Skocz do zawartości

początek przygody...


Rekomendowane odpowiedzi

No więc xr400 to takie moje małe marzenie ;) mozna porównywac do lc4 400 ale kazdy powie ze xr jest od niego lepsza pod każdym względem :lapad: waży 120-121kg, moc 34km. Za rok 97-98 trzeba dać ok. 10tys, chociaz czasami zdarzaja sie okazje ze nawet za 7tys. mozna kupic.

Ja tak nie powiem :-) LC4 jest chłodzony cieczą i ma UpSideDown i wyglada nowoczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak nie powiem :-) LC4 jest chłodzony cieczą i ma UpSideDown i wyglada nowoczesniej.

przez to co napisałeś burza sie rozpętała ;) a tak powaznie moglibysmy się spierać w nieskończoność, ale dla mnie xr wygląda bosko a lc4 jak padaczka :lapad: no ale to tylko moje skromne zdanie.

Co z tego ze jest chłodzony cieczą? jak chłodzenie w xr jest rozwiązane w sposób doskonały do tego stopnia ze do tej pory honda produkuje ten silnik w niezmiennej konstrukcji. A co ze ma upside-down skoro showa w xr tez doskonale daje sobie rade, kto wie czy nie lepiej niz ten usd w lc4 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kwestii, o której wspomniał Dominik: 2T i 4T no i wypowiedzi raya69 co do RXa.

 

Mam RXa od kilku ładnych lat, przedtem jeździłem V2 choperem - zmiana z V2 na 125 2T bardziej radykalna co do charakterystyki wspartej pojemnością nie mogła już być.

Do rzeczy. Ciężko mi to przyznać z racji posiadania Rx,ale co mi tam, po jakimś roku, dwóch fascynacji (takiej jak raya69) zrozumiałem że trudno jest żyć z 125 2T i bardzo brakuje mi charaktery czterosuwa - szczególnie właśnie w terenie. Co z tego że ma kopa na wysokich obrotach kiedy kop najbardziej potrzebny okazuje się z zaskoczenia, kiedy właśnie jedziemy na niskich obrotach, albo z miejsca musimy wolno, bez rozbiegu ruszyć pod górę i nie możemy sobie pozwolić na uślizg koła po strzale ze sprzęgła. Na torze 125 2T są ok, ale enduro to co innego.

NA 4T jeździło by mi się znacznie przyjemniej w enduro, wiem to. Bo teraz to albo daję w palnik ;) albo jadę "komarkiem".

 

Dominik ma rację, a ray69 też się wcześniej czy później o tym przekona.

Nie zmienia to faktu, że RX125 to bardzo dobry motor, ale jak każdy 125 2T nie dorasta razem z jeźdźcem - ale przecież całe życie się na jednym moto nie jeździ. :lapad:

 

ps. mojego rxa i tak nie sprzedam, bo zapowiedziałem mu rok temu dożywocie u mnie, do zajechania na śmierć.

Edytowane przez kules
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez to co napisałeś burza sie rozpętała :lapad: a tak powaznie moglibysmy się spierać w nieskończoność, ale dla mnie xr wygląda bosko a lc4 jak padaczka :wink: no ale to tylko moje skromne zdanie.

Co z tego ze jest chłodzony cieczą? jak chłodzenie w xr jest rozwiązane w sposób doskonały do tego stopnia ze do tej pory honda produkuje ten silnik w niezmiennej konstrukcji. A co ze ma upside-down skoro showa w xr tez doskonale daje sobie rade, kto wie czy nie lepiej niz ten usd w lc4 :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M186131 to LC4

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id =M192947 , http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M196443 http://www.honda-geneve.com/catalog/XR_650.shtml to XR

USD wymyślili po to zeby rury do których wchodzą lagi w przednim zawieszeniu nie musiały wystawac po 10cm pod oś koła bo to przeszkadza czsami w przejezdzie przez wąskie koleiny :P a najnowsze XR są chłodzone cieczą wiec jednak pocoś to zmienili :P sorry za ;) :wink: Pozdro

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale my mowimy o XR400, która do tej pory jest produkowana z silnikiem chłodzonym powietrzem :banghead: A co do wyglądu to o gustach sie nie dyskutuje :banghead:

Ty wielbisz austryjaki, a ja japońce i tak już zostanie :buttrock:

ps- sorki za offtopa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oj trochę mnie już męczy ta cała sytuacja , jeździć sie chce a motorku dalej brak :icon_biggrin: ,egzamin mam dokładnie za miesiąc i przydało by sie już na czymś swoim troche pośmigać .Pobiegałem po paru komisach ale tam prawie nic nie było ,heh byl w miare fajny dr big ale to raczej nie moto dla mnie choc sprzedawca był zupełnie innego zdania :cool: .W paru komisach zaoferowali ze poszukają mi czegos za granica i chyba bede zmuszony skorzystać z takiej propozycji .Swoje poszukiwanie zawężyłem do tych modeli :klx 250-300, xr 400 ,WR 250, ktm 400 lc4. Czy jest to dobra decyzja? Tak jak wczesniej pisalem mam do wydania okolo 10 tys ale tak ze wskazanie na troche mniej , no i musi miec mozliwosc rejestracji .Moze ktos by mial jakies ciekawe oferty , jestem otwarty na różne propozycje.Ostatnio znalazlem calkiem fajna oferte ktm tylko boje sie troche tej pojemnosci , jedni mowia ze jak masz glowe na karku to nie ma problemu a z drugiej strony moge sobie z takim motorkiem nie poradzic , najwieksza zaletą tej oferty jest to ze mieszkam 20min od tego sprzedawcy .Wakacje się zaczęłyi chciałbym jak najszybciej jezdzic ale nie chce tez wtopic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ehh szukam juz hektar czasu a tu dalej nic ,juz zaczynam sie zastanawiac czy czasem tego nie przyłożyć na następny rok .Bylem u kolesi co sprowadzaja moto , niby byli cos tam szukali ale nic ciekawego nie znalezli a nastepny wyjazd nie wiadomo kiedy.Nie zdawalem sobie sprawy ze z kupnem moto moze byc tak ciezko ,zawęzyłem poszukiwania do 150km bo jazda 400km obejrzec trupa to mi sie raczej malo uśmiecha .No i w okolicy jest pare wr 400, huska Tc 570 , cr250, no ale to raczej nie dla mnie? Jest tez pare KTMów nawet jednego ogladalem ,tego z linku powyzej , wiec byl to 620 lc4 96r stan raczej dobry chociaz i tak musialbym z mechanikiem tam podjechac , na poczatku przerazil mnie swoimi rozmiarami ale przejechalem sie nim kawalek i bylem zaskoczony jaki on jest poreczny i łatwy do opanowania (jezeli w ogole moze tak stwierdzic laik po przejechaniu 200m), lepiej mi sie jechalo niz gn250, a dzwiek silnika po prostu bajka, nie powiem napalilem sie troche bo strasznie chce sie jezdzic ale nic na sile wrocilem do domu troche ochlonolem i zaczalem dalej szukac .W zwiazku z tym mam pytanie do tych którzy mieli do czynienia z lc4 czy ten moto moze byc do opanowania dla poczatkujacego ?czy po prostu bede sie na nim męczył ,ten egz wazy podobno okolo 130-140kg zaznaczam ze nie kreci mnie hardkorowa jazda , o ile o takiej mozna mowic na poczatku , tylko jazda turystyczna po lasach i lakach ewentualnie jakis wypad 60 km nad jezioro , no i podobno mozna zalozyc blokade i moc wtedy siega jednynie 20kw.No i cena tez nie mala bo 10k ale w okolicy jest jeszcze pare wiec je tez poogladam .Tak naprawde to najbardziej bym chcial kupic klx250-300 , xr 400 badz dr350-400 ale tych motorow w okolicy nie ma wiec nawet nie mam skali porównawczej.Mam pytanie czy nie lepiej juz poczekac do konca sezonu bo moze wtedy cos taniej zlapie i moze bedzie wiecej ofert ,bo w tym sezonie to i tak juz za duzo nie pojezdzie ,tak moze 1 mies a potem juz studia wiec tylko weekendy pozostana ale to tez nie wszystkie.za wszelką pomoc z gory thnx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę minut wcześniej pisałem na tym forum o LC4, więc zapewne sobie poczytasz, nie będę tego dublował.

Wiesz-szejseta z Austrii była moim pierwszym motocyklem po baardzo długiej przerwie-wiesz, jak się pojawiły dziewczyny, potem zona, dzieci, zaangażowanie w pracę to pozegnałem się na jakiś czas z dwoma kółkami. Stara miłośc jednak nie wygasła, i jak się pojawiły jakieś tam luźne pieniążki na ew. zakup i doprowadzenie do ładu sztuki, to się zdecydowałem. Też się okrutnie bałem tego cielaczka. Poszło jednak bardzo dobrze, szybko się przyzwyczaiłem. Najpierw jexdziłem na dyszy głównej 145 albo 150-to wykastrowało niunię o jakieś 10 koni. Po jakims czasie wstawiłem pełen rozmiar dyszy, i wtedy zaczęła się zabawa.

Jeśli jednak myslisz o pyrkaniu po lesie, po asfalcie, po dróżkach-odpuść sobie raczej LC4, bo to brutal prowokujący do ostrej jazdy, lepszy będzie zdecydowanie XT, KLR. Jesli byś jednak zdecydował się na KTM`a-jeśli masz wystarczająco duzo oleju w głowie, to poradzisz sobie. Bardzo Ci pomoże trening u motocrossowców-postawa, balans ciałem, etc-podstawy jazdy w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie , jestem posiadaczem xr400 z 98r ,czy szczesliwym to sie jeszcze okaze .Jak narazie kompletuje stroj i jutro mam nadzieje bede juz smigal , no moze na poczatku sie wozil ;) . Dziekuje za wypowiedzi bo miedzy innymi dezyzje o zakupie wlasnie tego motoru zawdzieczam Wam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...