Skocz do zawartości

mortis

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mortis

  • Urodziny 01/01/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dolnośląskie

Osobiste

  • Motocykl
    xr400R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mortis

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, nie chcę dodatkowo zaśmiecać forum, a mam podobne zapytanie co autor tego tematu. Znalazłem na allegro dwa ktmy : http://allegro.pl/ktm-525-exc-enduro-supermoto-rejestracja-i1734894640.html http://allegro.pl/ktm-525-exc-zadbany-i1735287304.html Jeżeli ktoś był oglądać lub zna te sprzęty to proszę o opinię. A może któryś szanownych forumowiczów wie coś na temat zadbanego exc(450/520/525) na sprzedaż.
  2. Tego bolca nie powinno się dać wcisnąć do środka, w przypadku mojego napinacza nie ma z tym problemu. Szczerze mówiąc motocykl jest u mechanika, który zalecił wymianę napinacza. Jutro do niego podjadę i dokładnie zobaczę czy nie da się coś jeszcze z tym starym podziałać. Gdzieś słyszałem, że tych napinaczy nie da się naprawić więc nie brałem tego pod uwagę, mam nadzieje, że jest inaczej...
  3. Witam, muszę wymienić napinacz, ponieważ aktualny niestety odmówił współpracy... teraz pojawia się problem, bo nowy kosztuje w serwisie około 350zł... zamienników nie znalazłem, na allegro, ebayu też nic. Napinacze od crf 450 są podobne (na zdjęciach tak) ale czy są identyczne? Myślałem też nad dorobieniem mechanicznego napinacza, takiego jakim wielu użytkowników suzuki drz zastępowało, fabryczny felerny, napinacz (wkręcana śruba). Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł lub uporał się z podobnym problemem to proszę o pomoc.
  4. Dzięki za pomoc , dzwoniłem do hondy to powiedzieli mi nawet 10 zł mniej za ten kosz .Będę musiał się nad tym mocno zastanowić tym bardziej, że z silnikiem nie mam żadnych problemów a swoje już przelatał. Pozdrawiam
  5. Mam pytanie związane z filtrem powietrza w xr 400r . Od samego początku czyli już tak z 4 lata mam filtr taki jak ten http://motomax24.com/filtr-powietrza-hfa12...18bf9ddc88209f7 kupiłem specjalny zestaw k&n do czyszczenia i jakoś sobie radzę . Mam pytanie jakie Wy filtry używacie . Wiem , że w teren lepszy jest gąbkowy , jednak z tego co widziałem w serwisówce potrzebny jest tam jeszcze taki trzymak, którego u nas nie mogę znaleźć .Jest w ogóle sens kombinować ?
  6. Mi też pękła , bardzo nieciekawa sytuacja tym bardziej ,że cena nowej kopki zabójcza .
  7. Najlepiej żeby silnik popyrkał sobie na wolnych obrotach parę minut następnie wyłączamy i sprawdzamy poziom oleju.Jeżeli na bagnecie dalej nic nie widać to należy operację powtórzyć. Nie wiem czy tak powinno to sie odbywać ale u mnie działa.
  8. To ja chyba w jakimś innym kraju żyje ;D , u mnie spokój jest, nikt niczym nie zastawia, nie krzyczy ,nie rzuca , nieraz nawet pomachają ludzie.Spowodowane jest to może tym ,że w okolicy jest niewiele motocykli tego typu .Mam nadzieję że nikomu szajba nie odbije bo przywitać się z metalową linką przy 100km/h to raczej średnia przyjemność.
  9. W mojej xr przy dodaniu gazu na zimnym silniku zaden dym sie nie unosi :icon_mrgreen: wiec to chyba nie jest normalne, chyba ze z moja jest cos nie tak.
  10. Dziekuje za odpowiedzi z wymiana oleju i filtra juz sobie poradzilem. Mam jeszcze jedno pytanie, moto ciezko zapalalo jak byl zimny silnik(3min zabawy) jak sie rozgrzalo to od pierwszego kopa ,jednak ostatnio zrobilo sie to bardziej uciazliwe i do tego jak juz wylacze ssanie chodzi jakies 10 sekund i gasnie , kopie od nowa zapala i znow gasnie chyba ze mu lekko gazuje wtedy jest ok .Czym moze to byc spowodowane ? I jak to mozna naprawic? Postanowilem przeczyscic lub ewentualnie wymienic swiece no i tu znow pojawia sie problem , mam klucz do swiec 18 ale on nie pasuje ,probowalem sprawdzic jakims zwyklym kluczem jaki rozmiar bedzie potrzebny ale to tez nie wyszlo (czy w tym motorze wszystko musi byc tak pochowane aby nie bylo dostepu?) teraz udalo mi sie znalezc w instrukcji ze tam jest chyba 12 ,ale jakos tak dziwnie malo .Jak ktos wie co tam dokladnie pasuje to bede wdzieczny za pomoc bo nie chce mi sie kupowac wszytkich rozmiarow kluczy . Dopiero raczkuje w tych sprawach i wiem ze musze jechac do pozadnego mechanika na dokladny przeglad ale na poczatek musze moto zarejestrowac a to troche czasu zajmuje, poniewaz najblizszy,dobry, mechanik jest 40 km drogi a przewiezc moto nie mam czym , wiec na razie musze radzic sobie sam .Za wszystkie podpowiedzi i rady z gory dziekuje
  11. pare miesiecy temu mialem ten sam problem i zdecydowalem sie na honde xr400 musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolony ,moc odpowiednia jak na pierwsze moto , nie za ciezki i tani w utrzymaniu , moja jazda to glownie lasy i utwardzone sciezki ale o bloto tez czasem zachaczam . W twoich widelkach cenowych ciezko bedzie sie zmiescic ale mi sie akurat udalo, trzeba tylko duzo szukac i nie napalac sie na byle co
  12. Witam niedawno kupilem honde xr400r jako ze to motocykl uzywany postanowilem wymienic w nim olej ,jestem laikiem w tych sprawach ale czytac umiem no i oczywiscie serwisowke posiadam. Z tego co wiem jest tam sucha miska olejowa i olej znajduje sie w ramie , przez takie rozwiazanie stan oleju sprawdza sie gdy silnik jest na chodzie (jezeli sie myle prosze o sprostowanie) . Stan oleju byl gdzies tak na 1/5 zakresu . Ochoczo zabralem sie do pracy , rozgrzalem silnik , nastepnie odkrecilem jeden kurek spustowy znajdujacy sie z przodu na ramie , jednak tego oleju to za duzo nie polecialo , ledwo zakrylo dno w misce , z tego co wyczytalem jest jeszcze drugi , znajduje sie blsko przekladni biegow no i tu zaczely sie schody , jest umieszczony w takim miejscu ze bardzo ciezko go odkrecic a do tego zeby bylo weselej sruba jest juz troche zjechana ,popsikalem wd40 ale dalej nic , boje sie troche krecic na maksa zeby sruby nie ukrecic . Włascicieli lub znawcow xr prosze o jakies rady w zwiazku z moim problemem.
  13. No i pierwsze jazdy za mna , na paczatku nie moglem odpalic , nie jestem wprawiaony w "kopaniu" no i robilem to drugi raz , ale jakos poszlo potem zgasl mi w lesie ,serce mi zamarlo jak pomyslalem o powtornej meczarni ale za drugim razem juz zaczal mruczec ;) narazie tylko troche sie woze bo oprocz kasku nie mam zadnej ochrony ale to sie w przyszlym tygodniu zmieni .Jak na razie moc wydaje mi sie ogromna w porownaniu do gn250 .Teraz do szczescia brakuje mi tylko towarzyszy podrozy , sa moze na forum jacys maniacy w okolicach Przemkowa ,Nowego Miasteczka ?
  14. No i stalo sie , jestem posiadaczem xr400 z 98r ,czy szczesliwym to sie jeszcze okaze .Jak narazie kompletuje stroj i jutro mam nadzieje bede juz smigal , no moze na poczatku sie wozil ;) . Dziekuje za wypowiedzi bo miedzy innymi dezyzje o zakupie wlasnie tego motoru zawdzieczam Wam ;)
  15. Ehh szukam juz hektar czasu a tu dalej nic ,juz zaczynam sie zastanawiac czy czasem tego nie przyłożyć na następny rok .Bylem u kolesi co sprowadzaja moto , niby byli cos tam szukali ale nic ciekawego nie znalezli a nastepny wyjazd nie wiadomo kiedy.Nie zdawalem sobie sprawy ze z kupnem moto moze byc tak ciezko ,zawęzyłem poszukiwania do 150km bo jazda 400km obejrzec trupa to mi sie raczej malo uśmiecha .No i w okolicy jest pare wr 400, huska Tc 570 , cr250, no ale to raczej nie dla mnie? Jest tez pare KTMów nawet jednego ogladalem ,tego z linku powyzej , wiec byl to 620 lc4 96r stan raczej dobry chociaz i tak musialbym z mechanikiem tam podjechac , na poczatku przerazil mnie swoimi rozmiarami ale przejechalem sie nim kawalek i bylem zaskoczony jaki on jest poreczny i łatwy do opanowania (jezeli w ogole moze tak stwierdzic laik po przejechaniu 200m), lepiej mi sie jechalo niz gn250, a dzwiek silnika po prostu bajka, nie powiem napalilem sie troche bo strasznie chce sie jezdzic ale nic na sile wrocilem do domu troche ochlonolem i zaczalem dalej szukac .W zwiazku z tym mam pytanie do tych którzy mieli do czynienia z lc4 czy ten moto moze byc do opanowania dla poczatkujacego ?czy po prostu bede sie na nim męczył ,ten egz wazy podobno okolo 130-140kg zaznaczam ze nie kreci mnie hardkorowa jazda , o ile o takiej mozna mowic na poczatku , tylko jazda turystyczna po lasach i lakach ewentualnie jakis wypad 60 km nad jezioro , no i podobno mozna zalozyc blokade i moc wtedy siega jednynie 20kw.No i cena tez nie mala bo 10k ale w okolicy jest jeszcze pare wiec je tez poogladam .Tak naprawde to najbardziej bym chcial kupic klx250-300 , xr 400 badz dr350-400 ale tych motorow w okolicy nie ma wiec nawet nie mam skali porównawczej.Mam pytanie czy nie lepiej juz poczekac do konca sezonu bo moze wtedy cos taniej zlapie i moze bedzie wiecej ofert ,bo w tym sezonie to i tak juz za duzo nie pojezdzie ,tak moze 1 mies a potem juz studia wiec tylko weekendy pozostana ale to tez nie wszystkie.za wszelką pomoc z gory thnx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...