kiler Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 PODOBNO :notworthy: nie pasuje (kąt śrub jest inny ) :icon_eek: ale trzeba by mieć jeden i drugi w ręce i porównać .Tylko po co jak wiadomo że pasuje bez większych problemów od FZR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 witam UDALO SIE!!!!!!!..no i cyka jak w zegarku, zadnych stukow zadnego grzechotania, kompletna cisza.Musialem tylko dorobic nowa uszczelke pod napinacz, bo spod oryginalnej ciekl olej delikatnie tym kanalikiem.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 I kolejny klubowicz zadowolony z mechanicznego napinacza od FZR :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ..i wydaje mi sie ze wina nie lezy do konca po stronie napinacza.moja teoria jest taka ze: wraz z powiekszajacym sie przebiegiem motocykla pompa paliwa i/lub uszczelniacze zaworowe zuzywaja sie i cale cisnienie oleju spada na tyle ze nie jest w stanie utrzymac napinacza w bezruchu przy kazdych obrotach i kiedy cisnienie jest slabe napinacz wykonuje minimalne ruchy co powoduje ze sciera sie powierzchnia bolca(widoczne na niesprawnym napinaczu) ktory napina lancuszek i wtedy napinacz nie trzyma cisnienia i nie napina poprawnie lancuszka. jednym slowem fachowcy z hondy przy projektowaniu calego tego cyrku z napinaczem hydraulicznym wzieli za maly zapas wytrzymalosci napinacza na zmiane cisnienia oleju w silniku. jakbym mial nadmiar pieniedzy to kupilbym nowy lancuszek nowy napinacz i nowa pompe oleju i/lub wymienil uszczelniacze zaworowe i sprobowal ile to wytrzyma.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 no nic teraz chyba moja kolej na napinacz od fzr.. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam. Pozwole sobie odswieżyć temat.Mam mały problem,moge kupić napinacz od fzr 1000 podobno jest taki sam ale chciałem się upewnic.Może ktos z was zakładał napinacz od fzr 1000? Link do fotki którą gość mi przesłał:http://img219.imageshack.us/my.php?image=fzr79ri4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 (edytowane) rzeczywiscie wyglada identycznie, ale najlepiej powiedz mu zeby ci przeslal wymiar rozstawu oczek bo to jest najistotniejsze. Dla oryginalnego napinacza F2 wynosi on 38mm. Wiec ten od fzr powinien miec ok. 36-37mm (trzeba rozpilowac), pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2007 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 rzeczywiscie wyglada identycznie, ale najlepiej powiedz mu zeby ci przeslal wymiar rozstawu oczek bo to jest najistotniejsze. Dla oryginalnego napinacza F2 wynosi on 38mm. Wiec ten od fzr powinien miec ok. 36-37mm (trzeba rozpilowac), pozdrawiam Ok dzieki za odpowiedz :buttrock: napisałem gosciowi o ten wymiar jeżeli będzie się zgadzał to biore(30 zł to znowu nie majątek) Psh ty masz też napinacz od fzr??? jeżeli tak to napisz jak ci się sprawuje,czy faktycznie nie ma już tego grzechotania po odpaleniu??Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jeszcze jedno :notworthy: tą śrube co dociska sprężyne skręciliscie do oporu?napiszcie jak wam się sprawują te napinacze,czy nie ma żadnych problemów ze smarowaniem(w końcu orginalnie jest tam napinacz hydrauliczny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Kawon, czytasz pobieznie temat. Na wszystkie Twoje pytania padly juz odpowiedzi troszke wyzej.Kolega Psh napisal, ze cyka jak w zegarku, zadnych stukow zadnego grzechotania, kompletna cisza Wykrecasz srube ktora napina sprezyne, zakladasz napinacz i na samym koncu wkladasz sprezyne i dokrecasz srube napinajaca. Do tej pory nikt nie skarzyl sie na napinacz od FZR. Wszyscy sa zadowoleni z osiagnietych rezultatow. Co do smarowania, to pisalem juz wczesniej, ze wystarczy zaslepic otworek i problemu nie ma. A nawet jak otwor nie bedzie zaslepiony to olej powroci do silnika poprzez specjalny "kanalik powrotny" wyciety w uszczelce pod napinaczem http://images1.fotosik.pl/79/8632e037796b2c2e.jpg CZYTAC, CZYTAC, POTEM PYTACpozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Więc tak mam napinacz od fzr 1000. Teraz mam pytanie czy ten sworzeń który napina łancuszek powinien sie cofać do tyłu?? u mnie on stoi w miejscu tzn.trzyma go ta zapadka czy tak powinno być??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Więc tak mam napinacz od fzr 1000. Teraz mam pytanie czy ten sworzeń który napina łancuszek powinien sie cofać do tyłu?? u mnie on stoi w miejscu tzn.trzyma go ta zapadka czy tak powinno być??? tak ma być ... w innym przypadku by nie napinał łańcuszka więc masz wsio dobrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Tak jak napisal przedmowca: wszystko gra. Tak wlasnie powinien dzialac napinacz.Kiedy lancuszek bedzie mial luz to napinacz sie wysunie i zapadka zablokuje mu powrot do tylu. W ten sposob lancuszek bedzie zawsze napiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dzisiaj wsadziłem napinacz od fzr 1000. :) i tak różnica jak narazie jest duża, żadnego dzwonienia na ciepłym jak i na zimnym silniku poprostu po odpalebiu jest cicho(jak narazie za dużo nie pojezdziłem ale mysle że będzie ok).Jedną rzecz którą musiałem zrobić to założyć jedną dłuższą śrube bo gwint nie trzymał (Sruba była troche za krótka napinacz od fzr jest jest jakby grubszy i śruba łapała tylko kawałek gwintu)Ale jak narazie jest OK :D bez obawy mozna wkładać napinacz od fzr 1000pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 a teraz juz u mnie zrobiona maszynka na napinaczu od fzr'ki.. póki co jest extra.. wprawdzie w napinaczu od fzr były dwie sprężyny .. ale jedną wyjąłem.. i tak tylko chyba 4 ząbki sie wysunął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.