Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj sprawdzić wyroby firmy Motoroni, www.motoroni.pl .

Widziałem wyroby obu firm, i w porównaniu z Motoroni, Kuźnia, to faktycznie kuźnia :biggrin: .

Zaznaczam,że nie mam żadnego interesu w reklamowaniu wyrobów jednej czy drugiej firmy :cool: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzałem motoroni ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku że to nie to co bym chciał zamontować. Wiem już jak ma wyglądać mój bagażnik. Poszukam jeszcze w necie może akurat coś mi spasuje a jesli nie to sam go zrobie. Oczywiście będe go musiał pokryć chromem, ale przecież jest kilka firm które się tym zajmują. Nie śpieszy mi sie bo sezon juz sie kończy więc całą zimę mam na to by wykombinować to co chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukam jeszcze w necie może akurat coś mi spasuje a jesli nie to sam go zrobie. Oczywiście będe go musiał pokryć chromem, ale przecież jest kilka firm które się tym zajmują. Nie śpieszy mi sie bo sezon juz sie kończy więc całą zimę mam na to by wykombinować to co chcę.

 

Tu masz bardzo ciekawy i dosc latwy do wykonania pomysl na bagaznik do singla ktory mi osobiscie sie bardzo podoba i w wersji chromowanej bedzie na 100% u mnie :)

 

http://www.vulcan800.de/html/stonebiker_0.html

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wisz co Kris ? Może pozawracać ... głowę jakiemuś sprytnemu ślusarczykowi który nierdzewką się para ? Tymczasem robię podchody do jednego znajomka i może może za siakieś wymyślne gmole na ten przykład zapłacę ... 150 złociszów zamiast 550 w Kuźni? Ja wiem ze nasza hobby byc droga hobby i ktoś może nawrzeszczeć o tę nierdzewkę ale ... no właśnie. ;)

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom sam materiał nierdzewny nie jest tani, ale graty z nierdzewki są bardzo fajne. Np gmol po szlifie wystarczy porządnie wypolerować i jest jak nowy, a chromowany już dupa blada. A jeśli chodzi o nierdzewkę, to http://www.motoakcesoria.go.pl/ i wszystko jasne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymsha ach te puste wydechy :icon_eek: Alina już Cie nie kocha?? :biggrin: :bigrazz: życie brachu ..życie a tak jak pisałeś czas ............potrzebny czas :icon_question: Szkoda tylko że nie śmigniemy razem do Kletna.AAAAAAA pozdrawiam tego motonite z wyciekiem na wale :icon_exclaim: :icon_biggrin: następnego posiadacza "prawdziwego motocykla". ;)

Już jej przechodzi, ale nie omieszka wypomnieć przy każdej sposobności :) . W Virażce też miałem puste, a w Dragu całkiem pustych nie mam, jakaś tam siatka jeszcze jest - jak długo tam będzie, nie wiadomo :) . A Kletna strasznie mi żal, uwierz :evil: . Może w następny weekend coś wykombinujemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siatki nie wyciągaj bo się przebarwią .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie!! Skłaniam się do zakupu drag stara 650 (więcej jak 16000 nie nazbieram więc musze się zadowolić mniejszym silnikiem z dragów). Mam pytanie: jaką prędkością się poruszacie na 650-tkach na autostradzie, tzn jaka jest odpowiednia największa prędkość bez męczenia silnika. I jeszcze jedno, wszyscy mi mówią że z moim wzrostem (198cm) nie powinienem myśleć o tym sprzecie. Czy jest ktoś podobnego wzrostu kto jednak dosiada draga 650 i dobrze się na nim czuje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie!! Skłaniam się do zakupu drag stara 650 (więcej jak 16000 nie nazbieram więc musze się zadowolić mniejszym silnikiem z dragów). Mam pytanie: jaką prędkością się poruszacie na 650-tkach na autostradzie, tzn jaka jest odpowiednia największa prędkość bez męczenia silnika. I jeszcze jedno, wszyscy mi mówią że z moim wzrostem (198cm) nie powinienem myśleć o tym sprzecie. Czy jest ktoś podobnego wzrostu kto jednak dosiada draga 650 i dobrze się na nim czuje??

 

 

Ir1, czy Ty siedziałeś już na takim dragstarze?

Pójdź do salonu Yamahy i usiądź. I będziesz wiedział o co mi chodziło z tym wzrostem.

Zobaczysz sam i nie będziesz musiał polegać na cudzych opiniach.

Edytowane przez Mikosław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz słuszne obawy

2 tyg temu byłem u znajomego we Wrocławiu a to spory dryblas 197cm. I jak zasiadł na moim dragu to wyglądał że tak powiem dziwnie. Jak nie przymieżając bocian ujeżdzający żabę. Ale ja mam customa, więc może na classicu wyglądałoby to lepiej wszak to potężniejsza przynakmniej optycznie maszynka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie!! Skłaniam się do zakupu drag stara 650 (więcej jak 16000 nie nazbieram więc musze się zadowolić mniejszym silnikiem z dragów). Mam pytanie: jaką prędkością się poruszacie na 650-tkach na autostradzie, tzn jaka jest odpowiednia największa prędkość bez męczenia silnika. I jeszcze jedno, wszyscy mi mówią że z moim wzrostem (198cm) nie powinienem myśleć o tym sprzecie. Czy jest ktoś podobnego wzrostu kto jednak dosiada draga 650 i dobrze się na nim czuje??

 

Od tego sezonu mam 650 i to moje pierwsze moto, więc mój komentarz jest obarczony niewielkim jeszcze doświadczeniem.

Niemniej - inaczej jeździ się w pojedynkę inaczej z pasażerką. W pojedynkę okolice 100-120 km/h powinno być ok. Z pasażerką i bagażami 650 jest trochę słabsza na trasie. Ja komfortowo czuje się przy prędkościach 80-100km/h (obojętnie czy sam czy z plecaczkiem).

Co do wzrostu - ja mam 180 i dla mnie jest ok. Zanim wybrałem moto siedziałem na różnych sprzętach - w tym na 650. 100% zgadzam się z Mirosławem - pojedź do Yamahy i siądź - a jeśli ważne jak wyglądasz z boku ;) poproś kogoś żeby strzelił ci fotkę jak siądziesz - sam ocenisz.

Jeszcze jedna rzecz, o której warto pamiętać - czymś innym jest usiąść, przymierzyć się, itd. - czymś zupełnie innym jechać kilkadziesiąt/kilkaset km :icon_mrgreen:

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego sezonu mam 650 i to moje pierwsze moto, więc mój komentarz jest obarczony niewielkim jeszcze doświadczeniem.

Niemniej - inaczej jeździ się w pojedynkę inaczej z pasażerką. W pojedynkę okolice 100-120 km/h powinno być ok. Z pasażerką i bagażami 650 jest trochę słabsza na trasie. Ja komfortowo czuje się przy prędkościach 80-100km/h (obojętnie czy sam czy z plecaczkiem).

Co do wzrostu - ja mam 180 i dla mnie jest ok. Zanim wybrałem moto siedziałem na różnych sprzętach - w tym na 650. 100% zgadzam się z Mirosławem - pojedź do Yamahy i siądź - a jeśli ważne jak wyglądasz z boku :clap: poproś kogoś żeby strzelił ci fotkę jak siądziesz - sam ocenisz.

Jeszcze jedna rzecz, o której warto pamiętać - czymś innym jest usiąść, przymierzyć się, itd. - czymś zupełnie innym jechać kilkadziesiąt/kilkaset km :clap:

:(

Witam,

co do predkosci w pojedynkę to spokojnie na autostradzie pociagnie 130. Draga mam juz od dosc dlugiego czasu i wykorzystywany jest wszechstronnie jako sprzet na wakacje i do smigania na co dzień. Na wakacjach mialem tygodniowy wypad na Slowację i zrobilem tam 2600 km( nie wiedzialem ze tam sie da nawinac tyle km hehe). Moto bylo pelne ( 2 osoby i bagaz). Spokojnie sie jezdzilo w zakresie 100-120 km/h. Sam też preferuję mniejsze prędkosci za to dłuższe trasy.Co do wzrostu mam 188 i bez problemu sie na nim mieszcze i nie wyladam jak malpa na jeżu. Ale na dlugich trasach zawsze korzystam ze spacerówek na gmolach. Na komfort narzeka tylko moja lepsza polowa- moj drag to custom i ma fabryczne pseudo siodełko dla pasażera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla wysokiego maczo drag to nie najlepsza maszyna, wiem bo żonka śmiga na 650 no i ja oczywiście p zakupie nie odmówiłem sobie tej przyjemności, a mam 187cm wzrostu. po miescie jest ok nie jest to może ogier pełnej krwi ale było dobrze, na trasie po 100 km troche tyłek mi pocierpł. to co mogę podpowiedziec jesli ktoś wysoki bedzie chciał kupic draga 650 i zeby jazda była ok to mysle ze nie custom tylko clasic dlatego ze wizualnie wydaje sie na wielką maszyne, a druga sprwa to albo prosta kierownica , albo jak chłopy wspomniały wczesniej założyc spacerówki, i wtedy mysle ze bedzie jazda wygodna :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...