Marlew Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 po co komu te specyfiki?? jeżeli żeczywiście są takie dobre to czemu producenci olejów motocyklowych nie dodają ich do produkcji oleju :?: zresztą ... każdy niech leje co chce!!! tylko kup później po "takim" motor :D Nikt kto kupił ode mnie motocykl nigdy na niego nie narzekał - a do każdego lałem militec odkąd pomógł w katanie na pracę skrzyni biegów i zmniejszając poziom wibracji. Akurat osobie dla której olej o specyfikacji 10w40 MUSI być olejem półsyntetycznym tłumaczyć "dlaczego" nie ma sensu... Po co istnieje taki brabus poprawiający mercedesy - przecież producent produkuje najlepiej...Nie używali a wiedzą najlepiej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Akurat osobie dla której olej o specyfikacji 10w40 MUSI być olejem półsyntetycznym tłumaczyć "dlaczego" nie ma sensu... nie jestem jedyną osobą która uważa że olej 10W-40 to półsynthetic :| spytaj o to Piotra Dudka Po co istnieje taki brabus poprawiający mercedesy - przecież producent produkuje najlepiej...Nie używali a wiedzą najlepiej :D a co do tego??? to zapominasz chyba albo nie wiesz, że brabus przerabia zawieszenia i silniki a nie leje do nich jakieś ulepszacze :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zmówiłem wczoraj wysyłkowo od dystrybutora, całkowite koszty to 78 zł(w tym koszt przesyłki i pobrania).Wleję go do ruska, mam dolnozaworowca, zobaczymy jaki efekt, będzie. Właściwie to o militecu usłyszałem od kolegi. Miał kiedyś Volswagena (dobrze napisałem) LT. W jego silniku ktoś sam dołożył wężyk do smarowania wałka rozrządu, pewnie coś było popieprzone z fabrycznym rozwiązaniem. No i ten wężyk pękł, ciekł z niego olej. Kolega pojechał do ASO żeby mu go wymienili, a tam popatrzyli i ze zdziwieniem stwierdzili że żaden silnik tego typu nie ma takiego wężyka. Pojechał do drugiej stacji i to samo. Zalecili jego zdjęcie i zdjęli. Kolega dolał dużo wcześniej militeca. Efekt był taki, że przejeździł jeszcze dwa tygodnie bez smarowania wałka, poczym ten się poprostu zatarł na jednej z panewek i ukręcił.Wczoraj wyczytałem na innym forum, że jest to wynalazek dla armii Hameryki, do śmigłowców, żeby po utracie oleju mogły nie pospadały.Może coś w tym jest, sam nie mam zdania, ale wleję go do ruska, drogi sprzę to nie jest, skoro Wy lejecie do Japoni.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 .... nie jestem jedyną osobą która uważa że olej 10W-40 to półsynthetic :| spytaj o to Piotra Dudka Niesamowite - producent mówi że produkuje olej mineralny w tej specyfikacji a Ty wiesz lepiej i uważasz że to półsyntetyk :) ....a co do tego??? to zapominasz chyba albo nie wiesz' date=' że brabus przerabia zawieszenia i silniki a nie leje do nich jakieś ulepszacze :-D[/quote'] To z tego że mała firma MOŻE poprawić cos po dużym koncernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 W związku z hałaśliwością mojego gruza (głównie skrzyni) zainteresowałem sie tematem... Mam pytanko - czy jest sens dolać militec do oleju, który ma wypracowane już kilka tysięcy km? Czy tylko w trakcie wymiany oleju na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 W związku z hałaśliwością mojego gruza (głównie skrzyni) zainteresowałem sie tematem... Mam pytanko - czy jest sens dolać militec do oleju' date=' który ma wypracowane już kilka tysięcy km? Czy tylko w trakcie wymiany oleju na nowy?[/quote'] Jacek ważne tylko to żeby po wlaniu przejechac bez wymiany jeszcze z 2-3 tys km już z militekiem. Potem możesz wymienić. Jedno zalanie starcza na 20 tys km. Zresztą wszystkie informacje masz na ich stronie.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zresztą wszystkie informacje masz na ich stronie.pozdr No właśnie się doczytałem - a zamówię, zaleję i zobaczę... THNX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zresztą wszystkie informacje masz na ich stronie.pozdr No właśnie się doczytałem - a zamówię' date=' zaleję i zobaczę... THNX[/quote'] ..i gwarantuje Ci że nie bedziesz żałował wydanego grosza... [ Dopisane: Czwartek Lipiec 21, 2005 5:55 pm ] .... tylko kup później po "takim" motor :) Po "jakim" przepraszam bardzo? Czy masz na mysli np. Marlewa który jak nikt inny z tego forum nie szczędzi kasy na staranny serwis motocykla. Czy chodzi Ci o Pawła serwisującego motocykle w których stosowany jest Militec?Czy w końcu chodzi Ci o mnie, "takiego" co stosuje regularnie ten specyfik z powodzeniem w motocyklach i samochodzie a nawet kosiarce i pilarce spalinowej? Młody jesteś to nie wiesz że lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Włałem do skrzyni i slinika.Objawy:silnik-jakby mniej wibracji, może i trochę mniej się grzejeskrzynia-znacie ten stres kiedy zrzucicie bieg za nisko i szarpnie?po wlaniu Pana M. szarpnię cie było niezauważalne, biegi też luźniej wskakują.Zastanawiam się tylko na jak długo to starcza.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ-Danielos Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Witam, przeczytalem temat od poczatku do konca. Osobiscie nie korzystalem z zadnych specyfikow tego typu. Bede niedlugo robil maly remoncik u Pawla i tuz po remoncie zamierzam przetestowac Motor Life lub preparat Auto-repair firmy Vidar w 20-letniej Hondzie CBX 400 F2. Oto link do tego drugiego specyfiku http://www.auto-repair.pl/content/view/86/140/ Na stronie jest dokladny opis preparatow z testami(nie wiem na ile sa wiarygodne ale warto poczytac, przynajmniej jest wyjasnione na jakiej zasadzie ten specyfik dziala; kolega w starym golfie stosowal i jest zachwycony)A moze ktos juz stosowal ktorys ze specyfikow auto-repair??Zamierzam zmierzyc cisnienie przed wlaniem preparatu i po ok 2000km -wtedy napisze o wynikach.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Jak wlałem Militeka do ZZR600 który miał przejechane 40 tys. km, to faktycznie bardziej "miękko" zaczął pracować. Z tego co wiem, po 70 tys. km, gość go odsprzedał dalej, z silnikiem wciąż jak brzytew... W maleństwie, wlałem po 8 tys. i... nic nie czuje. Ale to jest high tech, więc wiele nie da się poprawić. Ale liczę na zwiększenie trwałości... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Więc ekhm.. w CBR po przejechaniu ok 50km odnoszę wrażenie jakby ktoś smalcu do sinika zalał. Chodzi znacznie ciszej i bardziej miekko, niektóre odgłosy zniknęły zupełnie, a inne brzmią jakby zza ściany. Wiem, że to brzmi jak reklama ale moja była z 89 roku zyskała na kulturze pracy. Podniosłu sie delikatnie obroty jałowe co chyba świadczy o mniejszym tarciu. Obecnie zastanawiam nad tym, czy ten cudowny specyfik nie pomógł by na sklejające się sprzęgło w VFR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norton Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 wlałem do swojego malenistwa silnik pracuje spokojniej jak by lepiej sie wkręcał a najważniejsze skrznia mniej chałasuje a sprzecik to zephyr 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Obecnie zastanawiam nad tym' date=' czy ten cudowny specyfik nie pomógł by na sklejające się sprzęgło w VFR...[/quote']Raczej nie. Specyfik (w teorii) ma działać tylko na powierzniach metalowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 a przekładki z czego są? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.