ze jest chłodzony cieczą? jak chłodzenie w xr jest rozwiązane w sposób doskonały do tego stopnia ze do tej pory honda produkuje ten silnik w niezmiennej konstrukcji. A co ze ma upside-down skoro showa w xr tez doskonale daje sobie rade, kto wie czy nie lepiej niz ten usd w lc4 :)http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M186131 to LC4http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id =M192947 , http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M196443 http://www.honda-geneve.com/catalog/XR_650.shtml to XRUSD wymyślili po to zeby rury do których wchodzą lagi w przednim zawieszeniu nie musiały wystawac po 10cm pod oś koła bo to przeszkadza czsami w przejezdzie przez wąskie koleiny :P a najnowsze XR są chłodzone cieczą wiec jednak pocoś to zmienili :P sorry za ;) :wink: Pozdro Edytowane 20 Czerwca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ale my mowimy o XR400, która do tej pory jest produkowana z silnikiem chłodzonym powietrzem :banghead: A co do wyglądu to o gustach sie nie dyskutuje :banghead:Ty wielbisz austryjaki, a ja japońce i tak już zostanie :buttrock: ps- sorki za offtopa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortis Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Oj trochę mnie już męczy ta cała sytuacja , jeździć sie chce a motorku dalej brak :icon_biggrin: ,egzamin mam dokładnie za miesiąc i przydało by sie już na czymś swoim troche pośmigać .Pobiegałem po paru komisach ale tam prawie nic nie było ,heh byl w miare fajny dr big ale to raczej nie moto dla mnie choc sprzedawca był zupełnie innego zdania :cool: .W paru komisach zaoferowali ze poszukają mi czegos za granica i chyba bede zmuszony skorzystać z takiej propozycji .Swoje poszukiwanie zawężyłem do tych modeli :klx 250-300, xr 400 ,WR 250, ktm 400 lc4. Czy jest to dobra decyzja? Tak jak wczesniej pisalem mam do wydania okolo 10 tys ale tak ze wskazanie na troche mniej , no i musi miec mozliwosc rejestracji .Moze ktos by mial jakies ciekawe oferty , jestem otwarty na różne propozycje.Ostatnio znalazlem calkiem fajna oferte ktm tylko boje sie troche tej pojemnosci , jedni mowia ze jak masz glowe na karku to nie ma problemu a z drugiej strony moge sobie z takim motorkiem nie poradzic , najwieksza zaletą tej oferty jest to ze mieszkam 20min od tego sprzedawcy .Wakacje się zaczęłyi chciałbym jak najszybciej jezdzic ale nie chce tez wtopic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 ja w mlodym wieku napalilem sie na 125 2T czas pozwolil dopiero kupic rok temu nie zaluje , tyle ze mam tor pod nosem i wiecej spedzam tam czasu niz w terenie . pzdr. do enduro jak najbardziej 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanMareczek Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 czy jazda po lesie jest nie bezpieczna?? co lesniczy moze za takie cos zrobic?? czy az tak bardzo gonia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 czy jazda po lesie jest nie bezpieczna?? co lesniczy moze za takie cos zrobic?? czy az tak bardzo gonia?? może nałożyć mandat, dużo juz o tym było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortis Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Ehh szukam juz hektar czasu a tu dalej nic ,juz zaczynam sie zastanawiac czy czasem tego nie przyłożyć na następny rok .Bylem u kolesi co sprowadzaja moto , niby byli cos tam szukali ale nic ciekawego nie znalezli a nastepny wyjazd nie wiadomo kiedy.Nie zdawalem sobie sprawy ze z kupnem moto moze byc tak ciezko ,zawęzyłem poszukiwania do 150km bo jazda 400km obejrzec trupa to mi sie raczej malo uśmiecha .No i w okolicy jest pare wr 400, huska Tc 570 , cr250, no ale to raczej nie dla mnie? Jest tez pare KTMów nawet jednego ogladalem ,tego z linku powyzej , wiec byl to 620 lc4 96r stan raczej dobry chociaz i tak musialbym z mechanikiem tam podjechac , na poczatku przerazil mnie swoimi rozmiarami ale przejechalem sie nim kawalek i bylem zaskoczony jaki on jest poreczny i łatwy do opanowania (jezeli w ogole moze tak stwierdzic laik po przejechaniu 200m), lepiej mi sie jechalo niz gn250, a dzwiek silnika po prostu bajka, nie powiem napalilem sie troche bo strasznie chce sie jezdzic ale nic na sile wrocilem do domu troche ochlonolem i zaczalem dalej szukac .W zwiazku z tym mam pytanie do tych którzy mieli do czynienia z lc4 czy ten moto moze byc do opanowania dla poczatkujacego ?czy po prostu bede sie na nim męczył ,ten egz wazy podobno okolo 130-140kg zaznaczam ze nie kreci mnie hardkorowa jazda , o ile o takiej mozna mowic na poczatku , tylko jazda turystyczna po lasach i lakach ewentualnie jakis wypad 60 km nad jezioro , no i podobno mozna zalozyc blokade i moc wtedy siega jednynie 20kw.No i cena tez nie mala bo 10k ale w okolicy jest jeszcze pare wiec je tez poogladam .Tak naprawde to najbardziej bym chcial kupic klx250-300 , xr 400 badz dr350-400 ale tych motorow w okolicy nie ma wiec nawet nie mam skali porównawczej.Mam pytanie czy nie lepiej juz poczekac do konca sezonu bo moze wtedy cos taniej zlapie i moze bedzie wiecej ofert ,bo w tym sezonie to i tak juz za duzo nie pojezdzie ,tak moze 1 mies a potem juz studia wiec tylko weekendy pozostana ale to tez nie wszystkie.za wszelką pomoc z gory thnx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Parę minut wcześniej pisałem na tym forum o LC4, więc zapewne sobie poczytasz, nie będę tego dublował.Wiesz-szejseta z Austrii była moim pierwszym motocyklem po baardzo długiej przerwie-wiesz, jak się pojawiły dziewczyny, potem zona, dzieci, zaangażowanie w pracę to pozegnałem się na jakiś czas z dwoma kółkami. Stara miłośc jednak nie wygasła, i jak się pojawiły jakieś tam luźne pieniążki na ew. zakup i doprowadzenie do ładu sztuki, to się zdecydowałem. Też się okrutnie bałem tego cielaczka. Poszło jednak bardzo dobrze, szybko się przyzwyczaiłem. Najpierw jexdziłem na dyszy głównej 145 albo 150-to wykastrowało niunię o jakieś 10 koni. Po jakims czasie wstawiłem pełen rozmiar dyszy, i wtedy zaczęła się zabawa.Jeśli jednak myslisz o pyrkaniu po lesie, po asfalcie, po dróżkach-odpuść sobie raczej LC4, bo to brutal prowokujący do ostrej jazdy, lepszy będzie zdecydowanie XT, KLR. Jesli byś jednak zdecydował się na KTM`a-jeśli masz wystarczająco duzo oleju w głowie, to poradzisz sobie. Bardzo Ci pomoże trening u motocrossowców-postawa, balans ciałem, etc-podstawy jazdy w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortis Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 No i stalo sie , jestem posiadaczem xr400 z 98r ,czy szczesliwym to sie jeszcze okaze .Jak narazie kompletuje stroj i jutro mam nadzieje bede juz smigal , no moze na poczatku sie wozil ;) . Dziekuje za wypowiedzi bo miedzy innymi dezyzje o zakupie wlasnie tego motoru zawdzieczam Wam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 OOO Xr400 to świetna maszyna! Gratuluje i z niecierpliwością czekam na fotki, najepiej z terenu ;)Ps. Może jak bozia bedzie łaskawa też sobie kiedyś takie coś kupie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Graaaaaaaatki najlepszej maszyny na świecie XR-ka pop***dala jak talala ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) Gratuluje XR-ki i zycze bezawaryjnego uzytkowania. Edytowane 27 Lipca 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.