Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zagwostkę, chciałbym doposażyć XVS1100A w lightbar'y. Ale w jakie? Zamontowana jest w niej szyba - duża. Macie na pewno swoje doświadczenia, więc może podzielicie się nimi.

Pzdr.

 

Lightbary są przed szybą więc w czym problem ,najlepiej dwu włóknowe .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montujesz je na specjalnym stelażu w fabryczne otwory do mocowania wspornika do przednich kierunków.

Proponuję wejdż na stronę "Kuźnia motocyklowa" i pooglądaj zdjęcia.

Wszystko Ci się rozjaśni.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystkich !!!

Ostatnio przygotowujac swoja maszyne do dluzszej jazdy podkusilo mnie by sprawdzic poziom oleju. Dragus ktorym jazdze to 650 custom. Sprawa niby prosta zagladnac w okienko odczytac stan i po zabawie. Ale. Wlasnie o to ale rozbija sie cala sprawa bo moja lepsza polowa malo nie umarla ze smiechu widzac ekwilibrystyke ktora wykonuje by w to okienko zajrzec. Jestem dosc wysoki, okienko jest przy ziemi i w dodatku zasloniete wylacznikiem stopki. potwornosc :) . Trzymajac wiec draga jedna reka , kleczac odczytywalem poziom oleju. I tu mialem kolejna zagwozdke czy robic to na postawionym na stopce motorze czy tez trzymajac go w pionie- jedna reka na kolanach. Mi nie jest wstyd , ze padam przed nim na kolana , ale ciekaw jestem jak wy to robicie. :biggrin:

 

Witam wszystkich Drag Starowcow. Ja rowniez chcialbym dolaczyc do szanownego grona. Niedawno zakupilem XVS 650 i jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam :D

 

 

Czesc,

w najblizszy czwartek bede w Orlim. Jak masz ochote to wpadaj.

Pozdro

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ciekaw jestem jak wy to robicie.

 

 

Trzeba kogoś poprosić ,na to nie ma siły .:clap:

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty się nie martw o obroty , bo przy przekroczeniu iluś tam masz odcięncie zapłonu , tylko aby nie męczyć silnika

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie prędkości min - max są przypisane do poszczególnych biegów
bo przy przekroczeniu iluś tam masz odcięncie zapłonu , tylko aby nie męczyć silnika

O górę tak się nie martwię jak o dół.

Zależy mi jednak na konkretach, jeżeli ktoś ma taką wiedzę.

Przyzwyczajenie.

W samochodzie częściej patrzę na obrotomierz niż na licznik prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O górę tak się nie martwię jak o dół.

Zależy mi jednak na konkretach, jeżeli ktoś ma taką wiedzę.

Przyzwyczajenie.

W samochodzie częściej patrzę na obrotomierz niż na licznik prędkości.

 

No to dołu się pilnuj tak jak w instrukcji piszą o zmianie biegów.

I wszystko będzie dobrze.

 

2 bieg od 20 km/h

3 od 30 km/h

4 od 40 km/h

5 od 50 km/h

 

Moje dwumiesięczne doświadczenie mówi mi, że pięć kilometrów wolniej na każdym biegu jeszcze spokojnie daje radę, na piątce np. 40km/h jeszcze da rady, poniżej 40 (już nie pamiętam ile konkretnie miałem ale coś ok 35 km/h) rady nie dał, zamachał tłokami, zaciął i zgasł.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki.

Planuję zmianę tłumików na ... no właśnie. Problem.

Zastanawiam się nad Cobra (Classic Deluxe Slashcut) lub Silver Tail (K 02 - jeżeli w ogóle robią do XVS 1100 A, bo mam watpliwości).

Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę lub doświadczenia co do różnic, praktyki, wpływu na moc, głosu, to b. proszę o info.

Oczywiście nie dot. to wyglądu - rzecz gustu jedynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję porównać bezpośrednio Cobry i Silvertail.Kolega ujeżdżał Drag Stara 1100 A Classic ubrany w Cobry, a ja identyczny model w Silvertail.

W moim ,ale także innych "słuchaczy" Silvertail K02 ma przyjemniejszy, mniej drażniący dźwięk, który nie irytował swoim metalicznym stukiem. Był niski, basowy ale przyjemny i kasamitny.Cobra wydawała się ostra , bardzo głośna, i denerwująca.

Wygląd to jak napisałeś ,żecz gusstu, jakościowo oczywiście jedne i drugie bez zarzutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :lalag:

 

Poniżej zacytowałem b. ciekawy temat tyczący DragStarów 1100, przy okazji jest to nawiązanie do zapytania Andiego kilka tematów wcześniej.

 

"... na skutek wysokich temperatur zepsuł mi się "rozdzielacz prądu" który doprowadza energię do baterii; przez to bateria sie zagotowala i się kompletnie zdeformowala. Wygląda zupelnie jak tabliczka czekolady która leżala w slońcu...

...Na to wygląda, że jest to mała wada DS 1100; bo jest około pięciu czy sześciu chłopakow którym to w tym roku też sie stalo. Teraz jestem w kontakcie z człowiekiem który koło regulatora wbudowal wentylator z komputera; z jego opisu wynika, że przez to temperatura regulatora jest trzymana w gorące dni na niskim szczeblu. Wiec jeśli komuś z was coś takiego sie stanie (objawy: smród zgniłych jajek), powinien skontrolować baterie i regulator (w obudówce pod baterią)"

 

Jest to informacja od kolegi Thomasa z Niemiec. Widać, że w upalne dni istnieje niebezpieczeństwo przegrzania się regulatora w naszych maszynkach. Tego roku to nam już chyba nie grozi (upały), ale jest temat do przemyśleń na zimę. Może faktycznie trzeba będzie zainstalować "kawałeczek" PC w Dragu.

 

Pozdrawiam

 

Juzek

V-Star 1100A

CYC/ISRA 25611

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kojarzy jaka jest wydajność alternatora?

Kombinuję nad silnymi reflektorkami na gmolach (bo sama lampa główna i firmowy lightbar to tak po troszę jedynie ozdobniki służące poinformowaniu na co się właśnie wpierd*liłeś w nocy).

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia dot. wzmacniania oświetlenia? :P

 

 

ps - dzięki Jami :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cze w Stepnicy będziesz i pochwalisz się swoim cacuszkiem ??? tu o imprezie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=51529&st=120

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem wszystkim! Ja niestety mogę dołączyć tylko ze "Star" do Was. Mam pytanie - gdzie można dostać biały klosz tylnej lampy do Classica???

 

Hej Seboka! Znalazłem na amer. e buyu zajefajne rzeczy do Wildka. M.in. te okucia błotników. Komplet za 80$!!! To unas wołają sobie 1600PLN. Tylko muszę je jakoś zdjąć z USA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...